Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin kaikille tuttaville tarkoin valitun joulukortin ja saan itse tiimarin kortteja.

Vierailija
18.12.2007 |

Kyllä ottaa pattiin. Itse näin hirveän vaivan ettei kukaan pahoita mieltään vääränlaisesta kortista. Muistin jopa laittaa ystävälleni vihreän kirjekuoren, kun ei punaisesta väristä tykkää. Ja tässä kiitos, kasa tiimarin kortteja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa kyllä yhtään katsoa mikä kortti on Tiimarista ja mikä muualta. Hyväntekeväisyyskortit toki erotan joukosta.

Vierailija
22/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sentään laitoin kaikille Tarjoustalosta ostetut kortit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret on murheet joillakin...

Vierailija
24/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan luullut että ihmiset vilpittömästi tykkäävät askarrella itse niitä kortteja, ja nostattaa siten joulutunnelmaansa. Mielikuvakin oikein on päässä, että joululaulut soi ja kynttilän loisteessa siinä hyvällä mielellä sitten joulua odotellessa askarrellaan.

Mitä helkkarin mieltä on leikata, liimata, näpertää ja pipertää niiden huopatonttujen ja tähtien kanssa HETKEÄKÄÄN, jos siitä on niiiiiiiin suuri vaiva ja sitten v**uttaa kun muut ei ole nähneet yhtä suurta vaivaa ja sormet verillä väkertäneet sinullekin korttia johon on uhrattu tuskan kyyneliä?!?!? Naurettavaa!

Vierailija
25/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valitsee sieltä korteista jokaiselle vastaanottajalle sopivimman kuvan. Voi taivas, että olette kiittämättömiä. Käsittämätöntä.

Vierailija
26/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään saa valmista lähettää... hohhoijakkaa!!

Vierailija
27/27 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei olekaan, kaikki ovat ainakin ottaneet vakavasti :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan