Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Tonskien JOULU***

22.12.2007 |

Jokos saa avata joulupinon? Rupesi edellinen taas paisumaan :)

Tässä linkki edellisen pinon vikalle sivulle:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11816338&p=1&mpage=18&tmo…

Ja jos joku ihmettelee et mitä mä täällä vielä roikun, niin enpäs vainoharhaisena uskalla täysin vielä siirtyä odotuspuolelle... Sen verran on pelko mukana vielä tässä alkuraskaudessa.

Kandi, Noel ja " Linnea" 5+4

(" Linnea" siksi, että siitä ei ikinä tule lapsen nimeä, koska se on miehestä " ihan kamala hippinimi" . Musta se on aivan ihana nimi, joten hyödynnän edes tähän ;))

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko tulla kirjoittamaan! U-M, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! Yöllä mietin tuota sinun tilannettasi ja mieleeni tuli, että jospa se ovulaatio on ollut myöhemmin ja siksi noi arvot on mitä on. Oliko sinulla hajua ovisajankohdasta? Itsellänihän ovis tod.näk on ollut paljon myöhemmin kuin normikierrossa, ja kp 40 tai jotain sinne päin sain ihan haamuplussan, mutta sitten se viiva vahvistui. Tsemppiä nyt kuitenkin sinulle! Olet ollut mielessä, ihan yölläkin!

Ja onnea plussanneille!

-A rv 7+5 tai 9+2, riippuu, miten haluaa laskea :D

Vierailija
42/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten jo eilen päivystykseen kun alkoi sellainen outo kipu oikealla. Tuntui selässä ja jalassa. Samalla tuli kirkasta verta.

Yöllä hcg enään 460 ja aamulla 331, eli laskeepi pois. Kunnon vuoto ei ole vielä alkanut eli sitä odotellessa. Toivottavasti tämä on nyt tällä ohitse.

Ainakin aijon juoda muutaman oluen ja katsella raketteja tänään.

T: Ull-Maij

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niin huonoissa merkeissä loppui Ull-Maijn tämä vuosi, että ihan itkettää! :( Olen tosi pahoillani! Voimia sulle ja miehellesi! ((((HALAUS))))

Killa

Vierailija
44/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Harmi, että piti käydä näin. Oon todella pahoillani teidän puolesta. En muuta nyt osaa sanoa. (ISO HALI) :(

pesukarhu

Vierailija
45/52 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kovasti teille!

Olen todella pahoillani!

Kamomilla

Vierailija
46/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ull-maij, olen tosi pahoillani! Että teille pitikin taas käydä näin.. :(

Voimia ja halauksia!!

--------------------------

Oikein onnellista ja vauvarikasta uutta vuotta kaikille!

-Viipero kp 8/25-33, yk4

Vierailija
47/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maij: isot pahoittelut, että näin kävi..=/ Jaksamista teidän perheelle..

Hitosti nyt vaan plussia tälle vuodelle! Ihanaa uutta vuotta kaikille! =)

t. poppis

Vierailija
48/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä edelleen odottelen vuotoa, sais jo alkaa. Nyt kyllä lupaavasti maha kipeä. En jaksais enään sairaalaan mennä tämän asian takia.

49/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi U-M, mä oon lueskellut noita sun kuulumisia täällä ahkerasti ja koko ajan oon ollu positiivisella mielellä, että kyllä kaikki on sulla ihan ok.

Mutta ilmeiseti meidän kaikkien tsempitykset ei oo auttanu :( Mä oon tosi pahoillani teidän puolesta!! Voimia!!!

-Larsku 9+5

Vierailija
50/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

U-M, olin jo niin iloinen sun puolesta! Voimia tähänkin koettelemukseen, ja toivotaan, että pääset mahdollisimman vähillä sairaalareissuilla. Olet mielessä!

Kandi

Vierailija
51/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täällä virtuaalisesti mukana ja toivonut niin, että sinulla olisi kaikki ollut hyvin. Toivon sinulle paljon voimia!

mykis

Toivottavasti uusi vuosi tuo teille kaikille plussat pian =))

Vierailija
52/52 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten epäreilua tää onkaan! Olen syvästi pahoillani sun ja miehesi puolesta. Lähettelen kovasti lohtuhaleja, muuta en osaa. Toivottavasti tästä uudesta vuodesta tulee parempi kuin edellinen ja saatte pian taas alkaa odottaa vauvaa.

-Q-