Kerrohan, minkä niminen olisit halunnut olla lapsena?
Ja laita vielä syntymävuotesi perään. Mitä mieltä olet tuosta nimestä nyt aikuisena?
Itse halusin jostain käsittämättömästä syystä alle kouluiässä olla Eeva. Olisin varmaan kyllä moneen otteeseen surrut tuota myöhemmin, hih, ja anteeksi Eevat. Toinen vaihtoehto oli sitten Marika, se olisi edelleen ihan hyvä. Olen vm. -77.
Kommentit (49)
mielikuvitusleikeissä olin aina Mia Andersson ;).
Jälkikäteen ajateltuna oma nimi on sittenkin todella ihana näihin verrattuna. -76
Ja TYtti oli toinen nimi. Tytti oli saman pihan päsmättävä isompi tyttö jota ihailin ja pelkäsin samaan aikaan...
Nykyään kiitän onnea että en ole nimeäni mennyt muuttamaan ;-)
Sanna-kirjojen mukaan n. 5-vuotiaana. Myös naapurissa asunut 3 v. vanhempi Sanna oli varmaan ihailuni kohde. t. -79
Ala-asteikäisenä olisin halunnut olla Emilia (ruontyttö) tai välillä myös Diana (Vihervaaran Annan kaveri).
vm 79
Itse unelmoin, että olisin Jaana, Jenni tai Jonna. Kirjoittelin satuja, joissa tämä upea kolmikko aina seikkaili. Olivat tietenkin rikkaita ja kauniita, saivat mitä halusivat ;)
Olen syntynyt 1980.
vm -72
nykyisin olen täysin tyytyväinen nimeeni enkä haluaisi olla mikään yllämainituista, Anne kaikista vähiten.
Sen annoin vauvanukellenikin. Nyt kuuluu kastiin " mitäänsanomaton" . Eli en enää antaisi lapselleni ja olen nykyisin oikein tyytyväinen myös omaan nimeeni.
Oikein kiukkusin äidilleni, että miksei mun nimeks voitu laittaa Paula.
Jostain syystä halusin olla Jenni, nyt se on musta ihan tylsä. Toinen oli Henrietta, siitä olis saanut kivoja lempinimiä, joita mulla ei ollut kun oma nimi on niin lyhyt.
prinsessasatujen mukaan (alle kouluikäisenä siis) ja myöhemmin Diina. Olen 76 syntynyt.
Nuo nimet kuulostivat minusta niin ihanilta :) Sukunimeltäni olisin halunnut olla Ruusunen.
Tilasin postiakin kotiin sillä nimellä. :D
Toinen oli Myy. Mut se oli lähinnä lempinimi.
Sit ala-asteella oli Sandra (yöks).
vm -81
vm 79 ja olisin pienenä halunut olla italialainen:)