Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olisitte, jos saisitte tietää, että lapsenne

Vierailija
24.12.2007 |

pph on mukana Nokia mission toiminnassa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta olis ollu kiva tietää tollanen Nokia missio -juttu etukäteen. Kertoo jotain ihmisestä, ja eikö tollasesta ihmisestä aina jostain alitajunnasta tuu noi jutut esiin. -ap-

Vierailija
2/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa asioita selvää ennenkö alkaa tuomitsemaan ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni muuttui täysin liityttyään Nokia missioon. Hauskasta ja fiksusta kaverista tuli maailmanlopun saarnaaja ja muutenkin ahdistunut tyyppi.

Vierailija
4/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta musta olis ollu kiva tietää tollanen Nokia missio -juttu etukäteen. Kertoo jotain ihmisestä, ja eikö tollasesta ihmisestä aina jostain alitajunnasta tuu noi jutut esiin. -ap-

Se on kuule sitä ammatillisuutta, joka ei työssä näy ja jos taas olet kouluttanattomalle laittanut, niin tsori,mutta oma moka

Vierailija
5/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siunattua joulua kaikille

Vierailija
6/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan hyvä luennoitsija oli esittelemässä homojen toimintaa. Se oli minulle yllätys ja jos ajattelen maailmankatsomustani, niin tavallaan vastoin sitä. Ei se homous hänen työtään häirinnyt yhtään. Samoin käy Nokia mission jutuissa.

Vierailija
7/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin kirjoittanut kuinka ihanan sydämellistä, rauhallista ja lähimmäistän rakastavaa porukkaa Nokia missioon kuuluu, niin tuskin olisit väittänyt " etten tiedä siitä mitään" .

Vierailija
8/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee muuta!

Vierailija
9/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun minä kävelen vakuutusyhtiön edustajana, niin et tiedä lainkaan, että olen uskovainen kristitty, helluntailainen. Kun pankin toimihenkilö tekee töitään, et tiedä lainkaan, että hän on kova keskustapuolueen edustaja. Ei se maailmankatsomus näy työssä ja jos näkyy, niin työnantaja antaa potkut siinä vaiheessa.

Vierailija
10/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei suuntaan eikä toiseen. Pph n arvomaailmasta sen verran, että lapseni jopa pelkää häntä, koska suuttuu lapselleni niin kovasti. Ei ole kovin hyvä asia pph:lta jos ei kykene konfliktitilanteita 3 vuotiaan kanssa ratkaisemaan pelottelematta lasta. Se fanaattisuus, se fanaattisuus... -ap-

Vierailija
11/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opillisten erimielisyyksien takia.

Nokia missiossa esiintyy kielillä puhumista, parantamisen ihmeitä ym. herätysliikkeille tyypillistä sopaa.

Se tekee myös lähetystyötä.

Vierailija
12/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sit valitat? Senkun otat lapses pois ja etsit paremman hoitsun

Vierailija
13/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No mitäs sit valitat? Senkun otat lapses pois ja etsit paremman hoitsun

Kyllä minä saan suuttua lapsilleni ja pitää kuria ilman uskontoakin - kuin myös lasten päivähoidossa on tapahtunut.

Vierailija
14/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-parka taitaa olla hieman väärillä jäljillä Nokia Mission kanssa. Suosittelen perehtymään liikkeeseen ensin.

Älä tuomitse koko liikettä yhden ihmisen perusteella.

Vierailija
15/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vaan vahvisti mun käsitystä Nokia missiosta. Valitettavasti. Siis negatiivista sellasta. On muutenkin todella ahdistuneen ja kireän oloinen ihminen. -ap-

Vierailija
16/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tää vaan vahvisti mun käsitystä Nokia missiosta. Valitettavasti. Siis negatiivista sellasta. On muutenkin todella ahdistuneen ja kireän oloinen ihminen. -ap-

Vierailija
17/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onki ) alkkis ( näitäki on ) ym ym

Vierailija
18/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut uuden elämän. Toivotan teille oikein rauhallista joulua ja suvaitsevuutta. Herra olkoon kanssanne!!

Vierailija
19/19 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain ja ainoastaan päiväkodissa. Ei koskaan enää pph:lla. Tää on mun vakaumukseni, ja mun päätökseni. Rauhaisaa joulua teillekin! -ap-