Huomaisko kukaan muu huolehtia tälläisestä? Onko ihan turhaa?
Olimme kylään menossa ja 4v poika oli hetken odotellessa pihalla ja tietäähän sen, että tuon ikäiset koskee joka paikkaan. Autoonkin toki ja se on likainen ja mihin lie muualla.
En huomannut käskeä poikaa käsipyykille ja huitaisi siinä sitten minua suoraan alahuuleen käsillään. Kävin kyllä ohimennen kohta siinä putsaamassa suuni, mutta vaivaa että voiko tommosesta saada jonkun toksoplasmoosin tai listerian tai jotain....?
Toiset nyt saattaa itsekin tunkea sormia suuhun pesemättä käsiään, mutta vaivaa kun en itse ikinä niin tekisi.
Ja siis joo - olen raskaana.
Kommentit (9)
Miten ihmeessä selviät raskaudestasi.
Itselläni vain ei ole tapana " syödä sormia" ja huolestuin kun mietin että mitä paskaa sormissa voi suuhun siirtyä...
Eli kukaan muu ei edes huomaisi huolehtia?
Mä en raskausaikana polttanut, juonut pisaraakaan alkoholia, vältin raakaa kalaa, silliä, mätiä, tuorejuustoja, en matkustanut ulkomaille, vältin kaikkia flunssaisia ihmisiä enkä itse sairastanut mitään, enkä ikinä seissyt mikroaaltouunin edessä sen ollessa päällä, ettei vauvani vaan saa mitään säteilyä. Synnytin lapsen, jolla vaikea aivojen rakennepoikkeavuus. Joten ihan sama, miten elää.
jäi vaivaamaan mieltä. On varmaan joulustressiä ja olen väsynyt ja mitä kaikkea ja nyt vain funtsin, että voisko oikeesti tollasesta saada jotain?!?!
Sanokaa nyt, että tuota tapahtuu muillekin pienten lasten äideille tai raskaana oleville tarhatädeille. Tai että itse olette raskausaikana syöneet ns. likaisin sormin ulkona esim karkkia tai jotain.
TAI JOTAIN!!!
on varmaan käynyt noin kerran tai usemmankin eikä siitä mitään ole koitunut.
Raskaushormonit saa aikaan sen että kaikki asiat saa vähän liian suuret mittasuhteet...ole huoleti! Itse en ainakaan olisi edes älynnyt moista miettiä. Et ole saanut pöpöjä.
Olen SE ranskanperunaäiti.
On tosi ärsyttävää, jos saa jotain tälläistä päähänsä ja sitten näen silmissäni miten poika on räpeltänyt kaikkea paskaista pihalla ja sitten se sormi lipesi suuhuni. ://
erittäin eepätodennäköistä, että mitään tulisi.