Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tilannut postin kautta joulupukin kirjettä?

19.12.2007 |

Mä tilasin joskus monta viikkoa sitten, marraskuussa eikä ole vieläkään tullut! Maksoi 7e ja se kyllä velottiin heti tililtä. Vieläköhän kirje mahtaa tulla? 2 päivää aikaa... Yritin etsiä nettisivulta osoitetta mistä kysyä, mutta löytyi vain osoite, johon voi ottaa kirjeitse yhteyttä, jos kirje katoaa. Tahtoo ainakin rahat takaisin... =(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilasin sen vasta joulukuun puolella. Sain samalla nettiin vahvistuksen ja ' tilausnumeron' , jolla olisi sit jotenkin voinut vaikka reklamoida kirjettä.

Vierailija
2/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin, että Itella on mua velonut ja tilauspäivä on ollu 24.11. Eilen sain joulupostikortin joltain Markku Partaselta Postista ja leima on Napapiiriltä. Ja 1lk:n postimerkki! Eikö tuo ois tullu joulumerkillä jos ois ajoissa postitettu??`??

Simasuu: Mä en ole saanut vahvistusta sähköpostiin. En edes muista kysyttiinkö sitä. Siitä sun " vahvistusnumerosta" ei taida olla hyötyä mulle?? Kyllä harmittaa tää. Poika on ollu sen verran kiukkuinen, että ois ollu paikallaan saada pukilta postia, kun niitä tonttujakaan ei ikinä näe =). Täytyy ottaa yhteyttä joulun jälkeen kirjeitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meidän lapsille on tilattu kyseiset kirjeet ja vielä ei ole näkynyt mitään postilaatikossa. Tilauksen tekijä oli myös saanut jo itselleen kortin napapiiriltä.

Harmillinen juttu, jos tätä nyt joutuu joulun jälkeen selvittämään ja hakemaan rahojaan takaisin.

Vierailija
4/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman tilaukseni osalta. Vastasu oli, että tulevat tässä juuri joulun alla eli viimeiset voivat tulla vasta perjantaina. Meille tuli eilen, toivottavasti kerkiävät teillekin.

Vierailija
5/5 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se nyt kuitenkin tuli. Hyvä niin! Mutta kauan se kesti...