Olenko ihan liian läski. 162cm ja 63kg :(
Kommentit (34)
samanverran. Ja liikaa mussakin on..
tuosta pari kiloa pois niin olisi hyvä! Tai jos olet tyytyväinen mittoihisi niin eihän siinä mitään, lienet normaalipainon ylärajoilla, et kuitenkaan ylipainoinen, bmi lienee jotain 24?
Itse olen 161/65kg ja tunnen itseni pullukaksi (vaatekoko 38/40, M/L, alaosat armotta kokoa 40/L, yläosissa menee yleensä M ), laihdutankin kyllä parhaillaan ja 7kg onkin jo lähtenyt puolessa vuodessa. Tällä hetkellä mun Bmi taitaa olla jotain 25.2 tai jotain sellaista, eli ihan hilkun verran normaalipainon yläpuolella.
Oma tavoitteeni on n. 58kg, jolloin voisin tuntea itseni suht hoikaksi, eli jos tästä vielä saisi toiset 7kg pois niin olisin oikein tyytyväinen.
Ruumiinrakenteeni on onneksi sellainen, että nuo kilot asettuvat herkullisesti.
voitteko te ystävällisesti olla kommentoimatta näitä ketjuja?
esim sinä joka olet 174 cm pitkä ja painat 63 kg, olet normaalipainon alarajoilla. jos tuntuu että tursuat jostain niin saattaapa olla että ruumiinkuvasi on vääristynyt. ilmeisesti viimeisimmät kuvat tara reidistä ovat sinusta kauniita ja niihin pitäisi pyrkiä? ja keskitysleireillä ihmiset on olleet kauneimmillaan?
Työskentelen syömishäiriöisten nuorten kanssa, ja kovin tuntuu joidenkin kirjoitukset tutuilta. Pidetään itseä ja toisia läskinä kun on ihan normaali paino, tai jopa liian vähänkin. Suosittelisin käyntiä terapeutilla. Ei ole todellakaan tervettä pitää itseään läskinä normaalimitoilla.
Vierailija:
Työskentelen syömishäiriöisten nuorten kanssa, ja kovin tuntuu joidenkin kirjoitukset tutuilta. Pidetään itseä ja toisia läskinä kun on ihan normaali paino, tai jopa liian vähänkin. Suosittelisin käyntiä terapeutilla. Ei ole todellakaan tervettä pitää itseään läskinä normaalimitoilla.
Ajatelkaa jos kaiken ulkonäköön ja itsensä inhoamiseen kuluvan energian käyttäisi johonkin muuhun, ei tarvitsisi tasa-arvovaltuutettuja.
Aamupainoni on n. 61, olen 159 cm pitkä ja koon 36 (H&M) housut vaativat vyön pysyäkseen ylhäällä, 34 on sopiva. Yläosissa koko on XS, jos ei ole hartioista pieni. Tunnen muitakin kaltaisiani. :)
Rankkaa punttitreeniä olen harrastanut n. 5 vuotta ja muutenkin liikun melko aktiivisesti. Kehon koostumus on avainsana, paino antaa korkeintaan viitteitä. Tiesittekö muuten, että terveysnäkökulmasta ihanteellisin BMI on 22?
Syömishäiriöpointti oli todella hyvä. Alipainoisuuden ihannointi ei ole tervettä, ja monella lievästi ylipainoisella on parempi terveys kuin normaalipainon alarajalla kitkuttavilla.
Itse 175, painoa 67-68 ja vaatekoko on 38/40. Kuinka te 10cm lyhyemmät saatte itsenne tungettua 36 kuteisiin? :/
Vierailija:
Ajatelkaa jos kaiken ulkonäköön ja itsensä inhoamiseen kuluvan energian käyttäisi johonkin muuhun, ei tarvitsisi tasa-arvovaltuutettuja.
Liikuntaa en harrasta käytännössä yhtään. (Tiedän kyllä että pitäisi, mutta kun olen niin peruslaiska luonne..) Ja vaatekoko (vaatteet pääasiassa VeroModasta, Vilasta, HM:stä ym) 34/36, xs/s.
ehkä painoa voisi olla enemmän mutta on kivaa olla hoikka. Kaikki vaatteet näyttää niin hyvältä : )
minulla on hieman ylipainoa (siis BMI:n mukaan) ja työTH:n kanssa juteltiin painoasiasta terveystarkastuksessa. Terveydenhoitaja oli itse sitä mieltä että sellainen 63-64 kiloa olisi ihan hyvä paino. Niin ja se mun pituus? No 162 cm :-)
paljon enemmän?
Vierailija: