Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä siivoan NYT. Tsemppaisko joku? Tai lähtiskö peräti mukaan?

Vierailija
22.01.2014 |

Pääsin tänään ajoissa kotiin ja ÄRSYTTÄÄ, kun tää kämppä on taas ihan kaatopaikka! Teen parhaani, että saisin tästä pian kodin näkösen.

Ihan ekana meen tyhjäämään ja täyttämään tiskikoneen. Mitähän kannattais tehdä seuraavaksi, että saisin jotain näkyvää aikaseks?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää etene! En jotenkin saa otetta siivoushommasta (tai itteäni niskasta kiinni). Auttaiskohan ruokatauko?

Vierailija
2/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita hyvää musaa soimaan ja jatka vaan hommia.Mä siivosin kanssa tänään,tyhjensin jopa lasten KAIKKI laatikot ja järjestin omiin paikkoihin sekä heitin ihme roskasälän suoraan roskiin.Kaikki kerrokset imuroin,pesin vessat ja vein peitot,tyynyt ulos pakkaseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä ei kauaa kestänyt, kone oli jo melkein tyhjä. Taidan siivota koko keittiön kuosiin samantien.

Innostuuko kukaan puuhaamaan mun kanssa?

Vierailija
4/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, mä hoidin homman eilisillan ja tämän päivän aikana. Keittiön jätin suosiolla sotkuun, mutta vein roskia, imuroin, pesin vessan, vaihdoin lakanat jne. Olen tosi laiska siivoamaan, mutta on ihana fiilis, kun koti näyttää melkein ihmisasunnolta! Eikä siihen niin kauan aikaa mene.

Vierailija
5/5 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä!

Nyt on keittiö kohtuullisen kuosissaan. Lattia pitäis kyllä pestä, nyt vaan imuroin.

Seuraavaks raikkoan kasat pois eteisestä. Miten sinne aina kertyykin niin kamalat kasat. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan