Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko äänieristyksen

Vierailija
20.12.2007 |

tehdä itse? meillä pahasti kuorsaava mies. En voi mennä alakertaan tmv. kun pieni asunto. viereiseen huoneeseen ainostaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienetkin asiat auttaa paljon. Ryijyjä seinälle makkariin missä ukko jyrisee, paksut verhot ja matot. Makkarin oveen tiivisteet tai sit ihan uusi db-ovi. Nämän on yksinkertaisimmat keinot.

Jos puurakenteinen väliseinä niin sen levytksen vois tietty purka ja villoittaa välin. Sekä laittaa tuplalevytyksen.

Ja kaikkien rakojen kittaus elastisella massalla, pienikin reikä tuhoaa äänieristyksen

Vierailija
2/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viereisessä huoneessa korvatulppien kanssa. Oma ovi kiinni niin ei kuulu. Vauvakin havahtuu välillä kun ukko oikein vetäisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko vielä mikä db ovi on?

Vierailija
4/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttäny korvatulppia ja kuulosuojaimia, ei apua. Et järeemmät keinot oltava

Vierailija
5/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sisäovia tehdään erikseen myös eristettyinä, tavallisia sisäovia ei eristetä millään lainna, vaan ovat ihan onttoja sisällä.

Näitä db-ovia on esim lääkäreiden jne vastaanottohuoneissa, missä tarkoitus ei ole, että puhe kuuluu ovien läpi auloihin.

koska ne ovat kalliimpia niitä ei yleensä laiteta tavallisiin asuntoihin vakioiksi.