Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v. tyttö ilmotti äsken kihlautuvansa poikaystävänsä kanssa

Vierailija
19.12.2007 |

kun poika lähtee armeijaan tammikuussa. =)

Mä en tiiä oikein mitä ajattelis...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kihlaus ole sitä että luvataan olla toisen kanssa loppu elämä ja mennä naimisiin? ja jos kerran päätetään että mennään kihloihin niin eihän sitä nyt oikein voi etukäteen päättää että luvataan vaikka vappuna että mennään naimisiin. ei ymmärrä pieni ihminen...

Vierailija
2/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika viatonta.. eroavat kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden kuluttua?

Vierailija
4/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaps nähä. Tuntuu niiin hassulta.

Vierailija
5/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että tollaisella asialla on niin kauhee kiire!

Kauanko nämä nuoret on seurustelleet?

Vierailija
6/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kyllä ihan söpöö, poitsu on kyllä mieluinen vävy.

AP

Vierailija
7/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiva jos vanhemmatkin hyväksyvät päätöksen. Varmaan tahtoneet antaa sitoumuksen merkin kun toinen on niin kauan poissa.

Joillakin tuollaiset kihlaukset jopa pitävät ja häät voivat olla luvassa.

Vierailija
8/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä nippanappa yhden.

Eikä tietenkään tarvis, kenen sitä nyt tarvis tehdä missään iässä. Kunhan haluavat toisilleen osottaa ilmeisesti olevansa vakavissaan.

AP

Vierailija
9/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana oli jo muuta mielessä, enkä todellakaan sen poikakaverin kanssa mennyt naimisiin. Silloin se tuntui niin tärkeältä, nyt lähinnä huvittavalta. Ennen vanhaan 15 oli varmaan aika normaali ikä mennä kihloihin, nykyisin kihloihin meneminen ei enää välttämättä tarkoita lupausta avioliitosta.

Vierailija
10/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sormukset on ostettu ja toiset on niin tosissaan niin eihän sitä viitti selkää kääntää ja tuomita tai tuhahdella.

Ei ne lapset tee aina äitin suunnitelmien mukaan päätöksiä elämässään.

AP

Vierailija
11/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin paitaa.

Vierailija
12/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät menneet naimisiin, eikä ole enää yhdessä.

AP

Vierailija
13/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain kihlaus... Mutta on tärkeä etappi tytöllesi. Älä väheksy heidän päätöstään! Ole onnellinen että tytölläsi on miesystävä jonka kanssa haluaa olla vakavissaan.

Kaikki teininä tehdyt päätökset eivät ole huonoja! Ei pidä tuijottaa sitä ikää niin mahdottomasti.

Minä olen kihlautunut kasiluokalla, kun olin vielä vähän alle 15vuotias. Nykyisin olemme naimisissa samaisen miehen kanssa ja lapsiemme onnellisia vanhempia. Mukava näin jälkeenpäin jutella uhmisille suhteemme alku-ajasta ja muistella kuinka tärkeää se oli kun menimme kihloihin ja lupauduimme toisillemme. Monikaan ei uskonut suhteemme kestävän kovinkaan kauan, vaan ajattelivat että tuo on vain teini-hömpötystä. Onneksi äitini ja isäni olivat onnellisia puolestamme. Minun varsinkin kun kerroin että olen todella onnellinen kun olen löytänyt itselleni rakkaan ihmisen.

Säästyin varmaan aika monelta pahalta kun oli vakituinen mies-ystävä jo niin nuorena.

Vierailija
14/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan noista kihlajaisista yli 12 vuotta ja yhdessä vieläkin.

toivottavasti ikinä tiemme eivät eroa, sellaisen kullanmurun kihlasin ja siihen rakastuin

Vierailija
15/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oma ajatuskin selkiintyä, eikä enää tunnu niin järkyttävältä.

Tosiaan ollaan helpottuneita tästä poikaystävästä yhden tosi surkean jälkeen... Ja vähän lievittääkseni, tyttö täyttää ihan kohta 16. =)

AP

Vierailija
16/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelin, että aikuinen saa seurustella vain yli 16v kanssa.

Vierailija
17/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin taidat ollakin :) Ei tuo nyt ole vielä mikään maailmaa mullistava, ehdottoman lopullinen päätös. Kiva kuitenkin, että molemmat ovat ainakin tässä vaiheessa tosisssaan. Jos juttu jatkuu pitkälle ja naimisiin menevät jne, se on tosi hienoa. Jos taas ei, sekään ei maailmaa kaada.

Eli iloitse tytön mukana, äläkä väheksy (mitä et varmaan ole tehnytkään).

Vierailija
18/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä tosi avoimet välit, että puhutaan kaikesta, mutta se jotenkin tuli niin shokkina... Ensin heillä oli kuitenkin kihlautua kesällä sen intin jälkeen, ja kun ne on ollu niin vähä aikaa yhdessä niin tuntu että ette oo tosissaan.

Mutta eipä tuo nyt ole kuin kihlaus, ei kuitenkaan loppuelämäksi sitova kuten esim. vauva... täytyyki sanoo ettei nyt sitä vielä suunnittele!!

AP

Vierailija
19/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kakaralta vielä itsekin

Vierailija
20/30 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ope yläkoulussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi