Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni on marttyyri jouluisin (eroasiaa)!!

Vierailija
25.12.2007 |

Ennen joulua alkaa tilitys mitä ex-mies ostaa lapselle lahjaksi ja mitä ei. Liian kallista tai liian halpaa. Joulun jälkeen tilitys miten lapsi reagoi paketteihin ja miten ei. Mitä tuli anopilta ja mitä ei.

Jotenkin todella masentavaa. Milloin mollaaminen loppuu ja ELÄMÄ jatkuu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa kyllästyttää marinat. Mikään ei kelpaa, niin tai näin, menee väärinpäin.

Vierailija
2/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti ystäväsi loukkaantuu, mutta ei kai todellisuus ystävyys voi perustua jatkuvaan marmattiseen ja valittamiseen, minä niin kärsin -asenteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että toimit ystäväsi varaventtiilinä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme