Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen totaalisen kyllästynyt elämääni!

Vierailija
19.12.2007 |

Alan uskoa, että kenelläkään ei voi olla yhtä tylsää. Olen kyllästynyt myös lapsiini, mieheeni ja anoppiini. Kaikilla samat jutut koko ajan. Mies jauhaa töistään, lapset itkee ja höpöttää typeriä, anoppi kertaa nuoruusmuistonsa ja ruotii naapureita. Kumpa pääsis eroon kaikista hetkeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noi muksut hoitais sen viikon ajan? Anoppi aika vanha jo, ei niitä voi sillekään noin pitkäksi aikaa antaa, mies käy töissä.

Vierailija
2/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista ottaa hoitaja ensin silloin tällöin ja myöhemmin hän hoitais sun loman ajan ja mies tietty iltaisin.

Oikeasti suosittelen sulle lomaa ja etäisyyttä, jotta voit löytää taas ilon. Been there, done that.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies tietty iltaisin.

Vierailija
4/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uupunut ja tervehtyminen kestää kuukausia/vuosia. Pane miehesi miettimään asiaa.

Vierailija
5/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a.p.

Vierailija
6/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans kolme lasta, vanhin oli just täyttäny 4 kun nuorin syntyi. 2 ekaa lasta olen hoitanut yksin niin, ettei miehen tarvinnut osllistua ollenkaan mihinkään. KOlmannen kohdalla tajusin, että voin antaa välillä myös jotain vastuuta miehellenikin. Ja hyvin mies pärjää kaikkien kolmen kanssa, mutta se vaatii harjoittelua. Rupea käymään lenkillä (mielummin juosten) ensin joka ilta tunnin, sitten voitkin ruveta käymään pidempään poissa ja joskus otat ihan viikonlopun vapaata. kokeile niin yllätyt ja huomaat että mieskin pärjää yhtälaill alasten knassa kuin sinäkin ja itseasiassa paremminkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi