Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa joulukorttien lähettämisessä. Haluan ensi jouluksi ikimuistoiset kortit ja ajattelin aloittaa jo nyt.

19.12.2007 |

muistutukseksi. Ja jos joku saa tänä jouluna kuvatunlaisen joulukortin, niin siinähän sitten selvinnee Fletcherin henkilöllisyyskin, joten antakaapa hänet ilmi, jos kyseinen kortti teille tipahtaa!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo verkkaritkin loukkaavat minua, jlla on ollut lonkkaleikkaus nyt marraskuun lopulla. Eipä tässä voi vielä edes miettiä urheilua. JA joku tuolla tavalla loukkaaa!!!!?

Vierailija
22/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden aikana kuvioissa mukana olleet sivupanot, niin Fletchin omat kuin miehenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaan hesaristan sarjakuvat, liimaan pahviin (jonka olen laikannut elintarvikepakkauksista). Tietenkin liimaan sen sarjakuvan niin että taustaksi jää se valkoinen puoli. Ei sitten kukaan loukkaannu jos ollaan saatu syödä kallista luomumysliä.

Vierailija
24/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi vuonna näihin aikoinhin otan kuvan kaatopaikasta, skannaan sen ja laitan siihen päälle tekstin: ajattelen teitä ja murheitanne empatialla. Muistattehan, että saastutamme maapallomme hengiltä ja ilmtastonmuutos on jo totta!

Lähetän kuvan s-postina kaikille (tarkistan, että tiedostosta ei tule suuri, etten vahingossa jumita kenenkään inboxia, anteeksi tuo enkunkielinen sana, te kielitaidottomat av-mammat, tarkoitan sitä tiedostoa, mihin s-postit tulevat).

Ai hemmetti, tuonhna ehtii vielä tänkin jouluna! Siis tähänkin aikaan vuodesta. Taidan ryhtyä hommiin. Onko ideoita, mistä saisi hyviä kaatopaikan kuvia??

Vierailija
25/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun astiat pursuavat lahjapapereita, jätteitä, pahveja eikän tietoakaan lajittelusta.

Sitten lähetät tämän hyvissä ajoin ennen ensi joulua niin ihmiset voivat harkita seuraavan joulun lahjalistaa...

Vierailija
26/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun astiat pursuavat lahjapapereita, jätteitä, pahveja eikän tietoakaan lajittelusta.

Sitten lähetät tämän hyvissä ajoin ennen ensi joulua niin ihmiset voivat harkita seuraavan joulun lahjalistaa...

Vierailija
27/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

Ajattelin ottaa koko perheestämme kuvan, joista tilaan kortit. Lapsen puen tonttupukuihin ja pistän istumaan siivoamattoman kodinhoitohuoneen oven eteen. Minä ja mieheni seisotaan taustalla, mies alusvaatteissaan, minä verkkareissa ja tasaraitapaidassa. Etualalle seisomaan meidän koirat ja photoshoppaan meidän hevosen pääs6tä kuvan siihen kanssa. Ja sitten jotain jouluisia koristeita.

Neuvokaa, että osaan ensi vuonna lähettää " AV proofed" - joulukortteja!

Minä kyllä loukkaannun tästä, olen aina halunnut hevosen mutta minulla ei ole ollut siihen varaa, nyyh! :' ' ' (

Vierailija
28/28 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomille jos lähetät ja ukkos jos sinkuille lähetät ettei kellekään tule paha joulumieli buah,,