Pelottaa jo kysyäkin, mutta miten te suhtautuisitte tälläiseen ehdotukseen mieheltä?
Ollaan tunnettu kuukausi, ja tavattu muutamia kertoja viikossa. Joka päivä puhuttu puhelimessa, paljonkin. Mies on mukava eikä mitenkään outo. Ollaan nukuttu toistemme kanssa muutaman kerran. Ollut luonani siis. Mutta ei ole tavannut lapsiani eikä ole aikomusta vielä edes esitellä.
Nyt sovittiin että hän tulee huomenna illalla luokseni. Lauantaiaamupäivällä sitten lapsillani on todistusten jako ja olen sen jälkeen aikonut lähteä viemään heitä isälleen. Sanoin tästä tälle tapailemalleni miehelle, ja hän ehdotti että voi jäädä siksi aikaa luokseni nukkumaan kun olen poissa.
Eiiih.. ei se tunnu minusta ollenkaan hyvältä idealta? Olenko jotenkin yliherkkä kun kavahdan ajatusta siitä, että kotonani on joku, silloin kun itse en ole paikalla? Oliko miehen ehdotus omituinen, onko mies outo?? Onko tässä jotain epänromaalia? Naurahti kyllä sitten sanomansa jälkeen ja sanoi että jutellaan siitä aamusta tarkemmin sitten huomenna.
Kommentit (16)
huonoa, joten älä suostu. Tunne ensin mies paremmin. Olette vasta kuukauden tunteneet. Älä anna jääkä kotiisi. Luota vaistoosi.
Päästäisit tavallaan hänet liian lähelle liian pian?
Ei kai tuossa muuten ole mitään kummallista.
Ja en ole jäämässä yöksi sinne, mihin lapseni vien.
Ehkä mä sitten oon turhan herkkis, mut mulla nousi niskavillat pystyyn tuosta ehdotuksesta.
vaikka ei täällä mitään kauhean arvokasta ole.
Miehellä voi tosin olla ihan vilpitön mieli ja ajatus
Siis lähdetkö sä niin aikaisin?? Mä voisin jättääkkin jos aikaisin lähtisin koska mitä sen miehen pitäis tehdä,häipyy vaan?? Varsinkin jos on viel toiselta paikkakunnalta ja tullut sua vartavasten tapaamaan?? Siis eiköhän se tarkoittanut et voisitte sit kun tuut niin viettää päivänkin yhdessä...??
Jos niskavillat nousi pystyy, niin älä hyväksy tilannetta. Sinulla on oikeus omaam reviiriisi ja lähestymisnopeuteen! Olet myös varmaan herkempi, koska sinulla on lapsi...
Voisitko sanoa miehelle suoraan, vaikka huumorilla, ettet päästä miehiä niin helposti nukkumaan yksin sänkyysi/ jäämään asuntoosi ennenkuin tunnet tämän paremmin?
Mua tökkisi jos lapset olisi kotona, ei muuten. Tai riippuu tietty kauanko oot poissa ja siis kauanko mies olisi teillä yksikseen. Ja olen muuten itse aika samassa tilanteessa.
Siis olen lähdössä liikkeelle yhdeksän aikaan, ja palaan takaisin joskus puolentoista tunnin päästä. Tähän saakka mies on aina aamuisin lähtenyt ennenkuin lapset ovat heränneet, eli tosi tosi aikaisin. Nyt sitten ehdotti tuota, että saisi edes vapaapäivänään nukkua vähän pitempään. Aikomuksenaan tosiaan se, että kun palaan niin ollaan sitten yhdessä iltapäivään jolloin hän lähtee reissuun kauemmas pariksi viikoksi.
Mulla on takana todella vaikea suhde luonnehäiriöisen kanssa, ja tämä juttu on ensimmäinen sitten eroni. (3v olen siis ollut yksin) Olen yhä edelleen varuillani miesten kanssa, etenemme täysin minun tahtiini koska välillä minulle tulee kauhea ahdistus pelkästä toisen ihmisen läheisyydestä. Mies ymmärtää tämän, ja antaa minulle tilaa.
Ymmärrän kuitenkin hänenkin pointtinsa. Lauantain jälkeen emme näe viikkoihin, kun hän lähtee kotikonnuilleen satojen kilometrien päähän. Ja tunnen kuitenkin hänellä tunteita minua kohtaan olevan, en ole hänelle vain " joku" .
En vain nyt sitten tiedä mitä tämän asian kanssa teen. Mies kuulosti jotenkin pettyneeltä kun sanoin että ehkä hänen pitäisi lähteä täältä sillä aikaa kun lapset ovat koululla käymässä.. tajuan minä sen, että se oli tökerösti sanottu ja ehkä sai asian kuulostamaan siltä että en ole hänestä juuri seksiä enempää vailla. En tarkoittanut silti niin.
ap
Ja lapset ovat 11 ja 13-vuotiaita.. Ja aamulla lapset lähtee koululleen, eivätkä käy makuuhuoneessani, jonka ovi on visusti kiinni.. Kun todistuten jako loppuu, lähden hakemaan heidät koulusta ja vien samantien isälleen.
Mies siis jää yksin kotiini vajaaksi kahdeksi tunniksi.
ap
Tämä on ensimmäinen kerta kun kotiini ketään tuon, oli siellä sitten lapsia tai ei. Siis tämä mies on ensimmäinen mies, ketä koskaan olen kotiini päästänyt. Ei tällaista kuule ihan jatkuvaan tapahdu..
miehen meille tossa tilanteessa. Ei vaan omassa elämässä onnistu koska nukun olkkarissa ja lapset kipsuttaa viereen nukkumaan harva se yö.. Joten meillä mies vierailee vain illalla kun laoset on nukkumassa ja lähtee kotiin kun mä meen nukkumaan. Aika rankkaa tosin sekin kun tulee sitten ihan liian myöhään valvottua.
Ehkä siis annan luvan jäädä tänne siksi aikaa kun olen poissa, ja yritän päästä tunteestani eroon..
(Joka muuten tulee näköjään siitä että en luota häneen. Mutta se ei ole uutta, en minä luota kehenkään muuhunkaan mieheen..)
Se on tietty se juttu. Kyllä niin pitää tehdä mikä tuntuu itsestä parhaalta.
Itseasiassa hän on hyvinkin ihana, kiltti ja huomaavainen. Huomioi tunteeni joka asiassa, ei painosta, ei kysele liikaa. Luottamuksenpuutteeni juontaa juurensa aiemmasta suhteestani, koin melko kovia silloin. Tässä ei siis ole mitään henkilökohtaista. En vain luota häneen, koska hän on mies.
Mutta haluan kyllä oppia luottamaan.
Ehkä muussa tapauksessa menisin täysin tunteideni mukaan ja tosiaan hätistäisin miehen pihalle ennen lähtöäni.. mutta koska emme tapaa moneen viikkoon sen jälkeen, ja tahtoisin kuitenkin hänen kanssaan viettää hetken kahden, niin ehkä tämän kerran koetan käyttäytyä kuin aikuiset naiset ja antaa hänen jäädä.
ap
ei minusta tunnu ollenkaan oudolle, jos mies on jo yöpynyt muuten asunnossasi aiemmin. Ekaa kertaa en varmaan yksin jättäisi, mutta kyllä jo useamman kerran jälkeen voisin aamulla jättää yksin asuntooni nukkumaan