G: Aiotteko rakastella Jouluna?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:12"]
Jos yksikin edellä kuukautisistaan selittänyt on oikeasti aikuinen nainen, niin säälin teidän miehiänne ihan toden teolla. Melkoisia emakoita :|
T: Mies
[/quote]
Mitä vittua? Ei meillä ainakaan mies verta pelkää. Miten mut sitten muka tyydytteis kuukautisten aikana?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:07"]
Joo no mulla ei oo mitään teurastamofantasioita, joten ei seksiä menkkojen aikana kiitos. Mut jos nyt ei 8 päivää kestä ilman niin veikkaisin jonkinaseista addiktiota.
[/quote]
öh, ihan normaali libido. En mä ainakaan pysty oleen ilman seksiä menkkojen aikana. Onneksi mies ei pelkää verta...
Ei. Joulu meni pilalle erään onnettomuuden takia.
Jouluna on muutenkin niin paljon kaikkea hömppää ja pehmoista lällisläätä, että itse en aio rakastella vaan NUSSIA!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:49"]
Miten kuukautiset estäs panemisen? ei mitenkään. pyyhe alle. meillä pannaan aina kuukautisten aikana.
[/quote]
Noh et taidakaan vuotaa niin paljon kuin minä...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:12"]
Jos yksikin edellä kuukautisistaan selittänyt on oikeasti aikuinen nainen, niin säälin teidän miehiänne ihan toden teolla. Melkoisia emakoita :|
T: Mies
[/quote]
Siis melkoisia emakoita? koska naisilla on kuukautiset vai? Aika monella naisella ne on, joten aika montaa miestä saat sääliä.
En aio koska jo viime yönä hommat hoitui ja jouluna on niin ähky ja väsy illalla ettei kykene...päiväsexiin ei ole aikaa eikä omaa rauhaa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:01"]
teillä ei mahda olla yhtä pahasti vuotavat kuukautiset kuin minulla? mulla valuu lattialle pieni lätäkkö ennen kuin ehdin istahtaa pöntölle sen jälkeen kun olen riisunut housut. kuukupin ja yösiteen avulla selviän aina pari tuntia. ei auttais pyyhkeet sängyssä yhtään mitään.
[/quote]
suihkuun nussimaan! mee kontilleen ja sitten suihkutat suihkua klittaan ja mies painaa takaapäin oikein kunnolla.
[/quote]
Niin et taida kärsiä edes kuukautiskivuista? Mikäs siinä jos pikkasen vuotaa eikä ole kipujakaan. Jos sitä verta oikeesti kunnolla tulee niin ei se seksi kauheesti miltään tunnukaan.
Juu on kuukautiset, mutta ei minua ainakaan miehenä kiinnosta koinia naista niiden aikana. Ja mitä siihen veren pelkäämiseen tulee, olen kirurgiaan erikoistumassa oleva lääkäri. Oikeasti. Ehkä se on sitten siinä, että niitä eritteitä näkee ihan tarpeeksi duunissa, joten ei kiinnosta enää kotosalla katsella teurassalia.
Lisäksi "nussitaan, vaikka veri lentää" -verbaliikasta tulee sen verran sivistymätön kuva, että jäisi nussimatta ihan jo senkin takia.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 12:49"]
Miten kuukautiset estäs panemisen? ei mitenkään. pyyhe alle. meillä pannaan aina kuukautisten aikana.
[/quote]
Noh et taidakaan vuotaa niin paljon kuin minä...
[/quote]
Vuodan tosi paljon. Joskus miehen hepistä roikkuu niitä verilimoja :D Mutta ei oo vielä meitä haitannut.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:20"]
teillä ei mahda olla yhtä pahasti vuotavat kuukautiset kuin minulla? mulla valuu lattialle pieni lätäkkö ennen kuin ehdin istahtaa pöntölle sen jälkeen kun olen riisunut housut. kuukupin ja yösiteen avulla selviän aina pari tuntia. ei auttais pyyhkeet sängyssä yhtään mitään.
[/quote]
suihkuun nussimaan! mee kontilleen ja sitten suihkutat suihkua klittaan ja mies painaa takaapäin oikein kunnolla.
[/quote]
Niin et taida kärsiä edes kuukautiskivuista? Mikäs siinä jos pikkasen vuotaa eikä ole kipujakaan. Jos sitä verta oikeesti kunnolla tulee niin ei se seksi kauheesti miltään tunnukaan.
[/quote]
On kovat kivut ja runsas vuoto. Seksi helpottaa kipuja. Vuoto ei haittaa, verta se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 13:36"]
Juu on kuukautiset, mutta ei minua ainakaan miehenä kiinnosta koinia naista niiden aikana. Ja mitä siihen veren pelkäämiseen tulee, olen kirurgiaan erikoistumassa oleva lääkäri. Oikeasti. Ehkä se on sitten siinä, että niitä eritteitä näkee ihan tarpeeksi duunissa, joten ei kiinnosta enää kotosalla katsella teurassalia.
Lisäksi "nussitaan, vaikka veri lentää" -verbaliikasta tulee sen verran sivistymätön kuva, että jäisi nussimatta ihan jo senkin takia.
[/quote]
No voi. Meillä ainakin nussitaan niin että veri ja sperma lentää. Mieluumin tyydytetty kuin sivistynyt.
Mies - luomakunnan "kruunu". :D :D
Mutta hyvät naurut teiltä miehiltä saa, niin kuin nyt tästäkin ketjusta. :D :D
Aiotaan. Ovulaatio osuu 24.-25.12. ja tarkoitus olisi laittaa beibi alulle :) Hepeniä ei ole kyllä tähän mennessä tarvittu..
Hmm, punainen on joulun väri.
Ohi menee aiheesta, mutta rakastelu menkkojen aikaan naisten "temppu", joka on varattu seurusteluaikaan/aikaan ennen lapsia, jolla mies saadaan luulemaan, että nainen on jotenkin ainutkertainen ja kiinnostunut miehestä ja seksistä juuri tämän miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:05"]Hmm, punainen on joulun väri.
Ohi menee aiheesta, mutta rakastelu menkkojen aikaan naisten "temppu", joka on varattu seurusteluaikaan/aikaan ennen lapsia, jolla mies saadaan luulemaan, että nainen on jotenkin ainutkertainen ja kiinnostunut miehestä ja seksistä juuri tämän miehen kanssa.
[/quote]
Kerro lisää :)
T. Eräs joka tämän keskustelun myötä huomasi ajatella, että "kyllä mekin beben mutta eipä ole tullut vuosiin harrastettua".
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:08"][quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:05"]Hmm, punainen on joulun väri.
[/quote]
Kerro lisää :)
T. Eräs joka tämän keskustelun myötä huomasi ajatella, että "kyllä mekin beben mutta eipä ole tullut vuosiin harrastettua".
[/quote]
Beben = ennen. AEB-Aikaan ennen bebejä? ;)
Hyi kauheata, jouluhan on Pyhä juhla, ei silloin saa ajatella seksiä. Muistakaa myös kaikki antaa lapsillenne raitis joulu!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 14:21"]
Ei se ole mikään temppu vaan panettaa vaan menkkojen aikana niin paljon, että pakko saada sitä kyrpää.
[/quote]
Kyllä täytyy sanoa, että allekirjoitan tuolla edellä mainitun tämänkin porukan sivistystasosta. Ei varmaan tuolla itsekurilla tosiaan paljon lukiota käyty kunnialla loppuun, saatikka sitten opiskeltu.
Ja sitten itketään ja ihmetellään muissa ketjuissa, että "kuinka joku voi tienata yli neljä tonnia". Tai yritetään keksiä itselleen rikkaita miehiä. Aivan kuin lukeneet ja tienaavat miehetkään olisivat kiinnostuneita keskiaikaisesta menosta.
Mutta kukin tyylillään. Rapatkaa vaikka seinät kuukautisverellä, jos siltä tuntuu.
[/quote]