Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*(*)*Joulutontut torstaina*(*)*

20.12.2007 |

[color=red][size=5]♥[/size][/color] TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ [color=red][size=5]♥[/size][/color]

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi isot onnittelut ponnarille ja koko perheelle! Kyllä sä aika nopee nainen oot kun oot jo kotiutunu!! Onpa mukava kuulla, että noinkin mukavasti voi synnytys mennä!

Tässä olen heräillyt 1,5h sitten kellottelemaan supistuksia. tulee 4-6min välein. kipu ei oo sitä luokkaa vielä, että viitsisi lastenhoitajaa soitella, mutta kovenee kyllä kerta kerralta hiukan. Selkeesti tuntuu siltä, että lähtö voisi tulla,... taas kipeeeee..... Mutta en vielä uskalla ajatella todeks tätä. tässä on hyvä tappaa aikaa... Jospa sitä olisi nyt niin onnekas, että pääsisi lähtemään. Epätodelliselta tuntuu.

Ei tosissaan kannata mammat lannistua, me saunottiin illalla, kun mentiin nukkumaan, toi tontun poikanen piti sellasta vilskettä, että tuli paha olla. Keräsin tyynyjä kasan alleni, että ei tuu paha olla. Sit mun unta alko häiritsemään aaltoileva kipu, olin ihan kiukkusena -kunnes hoksasin, että supistuksiahan nämä.

Minäpä alan pakkailemaan kimpsuja kampsuja varmuudeksi.. Sit kahvinkeittoon, ja tuota kuorsaavaa ukkelia ravistelemaan.. :)

Palailen kertomaan, jos jäänkin kotiin vielä... Peukut pystyyn! Varpaat pystyyn! Ehkä minä tänään nään oman tonttu-ukkelini!

Supistusrikasta päivää kaikille!

toivottelee perhonen -perhonen vatsassaan 39+6 [color=orange][size=2]& hearts;[/size][/color]

Vierailija
2/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan perhonen lähtenyt jo?? :-D

Meillä ipanoiden joulujuhla klo 8 eli palaan sen jälkeen enemmän tarinoimaan :-)

Nyt kun heräsin, aikamoinen menkkamainen jomotus selässä ja vatsassa, sellanen holahtava olo. Tämä on uutta. JEE kaikki uusi on mukavaa ;-)

Gaiole, joo jostain luin että paino laskee aina ennen synnytystä (paitsi mulla kahtena edellisenä kertana) ja paineet kuulemma nousee. Jänskä homma, mullakin on just noin, lähetään Gaiole samaan aikaan sairaalaan ;-) !

Palailen :-)

Sintagma 39+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhoselle tsemppiä matkaan, taidat olla jo tositoimissa! :) Hienoa, että saatiin heti aamulle yksi tontunnoutaja matkaan!!

Piitu-Miina ja heiluri taisivat eilen lähteä ja Doshijaksellakin on siellä jo varmasti oma nyytti kainalossa... Näin ne rivit vaan harvenee..

Nyt kaikki taustailijat kanssa mukaan turinoimaan, ettei pino kohta hyydy!

Ja Lauraazialle onnea tontutytöstä! :D

Tamatulle ekstratsempitykset, olit joutunut vuodelepoon :(

Sintagmakin saanut lisäoireita, hyvä hyvä!!

Täällä hyvin nukuttu yö takana, IHANAAAA!!! Nukuin 7 tuntia käymättä vessassa. Vieläkin olisi unta riittänyt, mutta päätin nousta ylös ettei tule nukuttua puolille päivin. Unirytmit ihan sekaisin ja pakko ruveta tasaamaan.. Tullut valvottua turhan myöhään joka yö tällä viikolla.

Muutenkin olen aivan asennoitunut siihen, että menee yli lasketun ajan tämä tonttu, ja melkeinpä toivon, että menisi sen 5 päivää yli...vähintään. Sais siis mennä. Jos ei mene, niin ei haittaa. Tulee vaan iloisena yllärinä :) Mutta kun ei ole mitään oireita!! Noita menkkakipuja en laske enää miksikään.. Ja en usko että lähtö tulee kuin salama kirkkaalta taivaalta. No, ei voi tietää. Tulee kun on tullakseen, mutta ei sitä kyllä paljoa muuta pysty enää ajattelemaankaan! Koko ajan vaan tarkkailee oloaan ja tuntemuksiaan.

Nyt riisipuuron keittoon, namskis!

Gaiole ja piiperö 39+0 TASAN, apua, mihin tämä raskausaika on mennyt näin nopsaan... Vastahan mä plussasin.. :D

Vierailija
4/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanan " kompakti" , kaikki kolme ryhmää esittivät yhden esityksen ja sen jälkeen glögit ja piparit. Joskus on tosi puuduttavaa jos lasten juhlat kestävät päiväkodissa 2 tuntia, esitystä esityksen perään... Siinä jotenki turtuu, tällaiset parin esityksen jutut on niin paljon ihanampia kun jaksaa täysillä seurata ne! Ja salamat välkkyivät... ;-) !

Näköjään pinot lyhenevät näin loppua kohti, puolet " vakkareista" jo saaneet nyytin kainaloon... Nyt ei enää tunnu pitkältä tämä jäljelläoleva aika. 6 päivää laskettuun. Ja varmuus siitä että kyllä se sieltä tulee kun on valmis ja kun aika on täysi ;-) ! Kasvakoon pieni vielä!

Se vois olla ainoa syy miksi haluaisin nopsaa synnyttämään, et saan varmuuden siitä että vauva terve ja normaali. Vähän kaihertaa tämä oma hyvinvointi... Olo jotenkin liian hyvä ja " normaali" , voiko kaikki olla hyvin... Ihmismieli on ovela juttu kun kaikesta täytyy pelkotiloja kehittää.

Nyt aion taas ottaa rennosti tämän päivän, lapset haen klo 12.30 ja nyt vaan makkoon ja leppään ja lueskelen aamun :-)

Sintagma 39+1 ja jomottava selkä jee jee jee!

Vierailija
5/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ) Hyvä niin, ehkäpä siis se omakin vuoro vielä tulee... Viimeistään tossa kolmen viikon päästä... Onnea matkaan perhonen. : )

Oma olo vaan paranee loppua kohden! Tänäänki ku nousin sängystä olo oli ku raskaana ei oliskaan ja samanlaisena jatkuu. (paitsi armoton ketutus päällä kokoajan, ei tosin raskautta kohtaan, kaikkea muuta kyllä)

Tamatulle tsempitykset, koitahan lepäillä ja toivottavasti olo kohenee. Kyllä sua nyt koetellaan. Toivottavasti pikku tonttu tulis pian maailmaan ja olo helpottuis...

Sintagma: joo kyllä se ihmismieli on omituinen, pelkoja pitää kehittää ihan mistä vaan... Joko menee liian hyvin, tai sitten huonosti. Kai se on se äidin omatunto ku kolkuttelee jo odotusaikana. : ) " onnea" turvotuksen johdosta. Hassu. : ) Mä mielelläni luopuisin tästä vaivasta, sormet on ihan kipeet puupökkelöt.

Jospa sitä tänään nyt sitten sais jotain aikaseks ku eilinen meni ihan lorviessa...

Palaillaan...

Odottelija ja viikot paukkuu, nyt tasan 39

Vierailija
6/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on erilainen olo kun ennen. Sellainen omaan itseensä kääriytynyt, ei paljon kiinnosta muut asiat. Tuntuu että lähtö olis lähellä. Koko ajan tuntuu myös, että kohdunsuulta pullistuis emättimeen jotain, käsi tai jalka tms ;-) !

Mutta ei suppareita... Nehän on ne parhaat lähdön merkit ;-) !

Odottelija, mulla myös joka aamu on " uusi alku" , meen illalla rankan päivän jälkeen nukkumaan ihan raajarikkona ja aamuisin herään uudestisyntyneenä kuin ei raskaana oliskaan. Mikäpäs siinä, ollaan varmaan onnekkaita :-)

Sintagma jälleen kerran vaihteeksi 39+1

Vierailija
7/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseni kävin kattelemassa noita jo syntyneitä joulukuisia; 31 vauvaa on jo tullu maailmaan, 14 poikaa ja 17 tyttöä. (tai päässy listalle asti, maailmassa voi olla jo muutama enemmän)

10 oli syntyny raskausviikolla 40, tai siitä yli. (olikohan 4 kenellä ei ollu viikkoja merkattu) Muut siis sitä ennen.

Varmaan tarkottaa siis sitä että me loput ollaan täällä vielä viikolla 42. ; ) toivottavasti ei kuitenkaan!!

No nyt hommiin...

Odottelija

Vierailija
8/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas joulukuisia jo syntynyt paljon, hyvä niin :). Ja onnea juuri nyytin saaneille! Tuleekohan tänään lisää uutisia :). Tsempit matkaan lähteneille, vielä ehtii jouluksi kotiin :).

Täällä on oireita mutta lähtökäskyä ei kuulu. Eilen illalla supisteli 4-10 min välein ja vatsakin toimi, mutta itsekin tunsin ettei oltu vielä tosissaan. Tänään sitten maha hellänä ja väsyny olo. Vauva painaa edelleen tosi alas ja on ollu tänään hiljaisempi, mutta ennenki kaikki nää selkeet oireet on loppunu. nähtäväks jää ollaanko sit aattona synnärillä vai vasta tammikuussa...

Päkis 39+6, huomenna eräpäivä:)

Vierailija
9/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Perhoselle matkaan... ellei vauva jo ole sylissä?

Ja muillekin tietenkin... kyllä tulee haikee olo kun teidän juttuja lukee. On se vaan niin ihanan kutkuttavaa aikaa kun ei tiedä milloin lähtö tulee. JA vaikka kipeetä tekee, niin eipä sitä onneksi jälkikäteen muista. Nyt on ihan ikävä niitä supistuksia.

Meillä menee pikku-ukkelin kanssa hyvin. Poika syö, valvoo ja nukkuu. Päivät menee tissitellessä aina kun vauva on hereillä. Ja tuo jaksaa valvoa ainakin 2-3 tuntia ja sen ajan sitten pitää päästä vähintään puolen tunnin välein tissittelemään ja tietenkin kokoajan sylissä. Sitten nukkuu 3 tuntia pötköön, kunnes taas herää. Nukkuu siis aika täsmällisesti parit " päikkärit" ja yön yli syöden sitten pari-kolme kertaa yön aikana puoliunessa.

Kokoajan pelkään koliikin iskevän, kun esikoisella se puhkesi 4 viikkoisena. Nautin nyt sitten tästä ajasta, kun vauva ei vielä huuda naama punaisena.

No nyt äkkiä itekin päikkäreille, kun molemmat lapset nukkuu samaan aikaan.

Mymmeli ja tonttuset 16pv. ja 1v6kk.

Vierailija
10/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se Perhonenkin vuorostaan lähti tonttusta noutamaan.

Ja Ponnari paljon onnea tyttösen syntymästä. Nopeastihan se kävi, eipä tarvinnu käynnistellä.

Täällä ei kyllä mitään tietoa tulevasta vaikka enää kaksi päivää laskettuun aikaan. Tässähän varmaan kohta porskutellaan vuoden vaihteen yli. No, olisipahan ainakin sitten varmasti yli kolmekiloinen. Mulla on muuten tässä jo reilun kuukauden ajan ollut vähän väliä nälkä. Yölläkin täytyy välillä syödä jotain, kun ihan suolet kurisee. Ja tuntuu että voisi syödä vaikka millaisia annoksia. Olen vain ajatellut että poikakohan sieltä tulee, kun tarvitsee niin paljon energiaa.

Mielenkkintoinen tieto että vähän ennen syntymää verenpaineet nousisi ja paino laskee. Mulla on mittari kotona, tässähän varmaan kohta mittailee paineita koko ajan. Hyvin kyllä paineet pysyneet kurissa. Ostin mittarin ajatellen ettei tarvitsisi sitten koko ajan hyppiä mittauttamassa paineita, mutta ne ovatkin lääkityksen ansiosta pysyneet hyvinä. Ensimmäisen kanssa paineet kyllä nousi huomattavasti pari päivää ennen synnytystä, jouduin ihan sairaalaan. Olinpahan siellä sitten jo valmiina, kun vedet menivät.

Aurinkoista päivää kaikille ja tsemppiä. Kukakohan seuraavaksi lähtee.

coretex 39 + 5

Vierailija
11/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen meni sitten sellaiseen 28 euroa sijoittamaan epätoivoisessa halussaan päästä jouluksi jo vauvan kanssa kotiin... Kahdeltatoista oli aika, ja ihan mukavalta ja rentouttavalta se jalkapohjien hieronta tuntui, jos ei muuta, olikin niin lentävä aamu (isovanhempien auto hajosi, kun olivat tulossa hakemaan esikkoa hoitoon, ajoin sitten tukka putkella sinne vyöhyketerapiaan enkä meinannut löytää koko paikkaa jne.), että teki hyvää. Kotiin päästyä oli ihanan raukea olo, menin päikkäreille kaikessa rauhassa, kun se esikkokin on nyt mummolassa huomiseen. En saanut nukuttua, mutta lepäilin kuitenkin tunnin verran. Pientä menkkamaista jomotusta tuntuu alavatsalla, eipä vielä ainakaan muuta, mutta katsellaan rauhassa... Ostin lisäksi vyöhyketerapeutin suosituksesta kahta homeopaattista valmistetta, R75 kohdunsuuta avaamaan ja synnytyskipuihin sekä Arnicaa kipuihin, palautumiseen sekä jälkivuotoa lyhentämään (kesti mulla viimeksi 3 kk!) Raportoin sitten myöhemmin, oliko tuosta tuhlaamisesta jotain hyötyä... Onko joku muu jo turvautunut noihin " vaihtoehtomenetelmiin" ?

Verenpaineen noususta oli puhetta, mullakin nousi varsinkin alapaine kolme vrk ennen synnytystä, viimeisessä neuvolassa huomattiin. Olin siitä vähän huolissanikin silloin, jälkeenpäin vasta kuulin, että enteilee lähestyvää synnytystä. Nyt täytyy tuolla appiukon lainamittarilla ahkerasti mittailla, että onko jo noussut. Äsken söin paketillisen suolakeksejäkin, joten eiköhän jotain nousua tapahdu. ;) Mulla muuten ei ole juurikaan turvotusta ollut kummassakaan raskaudessa, ehkä nilkoissa aavistuksen verran illalla, mutta sitten pari päivää esikoisen syntymän jälkeen nilkat oli kuin limput, nesteet ilmeisesti lähtivät silloin liikkelle.

Joku kyseli siitä yliaikakontrollista, täällä Porissa sellainen on äitiyspolilla, kun raskaus on mennyt 10 päivää yli lasketun ajan, siellä tarkistetaan äidin ja vauvan vointi, ja käynnistys aloitetaan sitten vasta tasan rv 42, jos kaikki on kunnossa. Mulla se tarkoittaisi uudenvuodenaattoa. Toivottavasti tuo Paketti ymmärtää nyt syntyä, alan olla ihan poikki, kun taas nukunkin vain 3-4 h yössä, kun malttamattomana odotan synnärille lähtöä...

Jotain piti vielä kommentoida, mutta olkoon kun ei nyt muista. Taidetaan miehen kanssa viettää mukavaa koti-iltaa kahdestaan, saunotaan ja syödään suklaata (jota ohjeistin miehen tuomaan töistä tullessaan), katellaan nauhalta Pretty Woman-leffa ja ehkä vähän sekstaillaankin. Siivoaminen jätetään väliin, lähdetään suoraan synnyttämään... :) Joopa joo, mutta " huumori pintaan, kyllä se siitä suttaantuu" kuten The Joulukalenterissa todettiin. Onnea matkaan kaikille synnyttämään lähteville, ja sille joka oli jo saanut vauvansa, kukahan se nyt oli...

Minttuli79 ja sinnikkäästi kyydissä pysyttelevä Paketti 40+3

Vierailija
12/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin onnittelut kaikille vauvansa saaneille ja jaksuja vielä odottaville!

Meille syntyi ihana " pieni" poika 9.12. rv.39+1. Mitat olivat 3954 g ja 52 cm.

Synnytys onnistui alakautta, eikä ollut ihan mahdottoman tuskainenkaan epiduraalin ansiosta. Onneksi poika päätti tulla maailmaan vähän etuajassa, sillä hartiat meinasivat jäädä jumiin ja poikaa jouduttiin vähän kiskomaan maailmaan. Jos olisi mennyt yliaikaiseksi, ei olisi välttämättä mahtunut enää syntymään alakautta. Synnytys kesti n. 9 h, josta ponnistusvaihe 24 min. Oli se aika uskomaton kokemus punnertaa pieni mies maailmaan, kun aluksi tuntui, ettei ponnistuksilla ole mitään vaikutusta. Imukuppiakin jo ehdoteltiin, mutta onneksi onnistui lopulta ilman. Tämän synnytyksen ikävin puoli oli, että epparia tehtäessä katkesi verisuoni (suonikohju alapäässä) ja sen vuoksi vuotoa tuli n. 2 litraa. Olin aika huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen enkä pysynyt yhtään tajuissani, jos yritin nousta sängystä. Sainkin verta seuraavana yönä, ja se auttoi kyllä nopsasti.

Nyt ollaan eletty vauva-arkea jo 11 päivää. Kaikki sujuu ihan mukavasti. Vauvalla on vähän masuvaivoja, mutta toivotaan, ettei niistä mitään koliikkia kehkeydy.

Vauvantuoksuiset terveiset kaikille!

Marianni ja " possu" 11 vrk (poika vinkuu ja röhkii =)

Vierailija
13/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esikoistyttö oli melko samankokoinen (3940g/52,5cm) ja lähes yhtä pitkä synnytyskin ja ponnistusvaihe minuutilleen sama :-D Hauskaa! Tosin pääsin helpommalla, ei ollut mitään ongelmia / komplikaatioita missään vaiheessa. Ja kyllähän se nelikiloinenkin niin pieneltä tuntuu... :-) Ja verrattuna sit kakkosvauvaan esikoinen oli kyllä pieni!! :-)

Nyt odotellaan reilusti alta nelikiloista, kuinkakohan sitä osaa hoitaa edes... ;-)

On ruvennut v*tuttamaan, aamulla oli ihan selkeet merkit siitä et kohta alkaa synnytys, vauva oli super-alhaalla jne ja nyt ei mitään. Ei edes mitään vuotoa. Vauvakin tuntuu et on noussut ylemmäs kun mitä aamulla. Ottaa aivoon kun ehdin jo ruveta henkisesti valmistautumaan siihen et lähtö tulee parin päivän sisällä... Ja nyt ei tunnu mitään missään ollenkaan... Ärsyttää. Ja tulee sit tiuskittua lapsillekin. Just mietin et mihinköhän ne sais tungettua loppuodotuksen ajaksi ;-) !!

Sintagma jota ärsyttää 39+1

Vierailija
14/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M

Vierailija
15/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen aikojaan, viesti siis.

Mielenkiintosta kuulla toimiiko toi vyöhyketerapia. : )

Täälläkin älytön vit....tus vaivaa... Varmasti on turhauttavaa kun kuvittelee jo pääsevänsä synnyttämään ja sit ei kuitenkaan. : ( Mä en edes kuvittele pääseväni synnyttämään vielä aikoihin, mut silti pännii. Ja meillä se on sitten koira jolle tiuskitaan. Lenkillä olin jo ihan valmis lahjottamaan sen ekalle vastaantulijalle. Samoin miehestä olisin ihan valmis luopumaan. : /

Naamaki kukkii ku pahasella teinillä. : (

onneks on toi joulu tossa välissä niin saa vähän jotain muuta ajateltavaa välillä...

(vaikka olis se niin kiva et vauva olis jo kotona jouluna... Eikä ainakaan aattona tartteis olla sairaalassa. Mut aina ei voi voitttaa, ei edes joka kerta.)

Nyt valmistautumaan shoppailu/kahvittelureissulle. : )

JAKSAMISTA!!!!!!!!!!!!! Meille kaikille, ja lapsille, miehille ja koirille et kestävät meitä. : )

Odottelija

(musta on tullu nettiriippuvainen) Niin kiva ku on paikka missä käydä läpi tätä tilannetta ja tilittää, samassa veneessä kun ollaan.

Vierailija
16/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada taas vauvauutisia :)

Olen käynyt vakoilemassa tuolla kaksplussan joulukuisiakin, ja siellä on myös jakauduttu tosi ahkerasti. Syntynyt jopa kaksi 57 cm (!) pitkää vauvaa!! Huiman pituisia!

Täällä on kans tänään tiuskittu miehelle oikein urakalla, ilman järkevää syytä. Jostain syystä pinna kireällä, voisiko olla oire synnytyksestä?? :D Ketään varmaan paljoa kiinnosta, mutta tänään alkoi tulla kunnon valkkaria, kun tähän asti ollut aivan kuivaa alapäässä! Hassua miten sitä innostuu tommosestakin kamalasti... :/

Nyt jomottaa selkää. Oon taas ollu pystyasennossa ihan liikaa. Ei tästä taas muuta aiheudu kun kamalat liitoskivut ensi yölle.

Tsemppiä kamut, kyllä tämä tästä!

Gaijis ja piiperö taas..

Vierailija
17/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille:) Meille syntyi eilen illalla aivan ihana tyttö ja ei mikään jättiläinen vaikka lääkäri niin mua pelotteli, 3384g ja 48cm. Aivan mahtava synnytys ja kumpikin ja mieskin voimme erittäin hyvin ja päivällä tultiin jo kotiin :)

Synnytys alkoi hitaasti mutta loppu 6cm aukeskin sitten vajaassa vartissa... huh, johan oli menoa mutta ilman repeemiä selvittiin ja suorastaan ilman ponnistamista kun neiti puski itsensä ulos.

Mutta nyt vauva kutsuu...

Minni rv 0

Vierailija
18/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne kaikki vaan jakautuu... :)

Yritän täällä rauhoittua glögin ja pipareiden avulla puuhakkaasta päivästä iltaan... On taas ärsyttänyt vaikka mikä tänään. Viimeisenä anoppi, joka voivotteli sitä, jos vauva sattuisi syntymään jouluaattona. Kuulemma olisi lapselle ihan kamala asia... Siis voi elämä!! Mä en kestä enää yhtään tollasia kommentteja! Miksi kaikki voivottelee niitä, jotka syntyy joulun aikaan taikka loppuvuodesta? En tajua, miten siinä nyt elämä niin pilalle menee... Grrr... Ihanku lapsia muutenkaan tehtäis mittatilauksena tiettyyn vuodenaikaan, varsinkaan sellaseen, mikä anopille sopii...

Grrr... :D

Vierailija
19/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille tonttuvauvojen perheille!

Kotona ollaan nyt oltu päivän ja kaikki sujunut mukavasti tyttösen kanssa:-) Isosisko 1v8kk on hiukan kovakourainen, mutta haluaa halia ja pusutella ja hoitaa vauvaa sekä repeää nauruun kun vauva alkaa kunnolla huutamaan... muut sisarukset ovat onneksi maltillisempia... Vähän mustasukkasuuttakin on tuon entisen juniorin mielessä, tietty.

Neiti ensi yönä 3vrk, on hereillä parhaillaan ja seurustelee isänsä kanssa, söpöä!

Oireettomille kärvistelijöille lohdutuksen sana; minulla ei oikeastaan ollut mitään synnytykseen viittaavia oireita, ei supistellut kertaakaan kipeästi, ei tulppaa minkäänmoista, ei vuotoja, eikä muutakaan ja niin vaan lähti synnytys käyntiin heti oikeilla synnytys suppareilla ja etenikin sitten vauhdilla.

Ponnari ja tonttutyttö 3vrk

Vierailija
20/21 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ainakaan ole mitään oireita.

Paitsi jos tuo kiukkusuus olis oire lähestyvästä synnytyksestä niin taitais meistä kärvistelijöistä aika moni olla jo lähössä. : ) pinna on niin kireellä et napsuu jo ihan ilman syytäki.

Ainut jännityksen aihe on tuolla ulkona kävely, nyt ku jään päälle on satanu tommonen mukava lumikerros. Nyt oli kerran jo toinen polvi ja käsi maassa ku liukastelin tuolla.

Mutta nyt olen piristäny itteeni; kahvittelulla (ja ihanalla munkilla) kaverin kanssa, hiusten värjäämisellä, kulmien värjäyksellä ja uudistavalla kasvonaamiolla. Vielä ajattelin harrastaa arkobatiaa ja lakata varpaan kynnet. (voi sitten kätilö niintä ihailla) ; ) Kyllä kuulkaa teki hyvää, mieli on paljon parempi ja kiukut hävis ainaki hetkeks. Suosittelen.

Supistusrikasta yötä kaikille!!

Odottelija