Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ettei jouluna syödä jouluruokia?

Vierailija
26.12.2007 |

Oltiin jouluna anoppilassa, ja odotin innolla anopin etukäteen mainostamaa jouluateriaa, mielestäni kun jouluun kuuluu herkuttelu pitkään ja huolella. No ruoaksi oli sitten keitettyjä perunoita ja karjalanpaistia. Ei kinkkua, laatikoita, rosollia, salaattia, piirakoita eikä mitään muutakaan lisukkeita mihin olen tottunut. Eikä jälkiruokaa. Muu porukka istui pöydässä verkkareissaan ja hotkaisi perunansa ja painui katsomaan telkkaria ennen kuin olin suunnilleen ehtinyt pöytään istua. Ai joo, tulihan sitä sitten jälkkäriksi kahvia ja monta päivää kaapissa kuivuneita pullia.

Joo, olen varmaan tosi kiittämätön ihminen mutta oli tuosta kyllä jotenkin joulufiilis kaukana. Enkä vihaa anoppiani, hän on oikein ihana ihminen, siksi kai olinkin yllättynyt tuosta aterian tasosta kun kuvittelin että olisi oikeasti jouluun panostanut. Onko yleistäkin viettää joulua näin arkisesti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulu- ja tapaninpäivänä voi syödä jo muuta. Esim. meillä syötiin eilen pizzaa ja tänään ajattelin laittaa uunimakkaraa ja perunamuusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän