Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää jo veljen reaktio

Vierailija
20.12.2007 |

meidän perheessä on oikein iltatähti.. 14v nuorempi pikku veli. Hän on nyt 12v ja on todella hemmoteltu tapaus. Hän saa kaiken mitä ikinä tahtoo. Viime kuussa sai muuten vain 250e kännykän ja 200e psp-pelin. Rahaa on kuulemma 300e piilossa. Ärsyttää kun mulla ei ole rahaa ostaa mitään kallista hänelle, niinpä annan 10e. Vituttaa jo kun tiedän mitä hän sanoo kun aukaisee kirjekuoren " näin vähän.." tai jotain muuta samanlaista. Olen sanonut vanhemmilleni että hän on ihan pilalle lellitty mutta eivät " usko" .

Annoin hänelle synttärilahjaksi viime vuonna 40e pelin.. kiitos siitä " tässäkö kaikki? missä loput?" Siiis.. aarrgggghh. Olen yrittänyt selittää rahan arvon hänelle ja ettei kaikilla ole rahaa.. vastaus : köyhät on rumia.

Voi että millasen tossukan joku nainen tosta joskus saa. Hän jopa suuttui mun 3v pojalle kun poika ei osanut pelata hänen jollain pokemon korteilla (joita hänellä on yli 300). Mökötti nurkassa ja haukkui 3v siskon poikaansa tyhmäks hulluks ja paskaks, En tajua miten siitä on tullut noin hemmoteltu. Huh huh

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki; Tarkoitan pientä pupua, en silti voi kirjoittaa pikku pupu, vaan se on pikkupupu.

Vierailija
2/20 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille käsikranaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinne mennä pilaamaan omaa ja lapsensa joulua. Ihme vanhemmat sullakin, kun eivät ota yhtään huomioon muita :/

Vierailija
4/20 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vahnemmat ja tää pikkuveli asuvat ulkomailla tällä hetkellä. Vanhemmat jättivät pikkuveljen mummolaan ja lähtivät itse koko jouluksi etelään. En tajua. Siis ei muutenkaan nähdä usein ja sitten vanhemmat eivät halua viettää joulua omien lasten ja lapsenlapsen kanssa. Olen miettinyt että jospa vanhemmat lellivät pikkuveljeä koska yrittävät ostaa rakkautta? Kun pikkuveli on kuitenkin yskin, meillä oli siskoni kanssa toisemme ja olimme toisemme tukena kun vanhemmat olivat poissaolevia.

-ap

Vierailija
5/20 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no anna se 10e ja jos valittaa niin sano että voit ottaa rahan takaisinkin.

Harmittavaa että vanhempasi ovat etäisiä

Vierailija
6/20 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viime kuussa sai muuten vain 250e kännykän ja 200e psp-pelin.

Vierailija
7/20 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risut kyllä olisi parhain lahja tuollaiselle hemmotellulle kakaralle.

Vierailija
8/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen niin täydellinen.. :D hahah

Kyllä mä ja mun sisko ollaan ihan eri maata kuin toi pikku veli.

-ap

Vierailija
9/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että ajattelit hänen voivan ruveta jo sivistämään itseään.

Vierailija
10/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyselee perään niin sano ettei noin kiittämättömät kakarat mitään tartte!

Vierailija
11/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se suuttuu ja ihan varmasti kiusaa mun poikaa sitten koko joulunpyhät. Nyt ei kuitenkaan suutu niin paljon ku saa edes jotain. Pikku veli saattaa lyödä muakin yhtäkkiä ja kovaa.. ja jos kuritan (en fyysisesti) vaan sanon ettei niin saa tehdä niin se itkee heti ja sitten kaikki valittaa mulle kun ei sais toiselle tuottaa mielipahaa.. Tää on kyllä niin lapsellinen juttu, mutta kun ärsyttää sen ipanan käytös kyllä niin että...

Vierailija
12/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kun ei saa valmiina tarjottimella.

Vierailija
13/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo aika että joku vähän kasvattais.

Vierailija
14/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuveli on yhdyssana

Vierailija
15/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla samantyyppinen tilanne, vanhempien iltatähti, 10v mua nuorempi, on ihan pilalle passattu. Ihan toivoton tapaus monella tapaa.

Mun vanhemmat sai mut melko iäkkäänä, ja pikkusiskon siis vielä 10 v vanhempana. Mulla oli tiukka kuri, mutta pikkusiskolle ei ole juuri kuria jaksettu pitää. Eikä kyllä pidetä lapsenlapsillekaan, silloin kun mummolassa ovat (että ketuttaa!!)

Vierailija
16/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Jos vaan siis ajatellaan lahjana ei tänä tapauksena.

Vierailija
17/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä osaa ilmeisesti sitäkään arvostaa.

Vierailija
18/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain napakasti että, en hommannut sinulle lahjaa koska sinulle ei mikään kelpaa!!

Ja kyllä sinä pystyt huolen pitämään ettei kiusaa lastasi!

Vierailija
19/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanot et ens jouluna saat sitte enää vitosen

Vierailija
20/20 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta vaikka sillä 10e karkkia ja aku ankan tmv,siinäpä sitten ihmettelee...

JOS sulla olis pokkaa niin ostaisit just vuohen afrikkalaiseen kylään tmv mutta toisaalta voit tuosta saada aikaan vaan " ison lapsen" kiljumista ja itkua... :/