Mä olen niin yksinäinen että itken vaan kokoajan.
Olen eronnut muutamia kuukausia sitten. Kaikki kaverit on lähteny joulun viettoon ja sukulaiset on toisella puolella Suomea. Itse olen aaton töissä joten en voi lähteä sukulaisiin jouluksi. Nyt sitten ex-mies ilmotti että hänpä lähtee meidän yhteisen lapsen kanssa sinne toiselle puolelle Suomee joulupäivänä. Mun täytyy taas olla 27. päivä töissä, joten en voi mukaankaan lähteä. Vittu että vituttaa tää yksinäisyys. Eikä mulla ees oo ketään niin hyvää kaveria että voisin tätä paskaa elämääni jollekin purkaa. Kaiken muun hyvän lisäks, sain tietää että exän uusi nainen ei olekaan niin kovin uusi. Niillä on ollu juttuu jo ennen ku me erottiin.
En jaksa tehä mitään jouluvalmisteluja, en siivota enkä laittaa mitään ruokaa. Oon ihan paskana.
Kommentit (22)
Leuka pystyyn ja rinta rottingille! Sä selviät hienosti!
mulla on yksi perheellinen kaveri, ja hänkin menee miehensä vanhemmille jouluksi. Kaikki muut on sinkkuja (lapsettomia) jotka menevät omille vanhemmilleen. En tiedä yhtään kaveria, joka olisi kotonaan joulun.
Nyt alkaa olemaan jo parempi olo, kiitos teille kaikille siitä. Pakko se on nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni. Tulee se joulu enskin vuonna ja sillon pyydän vapaata töistä että voin lähtee sukulaisiin tytön kanssa. Nyt otan tän minilomana ja meen tapsana vaikka syömään ja leffaan yksin (jota en muuten ole koskaan vielä tehnyt). Mennään sitten vaikka pääsiäisenä kotiseudulle.
ap