Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teette, kun saattekin kortin sellaiselta, jolle ette itse lähettäneet?

Vierailija
19.12.2007 |

Mä en käsitä, mikä on, mutta tämä on juuri semmoinen vuosi kun tipahtaa luukusta kortti semmoisiltakin ihmisiltä, joille en edes viime saati tänä vuonna itse lähettänyt korttia.

Mitä teen? Ryntäänkö ostamaan häthätää pari tiimarilirpaketta (ja toivon että ne ehtii edes perille) ja lykkään ne postiin vai laitanko tekstarin jossa kiitän kortista ja toivotan hyvää joulua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua olisi kuitenkin jotain laittaa.

Vierailija
2/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä laitan tekstarin tms, tai sitten annan olla, jos ei ole kännykän numeroa tiedossa. Laitan sitten ensi vuonna heillekin kortin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari SPR:n korttia, joissa on postimaksu maksettu. Tänään kun lähettää niin pitäisi ehtiä vielä perille, eikä näytä nolosti siltä että on ollut pakko lähettää ykkösluokassa koska alunperin kortti oli unohtunut ;-)

Vierailija
4/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee tänään tai myöhemmin niin pitää soittaa/laittaa tekstari tai sähköposti.

Vierailija
5/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en suhtaudu mitenkään.

Vierailija
6/6 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina olen lähettänyt 60-70 korttia joka joulu ja saanut 5-15 korttia. Useimmat eivät siis tee mitään vaikka saavat vuosi toisensa jälkeen samalta ystävältä kortin. Muutama on laittanut sähköpostia ja kiittänyt kortista ja toivottanut hyvää joulua siten, mutta useimmat eivät reagoi mitenkään.