Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko eron jälkeen säilyä ysvätyys miehen ja naisen välillä? kokemuksia

Vierailija
23.12.2007 |

kertokaa. olemme eroamassa, mutta mies onsitä mieltä, että KAIKKI tai ei mitään, jos eroamme, ei ole olemassa ystävyyttä, ainoastaan lasten asiat hoidetaan, ja thats it. Minä kaipaisin meidän kahden välistä ystävyyttä, VAIKKA eroaisimme, ja löytäisimme uudet kumppanit, Onkoihan mahdotonta säilyttää hyvä ystävyys

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole onnellinen tässä liitossa, mutta vielä onnettomanpi olen, jos menetän miehen ystävyydenkin, ollaan oltu sydänystäviä 10 vuotta

Vierailija
2/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain asialliset välit, yrittämättäkään ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ilmeisesti ainakaan nyt halua.

Joskus ystävyydessä roikkuminen voi olla sitä että toivoo että mitä jos kuitenkin joskus vielä.... Ja se voi käydä ahdistavaksi.

Muutoin olen taipuvainen olemaan sitä mieltä, että jos pystytään ja halutaan eron jälkeenkin ystävyyteen niin on ehkä mahdollisesti erottu pikkasen turhaan; olisiko sen parisuhteenkin voinut vielä korjata jos niin aikuisia ja kypsiä kerran ollaan.

Vierailija
4/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten erotaan jos halutaan kuitenkin olla ystäviä? Teinit erovat ja voivat jatkaa ystävinä, etsiessään elämänkumppania. Aikuiset ihmiset, joilla on lapsia, eroavat jos heillä on ylitse pääsemättömiä ristiriitoja. Vanhemmiten avioliitton kuulukin muuttua ystävyydeksi.

Vierailija
5/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aina katso hyvällä sitä että siippa roikkuu exässään

Vierailija
6/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ero on sinun ideasi? Minun kokemukseni mukaan ihmiset voivat olla eron jälkeen hyviäkin ystäviä, jos asia on käsitelty loppuun, eikä kumpikaan tahdo enää jatkaa suhdetta.

Vierailija
7/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että ero on sinun ideasi? Minun kokemukseni mukaan ihmiset voivat olla eron jälkeen hyviäkin ystäviä, jos asia on käsitelty loppuun, eikä kumpikaan tahdo enää jatkaa suhdetta.

ero on minun idea, ja haluaisin säilyttää ystävyyden, mies ei haluaisi erota, ja on sitä mieltä, että kaikki tai ei mitään.

Vierailija
8/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap oikein haluat? Loputonta hurmiota ja nautintoako? Tunteiden ilotulitusta?

Kasva aikuiseksi.

Olet tehnyt miehen kanssa lapsen / lapsia, ja jos sinulla on noinkin positiivisia tunteita häntä kohtaan, niin naiivi ja vastuuton olet jos tässä vaiheessa eroa haluat.

Olet mitä ilmeisimmin sitä ihmistyyppiä, joka haluaa kaiken luopumatta mistään. Haluat pitää miehen ystävänäsi - siis haluat jatkaa teidän suhdettanne täysin omilla ehdoillasi, jos mies ei kerran halua erota eikä näe teitä ystävinä mahdollisen eron jälkeen. Kaipaat ehkä kuumia tunteita elämääsi, mutta et ymmärrä sitä, että kaikkien suhteiden pohjalla täytyykin olla hetken hekumaa pysyvämmät tunteet, kuten juuri ystävyys ja kunnioitus toista osapuolta kohtaan.

Täytyy tosiaan sanoa, että nainen ei voisi paljoa typerämmälle kuulostaa.

terveisin katkerasti riitaisasta ja väkivaltaisesta liitosta eronnut yh, joka ei tosiaan ollut exänsä sydänystävä mutta silti harmittelee että ero oli ainoa vaihtoehto selvitä hengissä

Vierailija
9/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki entiset seurustelukumppanini ovat pysyneet hyvinä ystävinä, kunnes uusi puoliso on päättänyt ystävyyden tai yhteydenpito hiipunut.

Vierailija
10/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä haluaako ex sitä. Ja mies oli se joka jätti minut. Meillä on yhteinen lapsi.

Vierailija
11/11 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kuluessa voi tietysti olla mahdollista jos eroon ei ole liittynyt pahempia riitoja ja katkeruutta.

Itselläni erosta aikaa nelisen vuotta. Nykyään välimme on asialliset ja tuttavalliset, mutta ei me mitään ystäviä olla eikä koskaan tulla olemaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme