Lähetin kaikille tuttaville tarkoin valitun joulukortin ja saan itse tiimarin kortteja.
Kyllä ottaa pattiin. Itse näin hirveän vaivan ettei kukaan pahoita mieltään vääränlaisesta kortista. Muistin jopa laittaa ystävälleni vihreän kirjekuoren, kun ei punaisesta väristä tykkää. Ja tässä kiitos, kasa tiimarin kortteja.
Kommentit (27)
Mä sentään laitoin kaikille Tarjoustalosta ostetut kortit.
Minä olin ihan luullut että ihmiset vilpittömästi tykkäävät askarrella itse niitä kortteja, ja nostattaa siten joulutunnelmaansa. Mielikuvakin oikein on päässä, että joululaulut soi ja kynttilän loisteessa siinä hyvällä mielellä sitten joulua odotellessa askarrellaan.
Mitä helkkarin mieltä on leikata, liimata, näpertää ja pipertää niiden huopatonttujen ja tähtien kanssa HETKEÄKÄÄN, jos siitä on niiiiiiiin suuri vaiva ja sitten v**uttaa kun muut ei ole nähneet yhtä suurta vaivaa ja sormet verillä väkertäneet sinullekin korttia johon on uhrattu tuskan kyyneliä?!?!? Naurettavaa!
että valitsee sieltä korteista jokaiselle vastaanottajalle sopivimman kuvan. Voi taivas, että olette kiittämättömiä. Käsittämätöntä.
Ei näköjään saa valmista lähettää... hohhoijakkaa!!
ehkä ei olekaan, kaikki ovat ainakin ottaneet vakavasti :-)
Minä en osaa kyllä yhtään katsoa mikä kortti on Tiimarista ja mikä muualta. Hyväntekeväisyyskortit toki erotan joukosta.