pikkuveljelle/siskolle nimi?
Isommat lapset ovat Olivia ja Oliver. Emme missään nimessä halua O-nimeä(ellei nyt joku oikein huippu löydy :)). Sukunimi on ruotsinkielinen...
Kommentit (8)
pojalle onkin paljon hankalampi keksiä, noista ehdotetuista nimistä ei oikein mikään iskeny, en kyllä tiedä onko sellaista pojan nimeä olemassakaan joka iskisi :) Tykkään kovasti Noelista ja Nooasta, mutta mies ei oikein syty noille ehdotuksille, ja toisaalta joku pitempi nimi sopisi sisarusten nimiin paremmin.
Siskolle:
Adelia
Adalia
Amelia
Alessa
Alisa
Alvina
Eleonora
Elida
Elisssa
Henrika
Juliana
Kamilla
Leona
Linnea
Lydia
Teresa
Ulrika
Ursula
Veljelle:
Aaron
Alex
Alvar
Anton
Daniel
Eliel
Ediel
Emiel
Eirik
Felix
Ivar
Jamiel
Joel
Julius
Justus
Kasimir
Kristian
Leon
Lukas
Marlo
Marius
Rafael
Samuel
Adelia, Adalia aika kivoja, Kamilla kans kiva mutta kuitenkin ehkä kirjoitettuna Camilla. Pojalle kivalta kuulostaa Samuel ja hauska toi Nikolas, Niklasta oltiin kyllä mietitty. Mies nyt aivan innostui tosta Felixistä, mulle tulee vaan ketsuppi siitä mieleen :D
Tytöstä itse haluaisin Emilia/Adelia Josefiina. Täytyy noita poikien nimiä vielä makustella, Noel Sebastian tai Nooa Sebastian olis ollu kiva mutta ei tosiaan miehelle kelpaa...
Agnes
Alexis
Alice
Alina
Amelie
Anders
Angelika
Annette
Annika
Antonia
Antonius
Beata
Belinda
Benjamin
Carina
Carita
Carola
Cecilia
Charlotta
Cilla
Clara
Claudia
Daniela
Diana
Doris
Elena
Elias
Elise
Elvira
Emelie
Erika
Evelina
Evita
Felicia
Freja
Frida
Helmina
Henrietta
Henrik
Ilona
Irene
Isabella
Janet
Jannika
Jenny
Jeremias
Jerry
Jesper
Jessika
Jimmy
Jonatan
Josefina
Judit
Julia
Juliette
Justina
Karla
Kasper
Lilian
Linda
Linus
Lotta
Lovisa
Lucas
Lucia
Magnus
Malvina
Manda
Mariana
Marie
Marietta
Marika
Marina
Marlene
Martin
Martina
Matilda
Matteus
Mattias
Mikael
Mikaela
Mimmi
Monika
Nanna
Nelly
Ninni
Petra
Petrus
Rasmus
Robin
Sandra
Sante
Selim
Serafia
Silja
Silvia
Smilla
Sofie
Stella
Stina
Sture
Susanne
Tekla
Tilda
Titus
Tommy
Valentin
Valentina
Verna
Veronika
Vilhelm
Vilhelmina
Vilma
Viola
Viveka
Vivianne
Meillä vähän samansuuntainen nimimaku. Esikoisemme on Olivia, kuopuksen kolmas nimi on Oliver. Nooa on IHANA! Tytön nimeksi ehdotan Amelie/Amelia. Pojalle Luka/Lukas..
Onnea nimen metsästykseen!!!
miehen mielestä ei :( Luka/Lukas löytyy jo kaverin lapselta, molemmat nimet kyllä kans ihan mieluisia. Oliverillakaan tuskin olisi nimeä edes tänä päivänä ellei olis pitäny hätäkastaa :D Mä oon noiden poikien nimien suhteen nähtävästi aika nirso. Tytölle ehdotetuista nimistä voisin laittaa vaikka minkä. Mulla vaan pyörii poikien nimistä päässä toi Nooa, en tiiä miten pystyn siitä luopumaan jos poika syntyy :) tai sitten on vaan käännettävä miehen pää jotenkin ;)
Amelia
Amalia
Alexa
Illusia
Emilia
Arlene
Ulrika
Ursula
Amanda
Aurora
Aurelia
Anton