Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jättäisitkö 4v ja 1v lapset 16-vuotiaan velipuolen kanssa?

Vierailija
25.12.2007 |

Meillä on täksi illaksi kutsu eräisiin juhliin, mutta mummo peruikin viimehetkellä lasten yökyläilyn.

Meille on tulossa nyt iltapäivällä miehen poika edellisestä suhteesta, on meillä siis yleensä viikonloput.

Mietin tässä, että jätänkö lapset keskenään tänne kotiin juhlien ajaksi vai onko liian riskaapelia.

Tuon 4-v kanssa ei varmasti tulis ongelmia, palvoo velipuoltaan ja on tosi reipas & omatoiminen lapsi, mutta kuopus.. Ajattelin, että jos nukutan pienemmän ennenkuin lähden (paikalla pitäisi olla klo 21), mutta en ole ihan varma saanko nukkumaan siihen mennessä, kun yleensä alkaa nukkumaan 22 aikoihin. Ja sitten joskus tuo vuosikas tosiaan heräilee yöllä ja sillon tuskin rauhottuu muuten kuin minun syliini.. Nukkuu varmaan 80% öistä heräämättä, mutta kun ei voi tietää onko ensyö sellainen..

Kauheasti tekisi mieli juhlimaan, mutta toisaalta olis kauhea olo, jos täällä pieni itkis yöllä tmv.

Velipuoli itse on valmis jäämään lastenvahdiksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai meettekö johonki kauas?

Vierailija
2/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskoisin, että vuosikas myös rauhoittuu pojan kanssa, ei mitään paniikkia, vuoden ikäinen on kuitenkin isompi kuin pari kuukautinen :)

Vierailija
4/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pärjää sisaruspuoltensa kanssa. Jos eivät pärjää yöllä vaan 1v tarvitsee sinua, niin puolessa tunnissa ei kerkiä vielä tapahtua mitään kamalaa.

Vierailija
5/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika vastuuntuntoinen ja kunnollinen, eikä mistään alkkisperheestä, niin voisin jättää...Toisaalta en lähtisi noin kauas juhlimaan kun kyseessä noin pienet lapset.

Vierailija
6/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kotona tulisi hätä niin stten lähtisin kotiin.

Vierailija
7/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi luottaisit siskoon enemmän?

Vierailija
8/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu joko velipuolien tai isäpuolien taholta. Sitäpaitsi minua ei huvittaisi, että joku 16 vuotias pojannulikka hoitaisi iltapesuja mun 4 vuotiaalle tytölle tai vaihtaisi vaippoja mun 1 vuotiaalle tytölle.

Ja vaikka poika olis kuinka tunnollinen ja luotettava, niin saattais pojallekin olla hämmentävää, jos esim. tyttäreni ei suostuisi pistämään yöpaitaa päällensä (kuten tekee usein meille vanhemmille) ja riehuisi nakusillaan ympäri asuntoa.

Vierailija
9/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empäs ois ite edes varmaan tajunnu ajatella moista. Meillä onkin kyllä pojat 2v ja 4v, tyttö vasta vauva.

Vierailija
10/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 10 vuotiaana vahtinut 8 v nuormpaa veljeäni.. Ja meillä on 17v lapsenvahti joka vahtii meidän 2v ja 4v lapsia. tosin ainakin pienemmän laitan nukkumaan ennen kun lähdetään. Ja voihan lapsenvahti sitten soittaa jos tulee hätä. Ei se ole vaarallista jos pikkuinen herää ja itkee hetken ennen ku äiti tulee kotiin.. Ainakaan minun mielestä, joku voi olla erimieltä.

Vierailija
11/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla alunperin 16v tyttö mutta hän ei ollut hyvä!

Maksoin pojalle saman kuin olisin maksanut vieraalle. Hyvi meni, seurana oli 11v sisko mutta poika oli hoitaja.

Vierailija
12/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tapahtuu joko velipuolien tai isäpuolien taholta. Sitäpaitsi minua ei huvittaisi, että joku 16 vuotias pojannulikka hoitaisi iltapesuja mun 4 vuotiaalle tytölle tai vaihtaisi vaippoja mun 1 vuotiaalle tytölle.

Ja vaikka poika olis kuinka tunnollinen ja luotettava, niin saattais pojallekin olla hämmentävää, jos esim. tyttäreni ei suostuisi pistämään yöpaitaa päällensä (kuten tekee usein meille vanhemmille) ja riehuisi nakusillaan ympäri asuntoa.

Vierailija
13/13 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako teillä sitten isä vaihtaa tytölle vaippaa tai pestä pyllyä. Isähän on MIES, apua, hui!?

Tuo mieheni 16-v poika on tosi ihana ja luotettava. Ei pahemmin rellestä, joskus käy diskoissa mutta sieltäkin tulee kotiin aina hyvässä kunnossa ja ajoissa. Tupakan polttoa suorastaan inhoaa.

Ja kuule, meillä kyllä tuo 4-v juoksentenee useinkin nakuna kotona eikä oo velipuoli pahalla kattonu, nauraa vaan. Ovat käyneen saunassakin kahdestaan eikä ole ikinä käynyt mielessäkään, että olisi jotenkin irstasta!

Pojalla on myös tyttöystävä, tosi topakka ja ihana tyttö (16v hänkin), mutta hän on nyt perheensä kanssa ulkomailla.

Ehkäpä minä tosiaan lähden juhlimaan. En ota alkoholia, niin pääsen sitten omalla autolla nopsaan kotiin, jos kuopus sattuu heräämään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä