Joulukattaus PILALLA!! Käräytin silitysraudalla perinteisen joulupöytäliinani!! NYYH!! :`(
Mitä mä nyt teen... tuntuu ettei joulu tule, ellei pöydässä ole Mummin tekemää joululiinaa...
Kommentit (8)
Jätin vahingossa raudan sen päälle kun tuli hätätilanne lapsen kanssa, ja nyt on liina pilalla. En kyllä keksi miten sen peittäisin...
Läiskä ei ole liinan keskellä, että siihen saisi jonkun centre-piecen, kynttilävadin tms. Mutta joku pannunalunen sit varmaan, jonka päälle kinkku tms. Mutta en keksi mikä se olis kalapöydässä, ei ole niin isoja kulhoja.
Voi että mua HARMITTAA!! ja itkettää...
eli oikeaan korjaamiseen. Eli leikkaat siitä liinasta pois sen vahingoittuneen pätkän ja parsit kauniisti päät yhteen.
Vaihtoehtoisesti muutat perinnettä ja hankit uuden liinan.
Muuten sä tiedät koko joulujuhlan ajan, että siellä kulhon alla on se pilalle mennyt liina ja arvaa tuleeko siitä hyvä mieli...
Yksi kohta meni nyt pilalle :(
Täytyy viedä varmaan jollekin ompelutaitoiselle katsottavaksi että saako sitä enää korjattua. Mutta kuvaelma ei enää koskaan ole ehyt...
Oikeasti olen todella pahoillani puolestasi ja ymmärrän hyvin, koita keksiä jotain mitä laitat siihen päälle! Hyvää joulua sinulle!=)
pakastimeen isolle lautaselle tai pienelle tarjottimelle vettä ja siihen päälle yrttejä. Parin tunnin päästä kaadat taas vähän vettä päälle että yrtit peittyy. Siitä tulee tosi nätti ja pitää lohen kylmänä.
Minkäkokoinen vaurio? Voitko peittää sen jollakin?