Yritättekö lasta ja ennestään jo.....
Kauanko yritystä takana? Mitkä fiilikset jos ei ole vielä " tärpännyt" ? Jääkö lapsiluku tähän jos ei onnaa vai voisitko kuvitella lapsettomuushoitoja?
Kommentit (3)
niin kyllä meilläkin lapset ovat saaneet tulla jos on tullakseen, mutta nyt kun neljä vuotta ilman ehkäisyä eikä kolmosta kuulu...mietityttää pitäisikö lapsiluku jäädä kahteen vaan siksi että en tule raskaaksi vai alettaisiinko asiaa " hoitamaan" lekureiden kautta....Tuntuu vain niin kurjalta, kun aina ajatellut kolmea lasta. Toisaalta olen erittäin onnellinen jo näistä olevista..
Et todellakaan voi tietää miltä se tuntuu ja kumpaanko ratkaisuun olisit päätynyt.
Itse olin aina ennen sitä mieltä, että maailmassa on liikaa lapsia joilla ei ole vanhempia ja siksi halusin adoptoida. Nyt kun se lapsettomuus sitten on totisinta totta niin adoptio ei ole edes vaihtoehto. Minä haluan oman BIOLOGISEn lapsen ja kokea raskauden ja synnytyksen. Minä haluan lapsen, joka on meidän jälkeläisemme.
mutta meillä ei lapsia ole yritetty vaan ovat saaneet tulla jos ovat tullakseen silloin kun olemme halunneet....
Niin...ja emme ole mitään lessuja...
Hoitoja tuskin olisin edes harkinnut,adoptio on hyvä vaihtoehto