KÄYVÄTKÖ nämä 9-vuotiaalle tytölle lahjaksi?! OV
En tunne lasta hyvin (tuttavan lapsi, kenen luokse menemme jouluksi) joten en tiedä musamausta, mitä leffoja katselee, mitä kirjoja lukee, millä leikkii jne. jne. Lahjakortti ei käy. En viitsi kysyä äidiltä vinkkiä.
Olen miettinyt:
-Satiininen yöpuku
-Hauskat tossut (niitä mitä joulun alla aina myydään)
-Meikkipussi jossa shampoo&kylpyvaahto (tmv.)
-Lasten Barbi tmv. hajuvesi+huulikiilto
-Jokin koru (Millainen?!)
KAIKKI muutkin ideat tervetulleita, itsellä ei lapsia, joten ei mitään hajua tuon ikäisten mieltymyksistä:(
Niin, ja tosiaan nuo alussa mainitut eivät käy, eikä esim. leffalippu tmv.
...Ja vähän of topic, mutta leikkiikö tuon ikäinen enää? Minä leikin, mutta nykyään lapset kuulemma eivät enää leiki...
Kommentit (3)
Meidän 9-vuotias tyttö leikkii Belville -legoilla, barbeilla, pehmoeläimillä, Pet Shop -sarjan hahmoilla yms. pienillä leikkieläimillä jne.
Lautapelit ovat nyt myös kovasti mieleen, esim. Muuttuva Labyrintti, Afrikan tähti ja Carcasonne. 150-200 palan palapelejä kootaan myös innokkaasti. Koruista tyttö pitää kovasti, kaulaketjut ja sormukset ovat koko ajan käytössä. Kunnon piirrustuslehtiöllä ja puuvärikynillä on käyttöä lähes päivittäin, niitä saa kirjakaupoista, mutta ei Tiimarista. Kirjojen suurkuluttaja on tämän ikäinen usein myös, meillä on viime aikoina luettu mm. Ronja ryövärintytär, Maija Poppanen, Melukylän lapset,Peppi Pitkätossu, Lasse -kirjoja.
mutta kun en tiedä mitä jo löytyy, ja hiukan vaikea tietää sitäkään pelaavatko paljon...
Kelpaisiko koruiksi ihan tavalliset " markettikorut" , siis sellaiset " lapsellisemmat" eivät mitkään " aikuisten" korut?:)
Hiukan paha ikä tuo, kun ei enää ole niin lapsi, mutta ei mikään murkkukaan vielä... Täytiinkin painaa tuo Braz (miten kirjoitetaankin) mieleen!:) Olen kuullut niistä joskus;)
Ja joku kylpypyyhe voisi myös olla hyvä, sillä varmasti enemmän käyttöä kun " meikkipussilla" :)
ap
Eikös sellaiset tule kaikille tarpeeseen....