kylläpä suututtaa
Eli
1) tapaturmat
2) lapset
3) vanhukset
4) "terveet" aikuiset
t: ostatolääkäri
Kommentit (5)
Ilmoittauduitko saapuessasi luukulle? Jos et, niin mistä ihmeestä lääkäri olisi edes tiennyt, että joku pitäisi tarkastaa.
Muutenkin ihan urpoa odottaa 2 tuntia kysymättä kertaakaan keneltäkään mitään! Oisit voinut tivata asiaa vastaanotosta tai suoraan lääkäriltä kun se siinä tallusteli edestakaisin.
kävin luukulla kysymässä mahtaako kestää vielä kauan, tai onko lääkäri tietoinen että olemme paikalla kun oli kestänyt jo kauan. puhelimessa sanottiin ettei tarvi enää luukulle, vaan suoraan odottamaan vaan. no luukulta sanottiin että lääkärin pitäisi kyllä tietää että olemme listalla, joskin "ylimääräisinä". eli oli tarkoitus että ottaa johonkin väliin. käski kysyä itse lääkäriltä kauan kestää, mutta en nähnyt enää lääkäriä menevän ohi ja meidän oli pakko lähteä jo kotiin. tarvii tuo 2-vuotias ruokaakin kun sillä jo pysyy sisällä.
huolettaa vaan vauva kun on kolmatta päivää vatsataudissa, yskäinen ja räkäinen ja pitelee korvaakin. menemme tänään myöhemmin vielä lääkäriin toisaalle.
ap
Ite oon odottanut 2-vuotiaan kanssa 5 tuntia tarkastukseen pääsyä (korvatulehdus). Saatiin vielä lähete sairaalaan, jossa odottelimme 2 tuntia vastaanotolle pääsyä, jotta voitaisiin kuunnella keuhkot ettei ole flunssa edennyt sinnekin saakka. TÄMÄN JÄLKEEN menimme vielä apteekkiin hakemaan antibiootit ja apteekissa jonoteltiin reilu puoli tuntia.
Oli piiiitkä päivä. Tyttö jaksoi paremmin kuin äitinsä!=)
ainakin täällä pk-seudulla tuo lääkäreille pääsyn vaikeus. Ottaa niin aivoon asua vantaalla, kun lapsen voi viedä VAIN PEIJAKSEEN, mikä sijaitsee hevon perseessä. Kun poikani oli 3,5v ja oli lyönyt päänsä tv-tasoon, josta tuli vekki päähän, odotimme 2 tuntia odotushuoneessa ennenkö poika pääsi 5min kestävään liimaustoimenpiteeseen. koko paikka oli kaiken lisäksi TÄYNNÄ jotain hemmetin SPURGUJA joita sitten paikkailtiin siinä ennen poikaani.
käveltiin sitten tuolla vesisateessa ja tuulessa terveyskeskukseen, minä ja lapset 2 v sekä 6 kk vaunuissa. soitin aamulla ja kehoittivat tulemaan paikalle, lääkäri ottaisi vastaan jossain välissä. tarkoitus oli katsoa vauvan korvat onko korvatulehdus.
flunssan lisäksi meillä on vatsatautia, että oli oikein mukavaa odottaa kaksi tuntia pienten lasten kanssa koska voisi vilkaista vauvan korvat, se ei kovin kauaa varmasti olisi vienyt aikaa. edestakaisin lääkäri kulki huoneeseensa ja pois, kai oli sitten jotain tärkeämpää. kahden tunnin odotuksen jälkeen lähdimme kotiin, ei nuo pienet lapset jaksaneet kauempaa, itse olisin ehkä hetken vielä jaksanutkin. turha reissu siis, täytyy lähteä yksityisellä käymään.