Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin yksinäinen että itken vaan kokoajan.

Vierailija
21.12.2007 |

Olen eronnut muutamia kuukausia sitten. Kaikki kaverit on lähteny joulun viettoon ja sukulaiset on toisella puolella Suomea. Itse olen aaton töissä joten en voi lähteä sukulaisiin jouluksi. Nyt sitten ex-mies ilmotti että hänpä lähtee meidän yhteisen lapsen kanssa sinne toiselle puolelle Suomee joulupäivänä. Mun täytyy taas olla 27. päivä töissä, joten en voi mukaankaan lähteä. Vittu että vituttaa tää yksinäisyys. Eikä mulla ees oo ketään niin hyvää kaveria että voisin tätä paskaa elämääni jollekin purkaa. Kaiken muun hyvän lisäks, sain tietää että exän uusi nainen ei olekaan niin kovin uusi. Niillä on ollu juttuu jo ennen ku me erottiin.

En jaksa tehä mitään jouluvalmisteluja, en siivota enkä laittaa mitään ruokaa. Oon ihan paskana.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha teidän lapsi on?

Jos muuten olisit joku mun kavereista niin haluaisin tietää. Kutsuisin sut meidän kanssa joulua viettämään.

Vierailija
2/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yksinäisyytesi, itsekin olen ollut hieman samanlaisessa tilanteessa ja todella yksinäinen jouluna. Jos olisin ystäväsi, olisit taatusti meille tervetullut. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jouluna ei varmaankaan auta edes se, että yrittäisit nauttia omasta rauhasta!? Tekisit juuri sitä ruokaa mistä pidät, nauttisit saunanlämmöstä ja kävisit joulukirkossa... Käpertyisit sohvan nurkkaan ja lukisit hyvää kirjaa herkkujen kera.

Vierailija
4/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen verran kuin nyt kolmevuotias " vaatii" , vähän koristeita sinne tänne, llahjat ja pienet herkut lapselle. Joulupäivänä vedät vapaalle ja lähdet radalle, pokaat miehen/naisen ja pidät kivaa.

Vierailija
5/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joulusta jotenkin erilainen. Tai ainakin yritä.

Vuokraa vaikka läjä elokuvia ja kato niitä. Syö jäätelöä ja valmisruokia.

Olen viettänyt yhden joulun yksin. Kylläkin ennen lapsia, mutta siis yksin. Ilman rakkaitani. Tein just tuon, vuokrasin elokuvia sekä luin kirjoja.

Vierailija
6/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ensin annan ymmärrystä itkullesi. Itku helpottaa joten älä pidättele suotta.

Jos oikein ymmärrän, saat viettää tyttäresi kanssa aattoa. Nauti yhdessäolosta hänen kanssaan kiireettä! Pelatkaa, lukekaa, katsokaa lastenohjelmia.

Joulupäiväksi/tapaniksi suosittelen joulukirkkoon menemistä tai tapanina elokuviin tms. Mikäli tykkäät lukea, osta itsellesi joku hyvä kirja. Jouluruuasta älä ota paineita. Osta valmista tai tee/hae jotain ihan perinteestä poikkeavaa! Mistä itse pidät.

Vierailija
7/22 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan ihan sydämeni pohjasta tuollaisia yllätyksiä. Noin nopea sopeutuminen uusiin joulusuunnitelmiin vaatii todella hyvää joustamiskykyä.

Mutta kun sä yrität nähdä tätä positiivisesti, niin huomaat myös, että tää juttu on sulle tosi opettavainen. Tällasten juttujen myötä opit pitämään paremmin puoliasi. Ja toivotaan, ettei näitä opetuksia tarvittaisi kovin monta. Mutta joka tapauksessa tämän jälkeen olet vahvempi ihminen. Onneksi olkoon!

Ja ytität tosiaan tehdä jotain sellaista mistä nautit. Voit kyllä hyvin antaa itsellesi sen pienen loman tai omasta ajastasi nautiskelun, sillä lapsesi on hyvässä turvassa isänsä kanssa. Isä vaikuttaa kuitenkin hyvin rakastavalta ja huolehtivalta isältä, joten tyttö on hyvässä seurassa. Isä ja sukulaiset pitävät varmasti huolen siitä, että hän nauttii joulustaan. Toivotat hänelle oikein hyvää matkaa ja sanot, että on kiva, että hän pääsee sukulaisiin, vaikka sinä et pääsekään. Eli pidät huolen, ettei tytön tarvitse murehtia sinun suruasi.

Tuo lavatanssit on mustakin hyvä ajatus. Pääset ihmisten ilmoille, eikä kuitenkaan tarvi lähteä baariin. Tai sitten katsot telkkaa ja luet jotain ihanaa kirjaa, juot pari siideriä. Soittelet niille sinkkukavereillesi, kun sulla kerrankin on aikaa. Ei niidenkään joulu siellä vanhempien luona niin kiireistä ole, etteivät ehtisi sun kanssa juoruamaan puhelimessa.

Ja tosiaan jouluja tulee onneksi uusia joka vuosi, joten ensi vuonna sitten paremmin. Nyt saat nauttia aatosta, mikä sekin on kuitenkin jotain.

Vierailija
8/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa on kyllä miljoona muutakin asiaa jotka saa mielen maahan. Ex ilmoitti eilen että aikoo esitellä uuden naisensa tytöllä ens viikolla (matkustavat yhdessä sinne sukulaisiin, myös tän uuden sukulaiset on siellä päin). En ole koskaan myöskään ollut tytöstä erossa noin pitkään tekemättä mitään. Tiedän että sekin pitää opetella, mutta näin jouluna ei ole mun mielestä siihen oikea aika. Mun mielestä jouluna kuuluu olla rakkaittensa kanssa ja tyttö on mun ainut rakas. Exää ei yhtään hetkauta se että olen sanonut sille olevani yksinäinen ilman lasta.

Hän toivoi että sais olla tytön kanssa aattona edes vähän aikaa. Minä otin siihen aamuvuoron, niin ex saa olla aamun lapsen kanssa ja minä illan. Toissapäivänä se sitten ilmotti että ne lähtee sinne sukulaisiin. Minäkin olisin sinne päässyt jos ei olis tuota aaton työvuoroa. Tiiänpähän nyt etten enää koskaan tee mitään exän mieliks.

ap, vielä enemmän hajalla

Vierailija
9/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa ja hyvää joulua.

Vierailija
10/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joustit jo aaton ohjelmassa, miksi sitten myös joulupäivän?

Vierailija
11/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä omalla tunnolla teet mitä lystäät. Haet kasan dvd:tä tai kirjoja. Se kannattaa: joulu on pian ohi ja arki taas täällä.

Vierailija
12/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:

1.Jäät surkuttelemaan omaa yksinäisyyttäsi ja surkeuttasi.

2. Päätät tehdä jotain mikä saa sut iloiseksi ja mistä nautit. Ajattelet " yksinäisyyden" positiivisena asiana. Vihdoinkin sulla on aikaa vain itsellesi!

Tee valintasi ja pysy sen takana!

Hyvää joulua! Kaikesta huolimatta.

Vierailija
13/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkua varmaan riittää ja sekavia tunteita. Yritä silti ajatella että tästä alkaa SINUN oma uusi elämäsi ja koko ajan helpottaa mitä enemmän aika kuluu. Yritä tehdä nyt jouluna pieniä mukavia asioita mistä pidät.

Lapset eivät vaadi isoja jouluvalmisteluja, heille tärkeintä on jos jaksaa edes jotain pientä. Itselleni eka joulu eron jälkeen oli kaaos ja olisin halunnut sen ohittaa ilman mitään. Lapsien vuoksi sitten raahauduin ja laitoin hieman joulua, ostin pipareita ja laatikoita ja muovikuusen :)

jonka he koristelivat. Hassuinta oli siinä aattoiltana kun väsyneenä istuin ja torjuin itkua, lapset sanoivat ettei heillä ole ollut koskaan yhtä mukavaa joulua !?! Ja mulla oli elämäni surkein !

Tsemppiä ja voimahali sulle ja lapsellesi. Ja jos suinkin keskit jonkun jota pyytää seuraksenne, niin toimeen vaan. Yritä jaksaa.

Vierailija
14/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex hoitaa tyttöä välipäivät kun olen töissä ja päiväkoti kiinni. Jos en päästä tyttöä joulupäivänä exän mukaan, ei mulla ole sille hoitajaa torstaista sunnuntaihin. Mutta tiedänpähän jatkossa että en todellakaan tee mitään exän hyväksi, vaan ihan niinku ite haluan.

ap

Vierailija
15/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä vaikka herkkujen kera. Hyvää joulua ja toivottavasti vuosi 2008 on tätä vuotta parempi!!!

Vierailija
16/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat, tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat" .

No, exästä en kokonaan pääse eroon vaikka se välillä tuntuu taakka olevan. Onhan hän kuitenkin lapseni isä, ja on lapsen kanssa sillon kun minä olen töissä (vuorotyö) ja päiväkoti on kiinni (auki 6.30-17). Joten paljon joudun edelleen hänen kanssaan olemaan tekemisissä.

ap

Vierailija
17/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että nyt on tämmönen Joulu ja ens kerralla taas toisenlainen.

Ole yksin ja nauti siitä tai lähde ulos: Baariin, lavatansseihin, Pealstusaremeijan sinkkujoulujuhlaan..... :D

Tsemppiä vaan, joskus vielä huomaat mikä tarkoitus tälläkin oli.....

Vierailija
18/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kunhan pääset erosta yli, nautit niistä vapaista viikonlopuista jolloin lapsi isänsä luona. Nyt tuntuu vaikealta mutta älä katkeroidu.

Vierailija
19/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kaveri tunnistaa mut, niin mielelläni tulen viimeistään tapsana kylään, jos joku nyt sattuis vahingossa olemaan sillon kotona.

Niin ja edellinen, jos tiedät jonkun joka on samankaltaisessa tilanteessa kuin minä, niin soita sille. Vaikka ei ees ois hyväkään kaveri. Mun kaikki kaverit on niin joulutohinoissa että itse en viitsi soittaa ja pilata toisten joulua omilla murheillani.

ap

Vierailija
20/22 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi sinkkukaveri jolla ei mitän perhettä eikä tulis mieleenkään olla kutsumatta sitä meille jouluksi.

Soita jollekin perheelliselle ystävällesi jonka tiedät olevan kotona perheen kanssa joulun.. Jospa älyäisi kutsua sut kylään aattona :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi