Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Kalevalakoruista?

Vierailija
18.12.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvonsa säilyttäviä koruja. Vain idootit arvostelevat Kalevala Korua juntiksi. Arvostan Kalevala korua enemmän sen jälkeen, kun päättivät tehdä jatkossa korunsa Suomessa eikä halpatyövoimamaassa.

joistain koruista pidän enemmän, toisista kieltämättä vähemmän, Mutta mielelläni niitä muutaman omistan.

Vierailija
2/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormukseni on Kalevalakoru.

Vierailija
4/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis saanut lahjoina en itse ostanut. Pidän enemmän guccin tai tiffany & co koruista pide koruina ovat enemmän tyylisiäni. Arkenä en käytä kuin timanttinappeja ja vihkisormuksia

Vierailija
5/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liian retroa ja hörhellystä mun makuun noi Kalevalakorut.

Vierailija
6/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kädessä karhu-ranneketju. En ole mielestäni täti. Täti-imago Kalevala-korulla oli mielestäni vain hetken aikaa tuossa 90-luvulla.

Vierailija
7/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syntymäpäivänäni (27) mieheni ojensi minulle KK-korurasian. Melkein aloin kiljumaan, kun näin milessäni jonkun karmean käädyn. Yllätys oli iloinen, kun avasin rasian. Sisällä ol KK:n Lähde(?)- sarjan kaulakoru.

niistä pronssisista rumiluksista en pidä.

Vierailija
8/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormus on kalevalakorun ja kaapista löytyy Vanamo -sarjan kaulakoru, rannekoru, nilkkakoru ja sormus sekä äiti-lapsi hela ketjulla. Aika yksinkertaisin ovat ainakin mun mielestä.

Vierailija
9/9 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy on se, että ärsyttää niiden tapa toimia. Kalevalakorut ei saa koskaan olla alennusmyynnissä. Aina pitää olla maininta vaika että kaikki korut -30%, mutta ei koske kalevalakoruja. Yks liike menetti oikeuden myydä kalevalakoruja, kun se myi niitä liian halvalla. Ärsyttävää kerta kaikkiaan. MItä ne luulee olevansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme