Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni 3-vuotias tyttö saa lahjaksi

Vierailija
21.12.2007 |

-nuken

-nukenvaunut

-leikkikeittiön

-astiat keittiöön

-imurin

-pyörän

-sukset

-legoja

-prinssessa linnan

-prinssessa barbin

-iltasatukirjan

-dvd satu

-nuken sängyn

-leikki silityslaudan

-leikki silitysraudan

-siivousvaunun

-muumitalon

-muumipelin

-muistipelin

-palapelejä 5kpl

-housuja

-villasukat

-pipon

-lapaset

-reima tec puvun

-villapaidan

-peppi puvun

--prnsessa puvun

-karkkia

-luistimet

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ostanut meidän lapsille kaksi lahjaa kummallekin ja silti noita roinia on jo kaapit väärällään

Vierailija
22/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä päätin etten imetä ollenkaan kun perhevalmennuksessa ollut kiihkofanaatikkoimetysihminen piti kahden tunnin saarnan siitä miten imetys on äitiyden ainoa tärkeä asia ja ihmisen arvo mitataan sillä kauanko hän imettää, ja vaihtoehdot on tyyliin imetä tai kuole.

no imetin mä silti vaikka se saarna sai mut saman tein hankkimaan pari tuttipulloo ja tuttelitölkkiä varastoon XD

Vierailija:

Liika fanatismi saa yleensä aikaan sen, että ihmisiä kiinnostaa vielä vähemmän. Vihje teille, fanaattiset luonnon puolestapuhujat (koskee myös kaikkia uskostaan paasaavia uskovaisia ja kaikkia muitakin liian fanaattisia yhden asian puolesta puhujia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitetaan joka vuosi joulun alla leluja sellaisille perheille, joilla ei ole varaa joululahjoihin. Heidän lapset saa siis meidän lasten vanhoja, mutta uudenveroisia leluja lahjaksi. Lapset kun kasvaa ja tietyt lelut jää liian lapsellisiksi. Meilläkään ei osteta leluja muulloin kuin jouluna.

Vierailija:

mä oon ostanut meidän lapsille kaksi lahjaa kummallekin ja silti noita roinia on jo kaapit väärällään

Vierailija
24/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaita, kestäviä ja tarpeellisia tavaroita, ja niitäkin kohtuudella eikä kilotolkulla niin kuin täällä ylpeästi esitellään.

Että eikö se nyt vittu mene jakeluun?

Vierailija:

Eikö se nyt vittu riitä että vuoden muina päivinä ajatellaan ekologisesti, onko joulunakin pakko nipottaa fanaattisesti ja laittaa lasten pakettiin pelkkiä ekologisia risuja???

Liika fanatismi saa yleensä aikaan sen, että ihmisiä kiinnostaa vielä vähemmän. Vihje teille, fanaattiset luonnon puolestapuhujat (koskee myös kaikkia uskostaan paasaavia uskovaisia ja kaikkia muitakin liian fanaattisia yhden asian puolesta puhujia).

Vierailija
25/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 3 v saa

parkkitalon

ja

tyttö 2 v

vauvaponin

mummulta ja papalta tulee yhdet lahjat lisäksi

toiset mummu ja pappa ei osta mitään

toisen kummit lupasivat ostaa uudet liinavaatesetit molemmille

lisäksi tulee 2 v:lle kummeilta pehmo

lisäksi voi tulla enolta vielä paketti molemmille.

Poika on toivonut parkkitaloa kesästä alkaen (edellinen hajosi)

tytölle oli tosi vaikea keksiä mitään mutta nyt noi ponit on niin in.

Meillä ostetaan leluja tarpeen mukaan ja jos äiti näkee jotakin hyvää ja edullista tai kivaa.

Just saivat jemmasta merirosvolaivan ja prinsessalinnan.

Tykkään että tulee pari lelua kerralla, eikä koko tavaratalon leikkiosasto

Nyt ei ollut vaatelahjoillekkaan tarvetta kun just ostin ison kasan molemmille käyttövaatetta.

Vierailija
26/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poika 3 v saa

parkkitalon

ja

tyttö 2 v

vauvaponin

mummulta ja papalta tulee yhdet lahjat lisäksi

toiset mummu ja pappa ei osta mitään

toisen kummit lupasivat ostaa uudet liinavaatesetit molemmille

lisäksi tulee 2 v:lle kummeilta pehmo

lisäksi voi tulla enolta vielä paketti molemmille.

Poika on toivonut parkkitaloa kesästä alkaen (edellinen hajosi)

tytölle oli tosi vaikea keksiä mitään mutta nyt noi ponit on niin in.

Meillä ostetaan leluja tarpeen mukaan ja jos äiti näkee jotakin hyvää ja edullista tai kivaa.

Just saivat jemmasta merirosvolaivan ja prinsessalinnan.

Tykkään että tulee pari lelua kerralla, eikä koko tavaratalon leikkiosasto

Nyt ei ollut vaatelahjoillekkaan tarvetta kun just ostin ison kasan molemmille käyttövaatetta.

Vierailija
27/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi 3-vuotias tyttö..? Eli sinä anoppina lahjot noin paljolla? ;) Äidinkielen tunnit unohtuneet?

Vierailija
28/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität hakea tällä aloituksella ap?

Vierailija
29/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä päätin etten imetä ollenkaan kun perhevalmennuksessa ollut kiihkofanaatikkoimetysihminen piti kahden tunnin saarnan siitä miten imetys on äitiyden ainoa tärkeä asia ja ihmisen arvo mitataan sillä kauanko hän imettää, ja vaihtoehdot on tyyliin imetä tai kuole.

no imetin mä silti vaikka se saarna sai mut saman tein hankkimaan pari tuttipulloo ja tuttelitölkkiä varastoon XD

Vierailija:

Vierailija
30/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*repskops*

Vierailija
31/31 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari pakettia riittää. Hyvä jos jaksaa kolmesta ensimmäisestä innostua, loput paketit repii auki tai sitten ei jaksa tehdä edes sitä. 4-vuotias tyttäreni sai 20 synttärilahjaa, kun järjestimme vähän isommat kutsut. Osan annoin avata heti, loput pikku hiljaa myöhemmin, osan annoin orpokotiin. Meni yksinkertaisesti ihan sekaisin siitä tavaramäärästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi