Lue keskustelun säännöt.
Jos on suorittanut amk:ssa 75 opintopistettä 1,5 vuodessa
Kommentit (3)
vuodessa pitäisi tulla 60 opintopistettä jos meinaa tutkinnon suorittaa ohjeajassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tällä hetkellä opintopisteitä on 84, 6 kurssin pongot puuttuvat vielä tuosta. Eli taitaa sata pajahtaa rikki tässä 1,5 vuoden opiskelun jälkeen.
Koska eikös toi 75 op oo vähän sama kuin 40 ov, jota minä en kyllä koskaan yliopistolla ole tuossa ajassa saanut kokoon. Joten ihan hyvin olet tsempannut. :)