Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**KESÄNUPUT Joulun pyhinä (ma-ke)**

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua vielä kerran täältä :)

Yöllä on satanut lunta!!! Maa on valkoinen!! Eri asia kuinka kauan..

Nyt se on se aatto sitten.

Mulla vaan illalla iski vielä tosi raju pahoinvointi. 22 ja 23 aikaan kävin oksentamassa koko mahalaukun tyhjäksi. Aika ällöttävää :(

Nyt olo taas hyvä kun aamussa mennään..

Nauttikaahan hyvistä ruuista ja joulun tunnelmasta! :)

a_j + pötkäle 16+4

Vierailija
2/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on palstalla, meilläkin ollaan keskitytty lähinnä syömiseen. Jännää, että kun on syönyt todella paljon, mahassa tuntuu tosi paljon venymisen kipuilua. Kai se on masulle rankkaa, kun siellä kasvetaan ja vielä tungetaan ruokaakin.

Poltsi, rv. 15+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa ottaa osaa hän tällasiin geimeihin :)

Joulu mennyt päänsäryn kourissa, liekö vähän elämäntilanteesta johtuva stressi ja pahoinvoinnista johtuva huono ruokahalu vaikuttaa. Nälkä on, mutta mikään ei maistu, paitsi välillä sipsit tai salmiakki. Tää " ruokavalio" sitten näkyy painossa, dääääämn :( Josko se tuo normiruoka jossain vaiheessa alkais taas maistua, kunpa edes vois vettä juoda mutta kun sekin on pahaa. Onneksi oksentaa ei ole tarvinnut kuin viime viikolla viimeksi.

Aijoo! Toinen kersahan tää ois, ja melkosta varma oon että liikettä tuntuu!?! Hähtäh, voiko olla, nyt jo?

13+6

Vierailija
4/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Tervetuloa mukaan vaan Iotus!

Hiljaista täällä Kesänupuissa..

Mites kaikilla Joulun aika mennyt? Toivottavasti vähän paremmin kun meikäläisellä...

Mulla oli aattona kamala pahoinvointi 12-23, että ihan koko päivän ja illankin sit :(

Kyllä mä yritin syödä mutta ei vaan oikein uponnu. Tais olla eka joulu meikäläisellä että tuli syötyä todella vähän..hehe.

Välillä yökkäilemässä piti käydä ja sitä rataa..

Eilen joulupäivän aamupäivä meni taas hyvin..kuten aamupäivät aina..

Sit 13.30 alko kivasti pahoinvoinnit ja suoraan taas oksentelulla..yäk..

Ja pahaa oloa kesti iltaan asti. Hirmusti ei taaskaan vaan tehny mieli syödä mitään.

Nyt taas näin aamusta olo on hyvä ja nälkä kova ;)

Liikkeitä tuntuu joka päivä, on se vaan ihana tunne :)

Kovasti on kans väsyttänyt ja unta on kyllä onneks saanutkin todella hyvin. Yöunet tyyliin 10-11h ja sit päikkäreitä aina joka väliin :)

a_j + pötkäle 16+6

Vierailija
5/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi pistän tällasen normikyssärin, eli tuntuuko teillä liikkeet masusta? Sillä mulla ei tunnu ja alan jo olla aika huolestunut. Mulla on poika ja hänen odotusaikana tunsin tosi aikasin liikkeet. Varmaan rv 13 alkaen pientä hipsutusta, mikä voimistu rakenneultraan mentäessä. No, rakenneultra on tammikuun lopulla vasta, mutta sais se asukas jo ilmoitella itsestään......byääh.

huolesta soikeana,

Rouva rv 17

Vierailija
6/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti on pyhät menneet. On syöty ja kyläilty.

Rouva80: Mä en huolestuisi. Itse olen tuntenut muutaman selkeän liikkeen, mutta edellisestä tuntemuksesta on kohta viikko. En kyllä itseäni tutkaile erityisen aktiivisesti. Välillä olen itsekin miettinyt, että onko kaikki hyvin. Mutta olen päättänyt olla murehtimatta turhaan, onhan viikkoja kuitenkin melko vähän. Mulla lääkäri sanoi viime tarkastuksessa, että mulla on iso kohtu. Olenkin miettinyt, voisiko sekin olla syynä siihen että liikkeitä tunnen vielä niin heikosti. Mutta 2 viikkoa neuvolaan, toivotaan että sydänäänet kuuluvat silloin hyvin.

Eliador ja vimpula 16+5

Vierailija
7/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa tulin tänne vilkaisemaan mitä kaikille kuuluu. hiljaista näyttää olevan:) -taitaa joulun aika verottaa nettikäyntejä.

mulla on välillä tuntunut liikkeitä masusta, ja välillä on pitkään hiljaiseloa. maanantaina mennään rakenneultraan, jospa siellä näkyisi kumpiko masussa möyrii...

pikkuhiljaa on alettu vauvavarusteluita enemmänkin miettimään, vaunuja käytiin kattelemassa, siis lähinnä noita ominaisuuksia mietittiin että millaiset haluttaisiin... ei se kyllä mitenkään selvää vieläkään ole!

lumitöitä sain käydä tekemässä, jospa tuo lumi ei sulaisi heti pois. huomenna olis töihin meno, onneksi oli pitempi vapaa tässä joulun alla kun uusivuosi meneekin töissä.

eipäs täältä tämän ihmeempiä, voikaa paksusti ja syökää viimeiset jouluruuat pois äkkiä!

tiitu & elvis 16+4

Vierailija
8/8 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahemmin konetta ehtinyt avata melkein viikkoon. Talo ollut tupaten täynnä porukkaa viime päivät ja tietty kaikki ruuanlaitot ja leipomiset sekä siivoukset jäivät aatonaattoon. Tänään onneksi saatu olla oman perheen kesken ja väsymys on melkoinen.

Masurintamalla ei tapahdu mittään, edelleen lievää kuvotusta - välillä sitten vähän enemmänkin - ja liitoskipuja, muutoin ei mitään uutta. Eikä liikkeitäkään tunnu vaikka aiemmissa raskauksissa on jo tässä vaiheessa ollut myllerystä jo jonkin aikaa. No ensi viikolla on rakenneultra joten siellä pääsee näkemään mitä kohtuun kuuluu. (kolmiulotteisena, sano huhu, kolme vuotta sitten ei vielä ollut tavallista ultraa kummepaa mutta saa nähdä pitääkö kuulopuheet paikkansa ;))

EIlen pelkäsin huomaako anoppi mahan kasvun vai ei, musta vaan niin tuntuu että aavistelee jotain kun tuijottelee mun mahaa ja kummasti puhelee kaikkea raskauksiin liittyviä juttuja. (miehen mielestä olen vaan vainoharhainen) Yhtään ei huvittaisi sukulaisille kertoa, aika vaikeaahan se on kyllä loppuun saakka peitellä ;) Kertomisen kynnys vaan kasvaa koko ajan mitä pitemmälle raskaus ehtii... Lapsille kyllä täytyy jossain vaiheessa kertoa mutta nehän sitten tietty kielivät asiasta eteenpäin ;)

Mutta nyt sohvalle löhöämään, harmi kun kaapeista ei löydy mitään suolaista (joku mainitsi sipsit täällä!!!!) ja makeaa taas ei tee mieli...

Mukavaa viikonjatkoa kaikille

Nappula 17+0...kai?