Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritättekö lasta ja ennestään jo.....

Vierailija
25.12.2007 |

Kauanko yritystä takana? Mitkä fiilikset jos ei ole vielä " tärpännyt" ? Jääkö lapsiluku tähän jos ei onnaa vai voisitko kuvitella lapsettomuushoitoja?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei lapsia ole yritetty vaan ovat saaneet tulla jos ovat tullakseen silloin kun olemme halunneet....

Niin...ja emme ole mitään lessuja...

Hoitoja tuskin olisin edes harkinnut,adoptio on hyvä vaihtoehto

Vierailija
2/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä meilläkin lapset ovat saaneet tulla jos on tullakseen, mutta nyt kun neljä vuotta ilman ehkäisyä eikä kolmosta kuulu...mietityttää pitäisikö lapsiluku jäädä kahteen vaan siksi että en tule raskaaksi vai alettaisiinko asiaa " hoitamaan" lekureiden kautta....Tuntuu vain niin kurjalta, kun aina ajatellut kolmea lasta. Toisaalta olen erittäin onnellinen jo näistä olevista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan voi tietää miltä se tuntuu ja kumpaanko ratkaisuun olisit päätynyt.

Itse olin aina ennen sitä mieltä, että maailmassa on liikaa lapsia joilla ei ole vanhempia ja siksi halusin adoptoida. Nyt kun se lapsettomuus sitten on totisinta totta niin adoptio ei ole edes vaihtoehto. Minä haluan oman BIOLOGISEn lapsen ja kokea raskauden ja synnytyksen. Minä haluan lapsen, joka on meidän jälkeläisemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän