Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mietin 6-vuotiaalle muumiläppäriä, mutta ajattelin sen
25.12.2007 |
olevan liian lapsellinen hänelle. Mitä mieltä olette?
Kommentit (3)
meillä ainakin jo 3v osaa numerot ja kirjaimet.
mieluummin tietokoneelle joku kehittävä peli.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuon ikäinen käyttää oikeaa konetta. Meidän 3v sai Rölli-tietokoneen.
Alue: Aihe vapaa
2v ei sillä vielä tee mitään paitsi leiki siis iahn vaan tietokonetta ja painele näppäimiä.
noin 4 v alkaen se on kehittävä ja monipuolinenkin :)
on helppoja ja vaikeita tehtäviä ja meidän 5v oppii sen kanssa just numerot ja kirjaimet :)
suositan!!