Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan liian läski. 162cm ja 63kg :(

Vierailija
18.12.2007 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän?

Vierailija:

ja todella hoikka. Tosin olen joskus painanut 52-57 kiloakin mutta nyt kun katsoo kuvista niin olin tosi anorektisen näköinen! Joulun jälkeen ajattelin pudottaa 2 kiloa mutta siihen saa jäädä!

Mielestäni olet hyvin sopusuhtainen.

Vierailija
22/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanverran. Ja liikaa mussakin on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta pari kiloa pois niin olisi hyvä! Tai jos olet tyytyväinen mittoihisi niin eihän siinä mitään, lienet normaalipainon ylärajoilla, et kuitenkaan ylipainoinen, bmi lienee jotain 24?

Itse olen 161/65kg ja tunnen itseni pullukaksi (vaatekoko 38/40, M/L, alaosat armotta kokoa 40/L, yläosissa menee yleensä M ), laihdutankin kyllä parhaillaan ja 7kg onkin jo lähtenyt puolessa vuodessa. Tällä hetkellä mun Bmi taitaa olla jotain 25.2 tai jotain sellaista, eli ihan hilkun verran normaalipainon yläpuolella.

Oma tavoitteeni on n. 58kg, jolloin voisin tuntea itseni suht hoikaksi, eli jos tästä vielä saisi toiset 7kg pois niin olisin oikein tyytyväinen.

Vierailija
24/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteeni on onneksi sellainen, että nuo kilot asettuvat herkullisesti.

Vierailija
25/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarinani (painosta)

Vierailija
26/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitteko te ystävällisesti olla kommentoimatta näitä ketjuja?

esim sinä joka olet 174 cm pitkä ja painat 63 kg, olet normaalipainon alarajoilla. jos tuntuu että tursuat jostain niin saattaapa olla että ruumiinkuvasi on vääristynyt. ilmeisesti viimeisimmät kuvat tara reidistä ovat sinusta kauniita ja niihin pitäisi pyrkiä? ja keskitysleireillä ihmiset on olleet kauneimmillaan?

Vierailija
27/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen syömishäiriöisten nuorten kanssa, ja kovin tuntuu joidenkin kirjoitukset tutuilta. Pidetään itseä ja toisia läskinä kun on ihan normaali paino, tai jopa liian vähänkin. Suosittelisin käyntiä terapeutilla. Ei ole todellakaan tervettä pitää itseään läskinä normaalimitoilla.

Vierailija
28/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työskentelen syömishäiriöisten nuorten kanssa, ja kovin tuntuu joidenkin kirjoitukset tutuilta. Pidetään itseä ja toisia läskinä kun on ihan normaali paino, tai jopa liian vähänkin. Suosittelisin käyntiä terapeutilla. Ei ole todellakaan tervettä pitää itseään läskinä normaalimitoilla.

Ajatelkaa jos kaiken ulkonäköön ja itsensä inhoamiseen kuluvan energian käyttäisi johonkin muuhun, ei tarvitsisi tasa-arvovaltuutettuja.

Vierailija
29/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupainoni on n. 61, olen 159 cm pitkä ja koon 36 (H&M) housut vaativat vyön pysyäkseen ylhäällä, 34 on sopiva. Yläosissa koko on XS, jos ei ole hartioista pieni. Tunnen muitakin kaltaisiani. :)

Rankkaa punttitreeniä olen harrastanut n. 5 vuotta ja muutenkin liikun melko aktiivisesti. Kehon koostumus on avainsana, paino antaa korkeintaan viitteitä. Tiesittekö muuten, että terveysnäkökulmasta ihanteellisin BMI on 22?

Syömishäiriöpointti oli todella hyvä. Alipainoisuuden ihannointi ei ole tervettä, ja monella lievästi ylipainoisella on parempi terveys kuin normaalipainon alarajalla kitkuttavilla.

Vierailija
30/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 175, painoa 67-68 ja vaatekoko on 38/40. Kuinka te 10cm lyhyemmät saatte itsenne tungettua 36 kuteisiin? :/

Vierailija
31/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ajatelkaa jos kaiken ulkonäköön ja itsensä inhoamiseen kuluvan energian käyttäisi johonkin muuhun, ei tarvitsisi tasa-arvovaltuutettuja.

Vierailija
32/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa en harrasta käytännössä yhtään. (Tiedän kyllä että pitäisi, mutta kun olen niin peruslaiska luonne..) Ja vaatekoko (vaatteet pääasiassa VeroModasta, Vilasta, HM:stä ym) 34/36, xs/s.

Vierailija
33/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä painoa voisi olla enemmän mutta on kivaa olla hoikka. Kaikki vaatteet näyttää niin hyvältä : )

Vierailija
34/34 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on hieman ylipainoa (siis BMI:n mukaan) ja työTH:n kanssa juteltiin painoasiasta terveystarkastuksessa. Terveydenhoitaja oli itse sitä mieltä että sellainen 63-64 kiloa olisi ihan hyvä paino. Niin ja se mun pituus? No 162 cm :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan