Oon raskaana, mies sanoi ettei halua vauvaa.....
Sanoin ettei se hänen vauva ookkaan, mies lähti pois, nyt anoppi soittelee ja tekstaa ja haukkuu horoksi...
että tällanen joulu!
Paras lahja on kyllä se että saan vauvan ja pääsen tosta hullusta suvusta eroon miehen mukana.
Kommentit (8)
Tässä on ollut kaikenlaista ongelmaa ja pettämistä enimmäkseen miehen puolelta 6v yhdessäolon aikana (ekan parin vuoden aikana jäi kiinni muutamasta yhden illan jutusta ja yhdestä sivusuhteesta), viimeisen vuoden aikana jatkuvaa haukkumista ja välinpitämättömyyttä, päätin etten enää välitä ja annoin palaa yhden mukavan miehen kanssa ja tulin raskaaksi (oli kortsu mutta näköjään petti). Mä olen halunnut lasta aina mutta mies ei, vaikka sillä on lapsi yhden illan juttunsa kanssa. En tajua miten oon kestänyt tätä paskaa mutta nyt se onneksi loppuu ja uusi elämä voi alkaa!
AP
No jos olet oikeasti tosissas niin koita jaksaa ja voimia.
Mielenkiinnosta kysyn että miksi ylipäänsä olet ollut sen miehes kanssa 6 vuotta, vaikkakin tiesit ettei hän halua lapsia, ehkä ikinä?? Vaikka itse tahdot.
On tuokin tietenkin oma tapansa päästä kehnosta parisuhteesta eroon.
Alussa olin rakastunut ja meillä meni hyvin, sitten alkoi vaikeudet mutta uskoin parempaan enkä halunnut erota vaikka pahaa teki, pari vuotta meillä meni hyvin (mies oli uskollinen jne) mutta sitten sairastuin masennukseen ja mies alkoi mollaamaan kun olin vaan laiska enkä jaksanut mennä töihin kuulemma. Halusin erota mutten löytänyt voimia. Nyt on tosi paljon parempi olo.
AP
Kukapa se haluaisikaan jäädä asumaan ja elättämään naista, joka on raskaana toiselle miehelle =D
Ap ei taas käsittääkseni itsekään haluaisi jäädä miehensä luo.
Vierailija:
Kukapa se haluaisikaan jäädä asumaan ja elättämään naista, joka on raskaana toiselle miehelle =D
Tapasin ex:äni, kun olin kolmannella kuulla raskaana, eli kyllä niitä miehiä löytyy, jotka katsovat akkaa, joka odottaa toiselle miehelle lasta. Yhteiseloa vietimme 2,5 vuotta.
niin ei sellasen kanssa tarvii jatkaa joka sanoo ettei halua lasta. aborttiin ei täydy suostua ja parempi ilman isää kuin että huono isä