Aika noloo, mies pyysi eka treffeille naapurikunnan ABC-huoltsikalle
siis mun mielestä toi on jo riman alitus, jos eka treffit haluaa järkätä jonnekin huolto-asemalle. Mutta sama kai se, käydään kahvilla
Kommentit (35)
Ja olen nainen.
Puolustuksekseni taytyy sanoa, että olin vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta, enkä sitä ennekään kauheasti treffaillut ketään. Ja kun mies sanoo että ehdota sinä paikkaa, niin ei mulle muutakaan mieleen tullut. Noloa..
Tavattiin sitten siellä. Ja itseasiassa muutamia kertoja senkin jälkeen -tosin ihan muualla.
Eivätkä ole rekkakuskeja vaan hengaavat siellä ihan normipäivänäkin, samoin kuin abc:lla teinit pitkin öitä, kun se on aina auki. Jotenkin kuvaavaa, että sitten viedään treffeillekin abc:lle joku kun ei muuta keksitä. Käytännöllinen se paikka kyllä on, kuten joku huomautti.
Mitähän ne tykkäis jos pyytäis vähän kynttilää pöytään ja muuta hörhelöä, koska " meillä olis tässä treffit" :D
Itse järkeilisin niin,että valitsi ehkä huoltamon koska kahvila tmv vois olla turhankin romanttinen jos menee vaan tsekkaamaan et minkänäköinen misu on :D Tai sit ei vaan ole kahvilatyyppiä,minkäs ikäinen mies on kyseessä ja mikä työltään? Jos on esim kunnan laitosmies joka ei paljon teatterissa käy ja ikää on 40+vuotta niin en niiiiiiin hirmusti ihmettele ettei osaa kahvilaa edes ehdottaa :) eikä siis pahalla vaan jotkut miehet eivät vaan istu kahvilassa,kaikki ei ole ikinä käyneetkään :D
Ja siis mun omakaan ei ollut ikinä ennen mua käynyt baari/kahviloissa kyllä muttei tällaisissa niinkuin robets coffee tmv :)
olla ja kyllä sieltäkin pääsee pakoon.
Ja tää treffi ehdotus tuli vähän oudosti muutenkin, lähetti tekstiviestin ja kysyi että tulisinko kahville abc:lle jos hän pääsee töistä puol seiska, no puol seiska meni jo ja tyypistä ei ole kuulunut mitään. Joten...
Muutenkin vähän ihmetyttää, kyseli multa ensin että millainen paikka on asua tämä paikkakunta jossa asun nyt, ja sitten sanoi että jos hänkin sinne muuttaisi. Muuta vaan jos siltä tuntuu, onhan täällä asuntoja myytävänä ja varmaan vuokrattavanakin, sanoin hälle
mutta olishan sitä voinut kysyä että missä haluaisit tavata.
On mulle ihan tavallinen raksamies ehdottanut treffejä oikeassa ravintolassa. Ja toinen perusmies stockan lelu-osastolla ;)
pyytänyt kaffelle - IHAN MIHIN VAAN- tai toisin päin, mä sitä, niin paikalla ei olisi ollut mitään väliä ... me ei kyllä silloin nähty kuin toisemme =)
mut mä aikoinani pikatreffasin tooooosi paljon,kertoo vähän tyypistä et varmaaan tekee tota paljonkin :)
Yhdet mun parhaista treffeistä meni niin,et sain kaverilta txt et pääsisinkö yhden kaverin kans käymään kaupassa,kun se tulee junalla,käy meidän kaupungisssa ja lähtee sit 2h päästä,et voisinko kyydittää sitä sen aikaa :) kysyin et mistä ja millon ja sit kävin poimiin miehen kyytiin :D Oli aivan ihana tyyppi ja seurusteltiin 2v kunnes elämä vei muihin suuntiin :):)
suihkuun ja sitten ajaa tuonne abc:lle ei oo kummankaan matkan varrella.
Mut oishan fiksu mies voinut ilmoittaa että no sori mä en päässytkään töistä? Vai eikö se kuulu yleiseen kohteliaisuuteen?
vihjaisin miehelle et mun isä istuu aina iltasin siellä. Mutta tosi mies ei ymmärrä vihjeitä.
Sinun mielestäsikö tässä keskustelussa oli olennaista se, ovatko kyseessä huoltsikka/huoltoasema vai liikenneasema... :D
Taidat olla S-ryhmän kätyri!
sitten se sööttiä onkin ;) Jes, tulee heti tieto kannattaako tuota äijää sukuun yrittää haalata...
The treffit on romattiset ja hienossa paikassa. Mutta jos ei ole niin kiinnostunut eikä niin panostanut asiaan mutta tahtoo jotain ajanvietteeksi niin silloni ehdotellaan " abc:tä jos sattuu pääsemään ajoissa töistä" .
nappaa mies, joka kyselee mitä minä omistan, asunko ok-talossa, minkä ikäisellä autolla ajan...
Ja se että kerroin meneväni ostoksille yhteen paikkaan, tää mies oli tullut samaan paikkaan etsimään mua. Vaikka ei yleensä käy siellä ja myönsi vielä sen...
Kait se vaan pikaisesti tsekkaa sut et voiko panna ja kuinka epätoivonen oot.
Mutta jos olette liikkeellä autolla molemmat tmv niin huoltsikalle kyllä pääsee helpommin,ei tarvi jonotella/maksella parkkiruudusta tmv ja kamalaa kyllä,sieltä on nopeempi lähtee " karkuun" kin :D