Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Miksi teette lapsia" -vinoilut vituttaa!!Jos jokin mättää, niin sanotaan,että mitäs teit lapsia, grr.

Vierailija
25.12.2007 |

No, me ollaan tämmösten kommenttien malliperhe: 3 lasta lyhyin ikäeroin. Hermot menee. Mä en kestä. Ja tähän site ois helppo vinoilla, että mitäs teitte lapsia jne.

No, meillähän oli vain haave saada lapsia! En ole mikään lastenhoidon ammattilainen ja kokemus ja näkemys lapsista oli aika vähäistä. Mutta kyllähän mekin selvitään, kun muutki! Mutta ei tämä ole kivaa... Ei me ehdoin tahdoin aateltu, että tekastaanpa ittemmä oikein kuseen!!

Onhan niitä helppojakin lapsia, mutta ei tullut meidän perheeseen niitä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olisi helppojakin lapsia, yleensä niihinkin joskus hermostuu. Typerää sanoa, että mitäs teitte lapsia. Eihan niitä kuitenkaan pois halua antaa, mutta saa kai sitä tuulettaa välillä.

Vierailija
2/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä ikäeroilla monta lasta, sanoohan järki jo ilman kokemusta lapsista, että moinen on hulluutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökissä) melkein 10 lasta. Ja hyvin ovat elämään ponnistaneet nekin lapset.

Vierailija
4/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työelämän pätkittäisyydestä ja sen luomista ongelmista lapsia saaneille naisille, niin tällä palstalla aina sanotaan ' miksi sitten teit lapsia kun et kestä seurauksia' sen sijaan, että oikeasti puhuttaisiin yhteiskunnallisista muutoksista ja niihin vaikuttamsiesta. ärrrrrrrsyttävää.

Vierailija
5/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummo kertoi kuinka hänen 12 sisarustaan tulivat hoitaneeksi itse itsensä. Jos lapsi sairastui, lapsen kuolemaa suorastaan toivottiin, olisi enemmän ruokaa toisilla sitten.

Vierailija
6/6 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen monta kertaa miettinyt että jos olisin tiennyt miten kauheaa tämä on, olisin varmasti tehnyt abortin. Toisaalta, jos olisin tehnyt, en olisi edelleenkään tiennyt tätä ja sitten eläisin syyllisyyden kanssa. Molemmat vaihtoehdot ei kovin hyviä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän