Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***

18.12.2007 |

Joko olis aika vaihtaa viikkoa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa jouluun rauhoittuminen pikkuhiljalleen, kauppaan ei tarvitse rynnätä ja lahjat on paketissa. Siivousta ja ruuanlaittoa tiedossa kotona. Vanhempien luo sitten tapaninpäivänä.

Kuumeilu saa siirtyä aivan loppuvuoteen/ vuoden alkuun jolloin olisi ovulaatio clomien avulla odotettavissa, toivottavasti.

Jouluruno teille vielä lopuksi

" Olen eksynyt" sanoi tonttu pieni,

" Lumi peitti joulutieni, pelottaa on pimeää, mistä etsin ystävää?"

Tähti katsoi hymyillen, tietä pienen valaisten.

Sinun kotiisi tontun vei,

ystävää jouluna unohdeta ei.

Rilla-ma-rilla *joulutunnelmissa*

Vierailija
22/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä odottelen pukkia... ;-) nimittäin pitäs olla otollinen aika aatosta eteenpäin saada se pikkukolmonen alulle! Taidan järkätä isännälle oikein tonttuyllärin! Äääääk! Ja menee hermo kun ei noi rakkaat lapset tee taas muuta ku tappelee! Täytyy lähteä väliin...

Jouluja vielä!

Äiti 1983 yk 1 kp 9/28 (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ostettu. PUUH!! Kävin tänäänvielä ostamassa loput joululahjat ja ruokaostoksilla myös.

Ei minulla nyt tällä kertaa muuta kun: Hyvää joulua kaikille!! =)

Vierailija
24/38 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopsasti tulin vaan kertoman että plussasin jouluaattoaamuna=)...eli elomasuihin siirryn. tsemppiä ja plussatuulia kaikille. tulen kurkkimaan tänne välillä.

peetu ja salamatkustaja 5+?

Vierailija
25/38 |
25.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas ihana joululahja! bd bd bd!! =) Kovasti tarrasukkia pienelle mukaan.

Itselle ei kuullu mitään uutta. Käytiin syömässä tänään minun vanhemmilla. Törkeästi väsyttää!! :/ Tänään oli vähän kurkku kipeä. Ja aattonakin väsytti,että hyvä kun silmät pysyi auki. Kai se on sitä kun ei tarvii enää skarpata, niin huomaakin miten väsynyt on. Ja sekin kun on ollut nyt niin harmaata ulkona. Olen kyllä jo ihan täynnä tuota kinkun syöntiä; ei vaan maistu.

Joulun jatkoja!

Vierailija
26/38 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: käyn noin 5 kertaa päivässä laskemassa tuolla laskurissa että josko nyt olis tärpännyt ni koska ois la...hölmöä...mutta minkäs teet, kun ei oikein muuta osaa ajatella! Välillä saattaa hetkeksi unohtua, mutta heti jos on jotain menoa seuraavan 9-10 kk:n aikana niin tulee mieleen että mitäs jos olenkin raskaana...! Se olis niin ihanaa...vaikka ehdin kyllä sitten joskus kun tärppää niin olemaan varmasti monta kertaa eri mieltäkin! Mutta tärkeintähän on suloinen lopputulos!

Jouluna oli meillä ihanan rauhallista, kotoa poistuin ekaa kertaa sunnuntain jälkeen tänään, kun piti käydä itteeni paikkauttamassa vähän terkkarissa kun otin yhteen kinkkuveitsen kanssa =/ ja se veitsi vei erävoiton! Muuten ollaan vaan oltu kotona perheen kesken, nautittu kun saatu kerrankin olla yhdessä kotona ihan rauhassa. Nyt on sit ikävä kyllä paluu arkeen, kun isäntä tänään meni jo töihin ja minä sitten huomenna, ja pojatkin hoitoon...no onnex ei oo ku pari päivää!

Ei muuta kun mukavaa uudenvuoden odotusta!

Äiti 1983 yk 1 kp 14/28 (?)

Vierailija
27/38 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti peetu.t:lle!!! Ihana joululahja=)

Meillä meni kivasti Joulu, vieläkin aivan ähkyssä=( Oltiin molempien vanhempien luona kylässä, joeten itse ei tarvinnut kovasti ruokia laitella....

En sitten aloittanut niitä pillereitä JEE! joten taas ollaan yksi askel lähempänä h. hetkeä, jolloin yrittäminen voi alkaa. Muutama kierto jäljellä.

Eilisestä asti ollut hieman alavatsakipuja, ja tänään kivut vain koventuneet oliskohan jo ovis? Puolessa välissä kiertoa mennään. On se ihmeellistä, jos noin nopeasti kierrot palautuu normaaleiksi! Uskaltaakohan tässä nyt kovasti pelleillä;) paripäivää sitten oltiin kyllä pupulemassa ilman ehkäisyä, ei kuitenkaan aivan loppuun asti...

Vierailija
28/38 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä nautiskelen hiljaisuudesta, käytiin tossa kylässä ja ekassa paikassa todettiin, että me aateltiin että jos tuo teidän vanhempi voisi jäädä yökylään, sanoin vain ettei minulla ole mitään sitä vastaan ja niin lähdettiin kotia kohti yhden lapsen kanssa, sitten mentiin toiseen paikkaan missä kuopus totesi, että hän tahtoo jäädä sinne yökylään joten se jäi sitten sinne, kotimatkalla heitin miehen töihin ja nyt olen yksin kotona, ihanan rauhallista :)

Harmittaa vaan kun ei voi tuota aamulla hyödyntää pidempään nukkumalla kun täytyy mennä töihin :( ONNEKSI on enää huominen ja sitten taas neljän päivän vapaa :) :) :)

Minä odottelen ovista, tosin en sitä niin yritä ees pongata, yritetään olla vain ahkeria miehen kanssa ;)

ja ONNEA Peetu.t!!!!!!!!!!!! Ihana joululahja :)

Vierailija
29/38 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että vois taas hyvällä omallatunnolla testata...tietty jos täti ei tule kylään...hope not! Samoin kaikille muille!

Onko teillä kellään hyviä vinkkejä tutista eroon pääsemiseksi..? Mä jo ilmoitin miehelle, että jos tänä iltana hermo kestää ja saan kuopuksen (kohta 2,5 v) nukahtamaan ilman tuttia niin ennen ku huomenna lähtee töihin iltavuoroon on sen tehtävä etsiä kaikki mahdolliset tutit tästä talosta ja hävittää! Pitkään ollaan jo yritetty saada sitä pois jäämään, mutta kun ei meinaa oma kantti kestää, kun se tuntuu olevan toiselle niin tärkeä, ja varmaan osaksi sitäkin, että on niin helppoa vaan laittaa se poika sänkyyn ja tutti suuhun ja kaikki on hyvin =/ päiväkodissa tutti ei ole muutamaan kuukauteen ollut mukana ollenkaan ja hyvin ovat pärjänneet ja saaneet unillekin...mutta heti kun haen sieltä kotiin niin pyytää tuttia...ja jessus sitä huutoa, jos sitä ei anna! Ei ole meinaan meiän " pikku kovis" ihan hiljaisemmasta päästä!

Oletteko muuten tilanneet mammaksi.fi:stä testejä??? Mä viime kierrossa tilasin jotain extraherkkiäplaplapla...en muista merkkiä...mitäköhän se extraherkkä (taijotain) meinaa??? Että näyttääkö jo ennen ku menkkojen pitäs alkaa...?

Oikein suotuisia plussatuulia teille ja vauvantuoksuista ihanaa ensi vuotta toivotaan kaikille! Raskauden kaikkine iloineen (närästys, turvotus, liitoskivut) =) unohtamatta kaikkea oikeasti ihanaa; ensipotkut, ensiparku jne...!

Toivottelee Äiti1983 yk 1 kp 15/28

Vierailija
30/38 |
27.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin teitä nyt tosiaan näin tarkkaan kiinnostaisi ;) Mutta parin päivän päästä saan siis aloittaa clomifenit ja sitten yrityksen ja jännäämisen siihen päälle. Kutkuttava tunne kun en juurikaan koskaan tiedä näitä hedelmällisiä päiviä kun kierrot on yleensä mitä on (monesti yli 70 päivää esim), mutta nyt vain huimat 26 päivää päättyneessä kierrossa. Uskomatonta, että joku voi olla onnellinen lyhyestä (tai oikeammin normaalista) kierrosta =O

Nyt vain malttia, ei se kuitenkaan heti tärppää, ei se toista kertaa voi olla niin helppoa, tyttö aikoinaan nimittäin tärppäsi ekasta clomikierrosta. Poika sitten taas ihan luomusti, silkalla tuurilla ja kolmas raskaus (joka meni kesken) ottikin aikaa yli kaksi vuotta.

Mutta nyt vain pitää yrittää olla lunkisti. Mikähän päivä se olis otollisin tässä alkavassa kierrossa, kun muistan, että viimeeksi lääkäri sanoi milloin pitäisi olla yhdynnässä, että olisi parhaat mahdollisuudet raskautua mutta tällä kertaa ei kyllä maininnut mitään sellaista.

No, olo on jotenkin pikkutyttömäisen malttamaton, josko se tästä...

Hyvää vuoden loppua kaikille!

Rilla-ma-rilla

Vierailija
31/38 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin joutanut/päässyt tänne kirjotteleen, ko ollut talonvalmistuminen, muuttorumba, nettiyhteyden puuttuminen ja joulusysteemit välissä. Mutta sen verran pitää tulla kirjottamaan, että poistun toiseen pinoon täältä ;)

Onnea Peetu :) Me siirrytään sitten molemmat elokuisiin, ite plussasin tänään :) Vkoja 5+5 apaut!

Kaikille muille kuumeilijoille erittäin suotuisaa, tärppäävää ja onnistuvaa vuotta 2008! :)

-AJ-

Vierailija
32/38 |
29.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkia pikkukavereille! Joutaisin kyllä tulemaan jo perästä..

Täällä joulut juhlittu ja uutta vuotta odotellaan. Tänään pidetään tyttöjen iltaa, kun en kerran sitten ole vieläkään raskautunut. Pari kaljaakin uskaltaa ottaa. Pojat menee hoitoon. Ovulaatio oli eilen tai on tänään. Lämmöt nimittäin ollu alhaalla jo eilisestä alkaen ja oli vielä tänä aamunakin. En tiedä miten miehen sais vielä petipuuhiin kun väsyneenä tulee aamuvuorosta ja huomenna taas aamuun..

Mukavaa uutta vuotta kaikille! Ja plussatuulia heti alkuvuoteen!!

vuma yk 7, kp 11/23-27

Vierailija
33/38 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime viikolla mulla oli jotenkin tosi pessimistinen olo koko raskautumisesta. Tuntu, ettei tästä kuitenkaan mitään tule... Nyt sitten tuolla syyskuisissa on alkanu tulla plussia, niin jotenkin on omakin into taas heränny!

Torstaina aloitin oviksen tikuttelut, niin olin ihan intoo pinkeenä, että nyt nähdään milloin on tositoimien aika! :) Kolmena päivänä olen saanu aikaiseksi tosi haaleat viivat, siis kontrolliviivakin on ollu haalea. Ja nyt tänään ei viivan viivaa! Mua ottaa niin päähän!!! Olis ihan kiva tietää ovuloinko ylipäätään, kun kierrot on välillä ihan ylipitkiä ja tosi epäsäännöllisiä... Enkö oikeesti osaa testejä muka tehdä oikein, vaikka seuraan tarkkaan ohjeita, oon ollu pissimättä 4 tuntia ennen testiä ja oon säilyttäny testejä kuivassa ja huoneenlämmössä!? Tilasin vielä niitä (kalliimpia...) puikkotestejä, että on helpompi kun voi suoraan virtsasuihkusta tehdä sen... Ja noiden piti olla jotain erikoisen herkkiäkin! Meni koko into tuosta tikuttelusta.

Mimmi75, kp.22/35 ->??, 3.yk

Vierailija
34/38 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peetu ja amalia!!!!! Hurjasti vauvaliimaa matkaan!!!!

Joulu oli ja meni, huh tulihan taas syötyä! Nyt alkaa kova laihduttaminen taas =)

No onhan mulla painoa tullut kesästä 5kg lisää, joten aihetta on muutenkin pudottaa kiloja.

Tänne taas täti kurvas eilen =( itkuksihan se eilen meni... Otin suruuni puol pulloa viiniä, sit illalla saunottiin ja pelailtiin trivialia ukon kans... No ei auta itkut, vaan täytyy vaan jaksaa uuteen kiertoon...

Hyvää Uutta Vuotta Kaikille Kolmosille!!!

Parempaa plussaonnea myös uudelle vuodelle!!!

mp73, yk 15, kp 2/n.30

Vierailija
35/38 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Amalia-Joel! =)

Omaa napaa: Tänään on kp 28/28 ja täti ei ole vielä tullut. Kovat menkkajomotukset on ollut jo keskiviikosta (kp 24) lähtien (ei ole pitkään aikaan ollut ja on pitänyt ottaa särkylääkettä). Aikaisemmin näihin aikoihin on tullut jo tuhrua, mutta nyt ei mitään. Rinnat on vähän turvoksissa ja arat, muita oireita ei ole (no, kp 25 oli ihme muljahdus oik. puolella). Paitsi että on väsyttänyt jouluaatosta lähtien. Joulupäivänä olin niin väsynyt aamulla, että aivot oli ihan jumissa ja piti istua jonkin aikaa kun olin niin " pihalla" . Niin, ja kyllähän minua ärsytti äärettömästi tuossa torstaina.

Perjantaina tein Pregentin testin ja olin näkevinäni siinä haamun kun katsoi kirkkaassa valossa testiä. Mutta nuo menkkajomotukset on olleet tosi hämääviä... Ei ole koskaan raskaus alkanut näin (jos tämä edes sitä on). Ja se on outoa, että kohdun nipukka on ylhäällä eikä edes kovin auki (tänään). Eilen aamulla oli jo alempana ja vähän auki ja illalla sitten oli taas ylhäällä... puuh! En nyt oikein pysy mukana tässä. Mitä minun kropassa tapahtuu??? Ovis on kait sitten ollut myöhemmin ja menkat alkaa myös myöhemmin. Tai sitten tämä on jotain muuta. Niin, ja tänä aamuna Apteekin Omalla testillä myös joku haalean haalea viiva. Mitä tämä nyt oikein on?

Tulipas pitkä sepostus. :)

Vierailija
36/38 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: mulla täällä juoksee yx haalean haalea viiva =) tee uusi parin päivän päästä!

Onnea plussanneille, jos en vielä ole kaikkia muistanut onnitella.

ON: Ihme limoja tulee...ovis piti olla noin suunnilleen jouluaattona...nyt mä hetkittäin oikein valun vv:a! (sorry) Kun rupesin jo eilen aattelemaan että oonko pissannu housuuni!!! Haluaisin niin uskoa että tää tarkoittaa jotain...kp:t nyt 19/28 tai sit on ovis vasta nyt. ONKO KUKAAN HUOMANNUT, että kaksplussan ovislaskuri antaa ihan erilaisia tuloksia kun vauvan? Katoin piruuttani...viimex täti tuli 12.12. ja kierto sen 28 pv niin näiden sivujen laskuri sanoo 24-26.12. ja kaksplussan 29.12. että miten se oikeesti ois? Tottakai ne on vaan laskennallisia ja vaihtelee ihmisen mukaan mut luulis et noissa on joku sama kaava?!? Mä oon yrittänyt kyllä pitää miehen touhussa koko viikon varmuuden vuoksi ;-) mut ku ei aina voi jaksaa!

Kaikki hajut ja maut tuntuu tosi voimakkailta! Tänäänkin pyörin ympäri kämppää kun ihan joku kärpäsmyrkky haisi, ja mun mielestä tosi vahvasti mut mies ei haistanu mitään... ja appiukon makaronilaatikossa oli vissiin jotain outoa maustetta...ei maistunut erilaiselle, mutta maku tulee näin jälkikäteen suuhun vähän väliä! Yök!

Plussatuulista uutta vuotta kaikille!

Äiti1983 yk 1 kp 19/28

Vierailija
37/38 |
30.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen jotain samoja aikoja... Tai siis, mun kierrot on olleet ihan sekaisin, mutta oireiden perusteella ovis olis ihan lähipäivinä. Märkää on mullakin alapäässä... :/ Nyt on pupuiltu suunnilleen joka päivä viikon ajan!

Vierailija
38/38 |
31.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta ei sen enmpää. Ja kohdunnipukika vielä aika ylhäällä eikä edes kunnolla auki. ?!? Tänä aamuna en edes viitsinyt testiä tehdä. Jospa tämä on vaan stressistä johtuvaa..? Sehän niukentaa menkkoja ja ne ei tule ajoissa.