Parturit!!
Minusta parturilla käyminen on todella miellyttävä, usein lähes eroottinen tapahtuma. Syy tähän on tietenkin hyvässä parturissa, mutta erityisesti siinä että hän osaa hieroa pään niin hyvin pesun ythteydessä, se tuntuu todella hyvältä.
Olen usein miettinyt miksi nautin tästä niin paljon, ja miksi koen sen jollakin tavalla lähes erootiseksi. Yksi syy taitaa olla että pää on aika " yksityinen" alue, ei vieraat ihmiset koskettele toisten päitä.. Sitten tämä hieronta on niin rentouttava, ja kun yhtäkkiä pääsee rentoutumaan kesken kiireisen päivän, niin useinhan ajatukset sitten karkailevat vähän joka suuntaan.
Sitten on ajatus joka tulee mieleeni joka kerta parturissa käydessäni: nainen joka osaa hieroa näin hyvin, joka on näin mukava, ystävällinen ja palvelualtis ja joka ielä näyttäisi pitävän siitä mitä tekee, sellainen nainen ei yksinkertaisesti voi olla huono sängyssä :) Ja piste i:n päällä on kun vatsa tai rinnat vahingossa hipaisee päätä.
Näin siis kokee asian miesasiakas, enkä usko olevani ainut.
Parturit, mielipiteitä?
Kommentit (6)
Vierailija:
Mutta kampaajalle hierominen on vain pakollinen työ,ei mikään eroottinen juttu. Sitä tehdään mummoillekin.
Terveisin Parturi-Kampaaja
en minä kuvitellutkaan että parturit saisivat mitään kiksejä hiuksistani. Totesin vain että itse nautin koko toimenpiteestä enemmän kuin miltä ehkä näyttää. En siis läähätä tai runkkaa salaa sen peiton alla tms.
Parturini vaikuttaa pitävän työstään on iloinen jne. Ja jos tämä vaikutelma on pelkkää " ammattimaisuutta" , jos hän sitten lähdettyäni kiroilee takahuoneessa, niin se on tietenkin ikävää hänen kannalta, ja mielelläni olisin pidetty asiakas oikeasti. Mutta ei se minun maailmani kaada. Tykkään silti käydä parturissa :)
Ei ainakaan jos olet asiallinen ja mukava. Läähättäjät ja ehdottelijat ovat oma lukunsa.
Oletko kertonut vaimollesi mitä ajattelet parturi/kampaajista?
Kerron vielä tämän että oman mieheni hiukset leikkaan kotona ranskalaisen sisäkön asu päällä ;)
-Myös kampaaja-
Vierailija:
Oletko kertonut vaimollesi mitä ajattelet parturi/kampaajista?
Olen kai kertonut että pidän siitä hieronnasta. En minä kuitenkaan hänelle raportoi kaikista tilanteista / ihmisistä joista saatan tuntea myös jonkinlaista eroottista mielihyvää. Pitäisikö? Ensinnäkin lista olisi loputon, ja olisi aivan turhaa luoda jotain dramatiikkaa aivan arkisten asioiden (kuten parturilla käynnin) ympärille, kun draaman ainekset eivät kuitenkaan ole olemassa.
Kerron vielä tämän että oman mieheni hiukset leikkaan kotona ranskalaisen sisäkön asu päällä ;)-Myös kampaaja-
Heh-hienoa! Mihin katosi ammattimaisuus? :))
Olen kai kertonut että pidän siitä hieronnasta. En minä kuitenkaan hänelle raportoi kaikista tilanteista / ihmisistä joista saatan tuntea myös jonkinlaista eroottista mielihyvää. Pitäisikö? Ensinnäkin lista olisi loputon, ja olisi aivan turhaa luoda jotain dramatiikkaa aivan arkisten asioiden (kuten parturilla käynnin) ympärille, kun draaman ainekset eivät kuitenkaan ole olemassa.
Entisessä työssäni näin kaikenlaisia miehiä,kai melkein kaikki miehet ajattelevat noin..
Mutta kampaajalle hierominen on vain pakollinen työ,ei mikään eroottinen juttu. Sitä tehdään mummoillekin.