Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoinvointia, enteileekö jotain vai onko vaan vatsaflunssa :-P

21.12.2007 |

39+2 ja kävelylenkin jälkeen iski tosi paha olo, tuntuu että oksettaa aika lailla mutta vielä en oo oksentanut. Onko kellään ollut pahoinvointia synnytysoireena, vai onkohan tämä vaan joku vatsatauti...

Ripulia ei ole muttei kyllä ummetustakaan ja vauva on kiinnittynyt.

Tämä on 3. lapsi mutten muista edellisistä ainakaan tällaista oloa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips

Ehkä vain vatsaflunnsa mutta itsellä kuopuksen kanssa tuli hirveä pahoinvointi ja oksensin oikein kunnolla. Silloin tosin jo olin havainnut ekoja supistuksia, jotka pian sitten kovenivat. Soitin sairaalaan (silloin supistukset jatkuneet jo ja tiheitä) ja ihmettelin oksentelua ja kuvotusta ei sellaista ollut ekan kanssa. Totesivat, että luultavasti kehoni reagoi voimaakkasti kipuun. Supistukset olivat kovia mutta eivät järjettömän kivuliaita joten luulen, että kehoni tiesi jo mikä ponnistus oli edessä. Samana iltapäivänä kun tämä tapahtui aamuyöstä syntyi meidän Arthur poika;9

Vierailija
2/3 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta jos synnytystä enteilee, lienet jo synnyttämässä. Esikoisen syntymä alkoi rajulla oksentelulla, jonka jälkeen tunsin supistukset, (olin jo sairaalassa), pääsin vessasta käytävän toiseen päähän sanomaan hoitajalle että onkohan jotain tapahtumassa, kun supistukset olikin jo niin kovia, etten jaloillani pysynyt ja parin tunnin päästä nuori mies ulkona -- onneksi mies ehti mukaan.

Tuttavan kaikki 3 synnytystä alkoi oksennuksella, hänen äitinsä kaikki synnytykset myös. Itsellä vain se ensimmäinen - tai siis sitä ennen oli mennyt lapsivedet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen kotosalla. Pöh :-P

39+3