Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalaisen komea tyokaveri ilmoitti tanaan aikovansa saada mut omakseen hinnalla milla hyvansa, olen naimisissa ja perheellinen).

Vierailija
02.11.2007 |

Olen jollain tasolla hieman imarreltu, kun mies on aivan tauttoman suosittu naisten keskuudessa, komea ja fiksu kuin mikä, saisi lähes kenet haluaa.

Toisaalta mua ärsyttää aivan suunnattomasti toi ylimielinenkin itsevarmuus, ihan kuin mä olisin joku aivoton lihaklöntti.

Ollaan vuosi oltu työkavereita ja hän on kuulemma koko ajan vaan vakuuttuneempi siitä, että minä olen hänen elämänsä nainen. Sanoi asiat kuulemma siksi nyt aivan suoraan, ettei hänellä ole mitään menetettävää. Olen häntä 3 vuotta vanhempi, perheellinen ja naimisisas, ihan tavallisen näköinen harmaavarpunen, mukavaksi ja fiksuksi kehuttu.

Voiko olla tosissaan vai onko tää nyt joku julma pila? Mitenhän sitä osaa suhtautua maanantai´na häneen normaalisti ja ammattimaisesti, kun jotenkin ärsyttää todella ja toisaalta kieltämättä hieman imartelee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sinua saanut. Kas kun on olemassa fiksumpia naisia kuin hän osasikaan aavistaa. :) Älä lankea, tekisit vain itsestäsi pellen ja vajoaisit muiden " naikkosten" tasolle.

Vierailija
2/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun et ota ollenkaan henkilökohtaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä ihmeestä moinen lausahdus?

Vierailija
4/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei välitä myöskään sinun tunteistasi vaan on valmis rikkomaan sinun lastesi perheen. Kalskahtaa aika pahalta narsismilta ja taustalla lisäksi tosiaan kontrolloivuutta. Jos saisi sinut, alkaisi pian rajoittaa elämääsi. Koska olet hänen elämänsä nainen, et tarvitse perhettä, ystäviä, elämää. Vain hänet.

Vierailija
5/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta hoivat itse loistaa aina ja kaikkialla.

Vierailija
6/6 |
03.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika,jolloin sua ei kukaan enää vilasekaan......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme