Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reumapotilas myönsi särkyjen pahentuneen huomattavasti

Vierailija
25.12.2007 |

kinkun syönnin myötä. Ei kuitenkaan aio lopettaa punaisen lihan syöntiä. No, minkä sille sitten voi. Jokainen tekee (ja valittaa) tavallaan. Ainakin yritin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumasäryt käytännössä kadonneet kun syö vain kalaa ja kanaa.

Vierailija
2/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kinkun syönnin myötä. Ei kuitenkaan aio lopettaa punaisen lihan syöntiä. No, minkä sille sitten voi. Jokainen tekee (ja valittaa) tavallaan. Ainakin yritin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan lukenut ruokavalion mahdollisesta vaikutuksesta ja punnitsee itse kumpaa pitää parempana: omasta mielestään hyvää ruokaa jouluna ja kärsii särystä vai mahdollisesti vähäisimmistä kivuista ja on onnetomalla dieetillä.

Mitä se sinua liikuttaa? Huolehdi omasta ruokavaliostasi.

Vierailija
4/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos reumaatikko ensin lappaa kaksin käsin kinkkua suuhunsa ja sitten alkaa valitus säryistä. Tajuisi pitää sitten suunsa kiinni! Eihän kukaan sitä kinkkua suuhun ole väkisin työntänyt paitsi reumaatikko itse!

Vierailija
5/7 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi mitään hyvää vai meneekö päivät toisten kirjoitusten alasampumiseen?

Vierailija
6/7 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin lisäämään lääkitystäkin aika lailla. Nyt olen oireeton lääkkeiden ansiosta, punaista lihaa (myös sian-) syön lähes päivittäin.

Nivelreumaatikko

Vierailija
7/7 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni on reumaatikko. Syö päivittäin kourallisen lääkkeitä. Pitää yllä ruokavaliota, mutta poikkeaa siitä mielellään silloin tällöin jotta elämässä olisi edes jotain iloa. Mielen parannuskin vaikuttaa kipuihin, tai tekeeniistä ainakin helpompia sietää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi