Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetistä valkovuotoa?

11.11.2008 |

Kellään muulla moista ongelmaa?

Tai ei kai se muutakaan voi olla...? Vuotoa ei tule paljon, ei ole juuri minkään väristä, mutta ärsyttävää kun "lirahtelee" aina välillä... Etenkin rasituksessa tai heti sen jälkeen (lenkillä, töissä tms.) tai sitten heti sen jälkeen kun on käynyt vaikka vessassa... Viikkoja on vasta 18, joten ei kai se nyt mitään lapsivettäkään voi olla...

Olen mä pari tenavaa synnyttänyt, mutten kyllä yhtään taas muista minkälaisia vuotoja oli noita odottaessa. (Paitsi että esikoista vartoessa valkovuotoa tuli PALJON nimim. siteet housussa puoli vuotta..)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa viime raskaudessa lorahteli ärsyttävästi joltain rv 15 alkaen ja ei tosiaan ollut lapsivettä.

Nyt taas kun mulla on viikkoja vasta jotain 4+ niin jo nyt alkoi lorisemaan ja kyllä ärsyttää. Taas saa hakea kaikista isoimmat pikkuhousun suojt kaupasta..

Vierailija
2/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko kellään kokemusta mitä voi käyttää suojana kun normaalit pikkuhousunsuojat ei käy. Tulee samontein hiivatulehdus =( Ärsyttää vaihtaa alkkareita kesken päivän, saatika jos on jossain muualla kun kotona niin eipä juuri tule kannettua vara-alkkareita mukana ;-)

Äiti1983 rv 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/4 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset