Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet (normaalikokoiset) naiset, mistä ostatte housunne? (ov)

Vierailija
11.11.2008 |

Siis en mitenkään erityisen persjalkainen, vaikkakin pienikokoinen nainen.

Lyhennän siis housuni itse. Farkut ostan mielelläni JC:stä, koska he lyhentävät housut samantien, odottaessa, ja se kuuluu farkkujen hintaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle housut on järjestäin liian pitkiä, enkä mielestäni edes ole mikään kauhean lyhyt (161cm). Pituus tuumina alkaa aina 32 tai 34 ja ne on liian pitkät. Lyhyemmissä housuissa taas leveys tuumissa on taas jotain 26, 27, 28 enkä ole enää mikään tyttönen, että niihin mahtuisin, vaikka lihava en olekaan.

31/30 olisi ehkä hyvä, mutta mistään ei tahdo löytyä.

Vierailija
2/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuakin lyhyemmät jalat. Ratkaisin asian ostamalla ompelukoneen, sitä ennen käytin housut ompelimossa. En ole eläissäni löytänyt kuin parit sopivan mittaiset housut, ja toiset niistäkin vaativat korkeat korkokengät, jotta eivät laahanneet maata. (Toisia taas en ostanut Suomesta enkä ole nähnyt merkkiä myytävän täällä ollenkaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on lahkeet liian pitkät :(. Ja mä nyt olen mielestäni ihan normaalin mittainen eli 166.

Vierailija
4/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas 32 on liian lyhyt ja 34 joissakin merkeissä sopiva ja joissain liian pitkä!Juuri vkl:na ostin kahdet housut 26/34 ja mun on pakko lyhentää molemmat,ensin pesen ja vien lyhennettäväksi!!Olen 163cm mutta kuitenkin tuohon pituuteen nähdän pitkäjalkainen!!

-mamma

Vierailija
5/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja joko Short-mitoituksella tai 30-tuumakoossa.

Suurin osa housuistakin onkin Espritin, löytyy farkkuja, suoria housuja jne.

Vierailija
6/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän farkkuja, Only:sta kaikki. 28 tuuma ja pituus 32. Kotona ja lenkkareissa käännän lahkeet mutta yleensä käytän korkokenkiä ja pituus on hyvä. Olen 5 lapsen äiti ja ihan asiallisia (ei pelkkiä lantio) malleja löytyy.

Vierailija
7/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin joissain farkuissa 30 tuumaa pitkiä lahkeita, ja niissä muistaakseni koot xs-l.

Vierailija
8/8 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vain siinä, että monissa malleissa on jotenkin olevinaan polven paikka, joka minulla sitten lyhennyksen jälkeen olisi tuossa pohkeen kohdalla. Täältä pikkukaupungista saan sopivat farkut leviksen liikkeestä, 30-tuumaiset. Suoria housuja en ole käyttänytkään vuosiin juuri tuon ongelman vuoksi.