Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon silmänympärys voidetta aletaan käyttää ?

Vierailija
22.12.2007 |

kauhistuin kun kaveri (27v) totes et on käyttänyt 25v asti sitä ja että munkin kannattas, ettei tulis ryppyjä sitten jo hyvis ajoin.

Oikeesti joko lähden ostamaan kyseistä tuotetta?

t: ikää kohta 29v

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kaunista kuin naururypyt silmänurkissa. Minä en ymmärrä, miksi ikä ei saisi näkyä? Mieheni silmäryppyjä olen ihastellut nyt muutaman vuoden (M32) ja itselleni on ensimmäiset uurteet nyt tulleet (27v.) Ne eivät näy vielä lainkaan naaman lepotilassa, mutta kun hymyilen kasvoilleni tulee upeasti lisää ilmettä.

Vierailija
2/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin käyttänyt jo vuoden, ikää 25.. ja eron siis huomaa vaikka ikää näin vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kauhistuin kun kaveri (27v) totes et on käyttänyt 25v asti sitä ja että munkin kannattas, ettei tulis ryppyjä sitten jo hyvis ajoin.

Oikeesti joko lähden ostamaan kyseistä tuotetta?

t: ikää kohta 29v

Vierailija
4/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitushan siinä on EHKÄISTÄ niitä ryppyjä, tai tulevathan ne joka tapauksessa jossain vaiheessa, mutta pitää kai sitä silmänympäryksiäkin rasvata ja sille alueelle ei ihan mitä voiteita kannata laittaa...

Vierailija
5/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan esim. vaalentamaan tummia, väsyneitä silmänalusia. Mös meikki levittyy kauniimmin eikä tartu uurteisiin, kun silmänympärysten iho on kosteutettu.

Vierailija
6/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 40 ja rypyttömät on silmänympärykset edelleen.

Vierailija
7/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kasvovoide turvottaa silmänympäryksiä. Silmänympärysvoide laskee turvotusta, vähentää tummia silmänalusia ja pitää silmämeikin kauniinpana.

Kannattaa ehkäistä ryppyjä. Sitten kun niitä on jo ilmestynyt, ei niitä saa pois.

Vierailija
8/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaan siksi, että olisi ryppyjä, vaan ettei ihan heti tuliskaan. Nyt ikää 27v.

Vierailija
9/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikään ei ole niin kaunista kuin naururypyt silmänurkissa. Minä en ymmärrä, miksi ikä ei saisi näkyä?

Vaan kun on kunnon vaot silmien alla, joihin kertyy tummien silmänalusten peittoaineet. :/ Minä aloitin 26-vuotiaana ja varsinkin talvella huomaan, jos en niitä käytä, kun iho on muutenkin kuivempi ja rypyt paremmin erottuvat.

t. N 32

Vierailija
10/10 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin usko, että välttämättä alan koskaan käyttääkään, en vain koe mitään tarvetta. Rypyt eivät minua pelota, enkä tarvitse meikin takia silmänympärysvoidetta, kun harvoin meikkaan. En usko, että 51-vuotias äitinikään on koskaan silmänympärysvoidetta käyttänyt, eikä hänellä ole ryppyjä käytännössä lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan