Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hullua!!!! (huutis huudoista..) =O

Vierailija
29.10.2008 |

Hullut ihmiset huutaa aivan käsittämättömiä summia jostain käytetystä H&M vaatteesta, jossa nyt sattuu olemaan Hello Kitty kuva!!!

Mulla on myynnissä vaate, jonka ostin tytölle hintaan 7,90€ uutena... sitä on käytetty jonkun verran, ihan siisti kuitenkin... Tällä hetkellä huuto hinta 10€!!!! Aivan hullua! Mutta hyvä myyjälle tietty... =D

Mitä muita tällaisia vaatteita/muita tavaroita on, jotka myyvät kun häkä, hinnalla millä hyvänsä??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin Bamse vaatteet.

Vierailija
2/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tahansa Lindexin retro lastenvaatteesta saa melkeinpä saman hinnan käytettynä kun uutena!

möin tyydyttävä-kuntoisen (oli selvästi merkitty kunto ja se että oli pesukulumaa) bodyn hintaan 6€!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tahansa Lindexin retro lastenvaatteesta saa melkeinpä saman hinnan käytettynä kun uutena!

möin tyydyttävä-kuntoisen (oli selvästi merkitty kunto ja se että oli pesukulumaa) bodyn hintaan 6€!!

Mä olen huomannut ihan saman. :O Huuto.netin hakuun "lindex uusretro" niin tämän voi todeta. Tässä esimerkki:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89120639

Jotenkin tuntuu kun huuto.nettiä selailee tai kirppareita kiertelee, että monilta on mennyt eurot ja markat sekaisin.

Mutta niinhän se menee, että eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa.