Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***3-kuumeilijat***

18.12.2007 |

Joko olis aika vaihtaa viikkoa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä, jätin sitten ton viikon pois...

Täällä piinaviikko. Tänään 23/23-27. Eipä kummempia oireita. Taidetaan siirtyä seitsemänteen yrityskertaan..

vuma

Vierailija
2/38 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko se siitä, että nämä kaksi muksua on saaneet alkunsa tosi helposti. Esikoinen oli toivottu, mutten juurikaan ehtinyt edes kuumeileen, kun raskauduin jo toisella kierrolla. Ja esikoinen oli niin pieni kun rupesin odottamaan jo kuopusta, ja lisäksi ekasta yk:sta, että en voi sanoa sitäkään kuumeilleeni... Nyt ehdin jo vuoden kuumeilla ennen ku alettiin edes yrittään. Menossa on 3.yk ja kierrot heittää häränpyllyä! Kolmen viikon päästä mulla olis KYS:n gynen pkl:lle aika näistä kiertojutuista. Tavallaan nyt odotan sitä kauheesti, että sais jotain selvyyttä. Harmittaa vaan, jos ne määrää terot, niin menee ainakin muutama kierto ennen kuin ovuloin, koska mulla on aina ollu suht pitkät kierrot. Pitää kuitenkin yrittää pupuilla jtp-tahdilla, jos se pikkuinen vaikka saisikin alkunsa (nyt on kyllä alkukierto menoillaan vasta...).

Tulipa taas niin omaa napaa!!!

Mimmi75, kp10/35-??, 3.yk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa vähän samat fiilarit kuin mimmi75:lla, vaikka kiertojen kanssa ei nyt ole ongelmia, mutta jotenkin tuntuu, ettei tästä mitään tule. Lähinnä siksi, kun esikoista nyt saatiin odottaa keskenmenojen takia, mutta kuitenkin tärppäsi helposti! Kuopus taas tuli heti, kun ehkäisy jätettiin ja siitä yhdestä ainoasta kerrasta suurinpiirtein ja nyt on sentään vähän yritetty ja ihan oikeaan aikaankin ja mitään ei tapahdu! Masentaa... Tosin saattaa johtua myös hormonitasapainon heilahtelusta tällä hetkellä ;-)

Minä nyt olen tietty uhonnut, että meille tulee vain talvivauvoja, joten ehkä sitten niin -toivottavasti. ja nythän ei ole vielä talvivauvojen aika! Ja toisekseen, kun 2006 loppuvuodesta lopetin kuopuksen imettämisen, sanoin, etten ihan varmasti aio olla v. 2007 raskaana, enkä imettää eli ennustus sitten toteutui, vaikka mieli muuttui!

Mutta, mutta joulua kaikille, en ehkä ehdi tässä nyt tällä palstalla " pörräämään" , kun joulukiireet pukkaavat!

Vierailija
4/38 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi75! Ja muutkin tietty!

Mä olen nyt syönyt yhden kuurin teroja ja nyt on toinen alkanut muutama päivä sitten. Ja nyt on sitten koettu sekin, että mä oikeasti tunnistin ovulaation =O Ehkä sitten ensimmäisen kerran elämässäni, ihan oikeasti ja ihan oikeaan aikaan. Tosin sitä ei hyödynnetty kun meillä oli sotatila miehen kanssa =/ Ja jotenkin mä en ensin ihan uskonut sitä, vasta myöhemmin tajusin, että sehän oli ovulaatio.

Joo, siis kierto-ongelmia täälläkin vaikka muille jakaa, joulun jälkeen sitten alkaa eka clomikuuri, onneksi ei ehdi hirveästi miettiä aina kun se tulee mieleen, alkaa hieman jännittämään. Olen hieman hupsu!

On tämä vaan kummallista, kun edellistä yritystä kesti reilut kaksi vuotta, ja se ei tuntunut ollenkaan pahalta/rankalta niin keskenmeno on tuonut ihan hillittömät kuumeet, ennen tälläistä kokenutkaan!

Mutta joulua odotellessa ja valmistellessa

*rauhallista joulunodotusta kaikille*

Rilla-ma-rilla

Vierailija
5/38 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!kirjoittelen taas,on ollut vähän taukoa.mulla olis kiperä kysymys.voinko olla raskaana kun oireita on,että on paha olo ja rinnoista on ruvennu tulemaan maitoa,ja kun kävin muutama päivä sitten lääkärissä ja lääkäri totes että kohtuni on kasvanut mutta ei pystynyt suoralta kädeltä sanomaan voisiko olla raskaus alkamassa.mutta minun edelisestä raskaudesta on kulunut 1v,ja 3 kuukautta.enkä ole ollenkaan imettänyt kun ei tullut oikeastaan yhtään maitoa,että voisiko maidon tulo johtua vielä siitä että se ei ole loppunut täysin vuoden jälkeen.

Vierailija
6/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään eriksoita. Tilanteemme on rauhoittunut, mutta miten kauna sitä kestää..?? Mutta tosiaalta miehelle pystyy jo puhumaankin, että jos se tästä. :) Nämä uusperhekuviot kun ovat aika vaikeita. Jos joulun aika oltaisin ihan rauhallisissa tunnelmissa.

Eilen oli miehen tytön 12v. synttärit. Vieraita oli yllin kyllin. Samalle päivälle vaan sattui 1-vuotiaan allergialääkäri jossa meni sitten aikaa (allergiasairaala, Hki)... Lääkäriaika ol i9.30 ja ensimmäiseen tuntii ei tapahtunut mitään muuta kun otettiin pituus ja paino. No, kotona oltiin sitten lähemmäs kahtatoista. Illalla olin ihan rätti.

ON: Minulla olisi ollut maanantaina ovis niinkun yleensä (kierto vakiintunut. Kesti vuoden synnytyksen jälkeen). Ovista ennen kyllä pupuiltiin viikonloppuna, joten pieni riski on. Mutta täytyy olla kyllä todella pitkäikäisiä siittiöitä, joten en usko. Toisaalta nyt on ollut pari päivää rinnat arat ja turvoksissa. Ja maitoa on alkanut taas tihkumaan... hmm.. Outoa. Pumppasin vauvalle maitoa 4kk asti (imetys ei onnistunut) ja siitä asti on maitoa tullut pari lusikallista. Jossain vaiheessa se lähesloppui ja taas alkoi tihkua. Minulla olisi ollut testasupäivä 30.12. Mutta eipä nyt varmaan tarvitse testailla.

Hyvää jouolun odotusta! 4 päivää enää. Menen vielä perjantaina ihan yksin ostamaan loput joululahjat... Ettei jäisi viimetippaan... :D

Vierailija
7/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin en tosiaan ole pirteimmillään. :-/

Piti vielä itsekin kertoa, että meillä meni 2 vuotta esikosista yrittäessä ja siihen mahtui 2 keskenmenoa ennen plussaa. Km:ojen jälkeen taisi mennä 2-3kk kunnes tärppäsi ja toinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta. Näköjään tämä kolmas ei meinaa sitten tärpätä millään, vaikka tosiaan olen nyt tauolla. Mutta nyt olisi ollut yk 4 menossa (joka ei ole kyllä paljon vielä). Vaikeutuuko sitten lapsen saaminen mitä enemmän lapsia on? Siis heitin vaan tuollaisen kysymyksen. Toisaalta mummollani oli 8 lasta.. joten..? No, en tiedä vastausta tuohon.

Nyt täytyy mennä laittamaan juniori päikkäreille.

Vierailija
8/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli viime kirjoittelusta on aikaa melkoisesti, ei vaan ehdi, varsinkin, kun meillä on lapset kovasti sairastelleet viime aikoina.

Minähän lopetin pillerit syyskuun lopulla ja sitten odoteltiin jotta omat hormoonit alkaisi taas pelittää. Vihdoin päästiin sille varsinaiselle yk 1:lle sitten ja kp 35 sain sit vahvan plussan :) joten Kotiloihin siirryn nyt varovasti hiippaillen, kun taas tänne nettiin enemmän kerkeilen.

Oikein mukavaa joulun odotusta kaikille ja valtavasti niitä raskautumis säteitä joka suuntaan!!!!

Elmi rv 6+5 sekä tytöt 05 ja 06

Vierailija
9/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa seuraillut sivusta tätä palstaa, joskus myös muutaman sanan kirjoittanutkin. Elikkä nyt varovaisesti tänne kurkistelen. Keväästä asti ollut vauvakuumetta, välillä enenmmän ja välillä vähemmän.

Minulla on ennestään kaksi poikaa, jotka nyt 6- ja 4- vuotiaat. Mies olisi valmis " tositoimiin" vaikka heti (kovassa vauvakuumeessa=), mutta itse hieman jarruttelen vielä ainakin muuutaman kuukauden, koka meillä on rakentaminen hieman kesken ja en millään haluaisi olla väsynyt/huonovointinen, ennen kuin kaikki valmiina...

Nyt olen kuukauden pähkäillyt, että aloittaako syömään vielä kolmen kk:n pillerit vai ei... Tänään pitäisi aloittaa uusi pilleriliuska, mutta saa nähä jääkö aloittamatta. Pitänee kotona illalla keskustella. Reseptiä ei kyllä vielä ole edes hommattuna...Olisi kiva katsella, miten kierrot alkavat rullatta omilla hormoneilla. Tarkoituksena olisi jättää ehkäisy kokonaan pois maalis/huhtikuussa...

Niin hätäisesti laitoin viestin, että menikin vahingossa väärään paikkaan=)

Eli siisi uusi yritys, katsotaan onnistuuko nyt =O

Vierailija
10/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikein ajatellut tuota, että kuinka helposti raskauden, ykköstä odoteltiin 8kk pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta noiden 8kk:n aikana käytettiin joskus kumia, joskus ei, sitten keskeyteltiin ja yritettiin välttää ovista, eli oli sellanen, että tjot, mutta ei vielä yritetty. Sitten kun annettiin vauvalle lupa tulla eikä enää keskeytelty niin sehän tärppäs heti ekasta kierrosta :) Toka sai alkunsa myös ekasta yrityskierrosta, joten sen puolesta olen suht toiveikas. Tämä kierto varmaan kyllä menee ohi, kun pillerit vasta lopetin niin varmaan hormoonit ihan sekaisin, saas nähdä nyt.

Näin taas unta, että meille syntyy syksyllä tyttö. Tämä oli nyt toinen kerta parin viikon sisällä, hassua :) mielikuvitus tekee tepposet kun se ennustaja-elli sanoi, että meille tulee tyttö :D Onkos teillä muilla muuten toiveita, että kumpi olisi? Itse toivon poikaa, mutta olisi se tyttökin hyvin tervetullut. Eilen kyllä taas kuopuksen kanssa tapellessa pohdin, että onko siinä mitään järkeä, mutta kyllä mä kovasti sen vauvan tahdon, oli järkeä tai ei :D

Minä odottelen, että menkat loppuisi, en jaksa enää tätä vuotamista,mutta eiköhän ne tästä :)

Vierailija
11/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tässä on nyt ollut 3 yrityskertaa, eikä ole tärpännyt, mutta kun olen sitten miettinyt asiaa, niin ajoitus ei kyllä ole oikein ollut kohdallaan. Minä en suoraan sanottuna ymmärrä, miten jotkut onnistuvat ihan " tekemällä" tekemään lapsia ns. oikeaan aikaan, kun vaikka aika olisi kuinka oikea aika, niin voi hyvin olla, että ei meillä ehditä kyllä mitään lastentekoa harrastamaan (tai jompikumpi on työreissussa tms.) tai sitten nukahdetaan molemmat illalla samaan aikaan lasten kanssa :-)

Tällä hetkellä ei kyllä taas yhtään tämä tilanne haittaa, kun joulukiireet pukkaa ja olen varsin tyytyväinen töissäkin, niin ei sinänsä ole kiirettä " raskautua" . Mulla vain on se, että haluan sen kolmannen ja viimeisen vauvamme ennenkuin täytän 36 v. eli aikaa on vielä 1 v. 11 kk... :-) Ehtiihän tässä vielä!

Vierailija
12/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tronada kertoi nähneensä vauvaunta, minäkin näin pari kuukautta sitten, että synnytin kolmannen pojan. Pitäneeköhän sitten paikkansa?? Ennustaja-elli ennusti meille, että saísin pojan 1.2.´09. Eli ihan heti ei tuon mukaan raskautuminen tapahtuisi. :D

Toiveissa olisi tällä kertaa tyttö kun on jo kaksi poikaa, mutta ei kai sillä sitten loppupeleissä ole väliä kunhan on vaan terve.

Vierailija
13/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan leikkimielisenennustuksen! kyllähän sitä yhden pikku prinsessan haluaisi. Ei sillä kyllä oikeasti väliä ole, kunhan kaikki olisi vain kunnossa. Ja jos ei itse tyttöjä saa, niin eiköhän niitä joskus ainakin poikien mukana niitä meillekin siunaudu=)

Vierailija
14/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se siis ennusti, että meille syntyy tyttövauva 11.9 joten jos se pitäisi paikkansa niin pitäisi sitten tästä kierrosta tärpätä.

eli ennustuksen voit kysyä osoitteesta; ennustajaelli@luukku.com ja sinne kerrot oman ja miehen syntymäajan sekä edellisten lapsien syntymäajat

Vierailija
15/38 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sehän ennustaa vuosienkin päähän, mun kaveri kuulemma saa neljännen lapsensa 2014 (kaveri on itse sitä mieltä, että välttämättä ei tule enää yhtään :D )

Vierailija
16/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa pitkästä aikaa!

Joulukiireitä ollut etten ole ehtinyt palstailemaan...

Tulin vain toivottamaan kaikille HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA!!!

Piinaviikko meneillään taas... mut eipä pupuiltu ku 2 kertaa ennen ovista vissiin???? Nyt on ollu pari pv rinnat kipeet, olisko täti tulossa taas...

mp73, yk 14, kp 24/28

Vierailija
17/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

sen verran kysyisin että vastaako kuinka pian tuo " ennustaja" eli tuleeko vastaus heti vai esim. päivien päästä? Kun meillä on tuo yhteinen sähköpostiosoite..

Vierailija
18/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vastaus tuli vasta muutaman viikon päästä siitä kun olin se " tilannut" olisko mennyt jopa yli kuukausi, kaverille tuli muutaman päivän päästä, vajaassa viikossa.

Eli ei se ihan heti kyllä tule.

Vierailija
19/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne täti pölähti taas (yllättäen..) keskiviikkona. Kierto sen kun lyhenee, alkaa tasoittumaan 23 päivään kuussa. Jokohan pitäisi olla huolissaan tosta kierron lyhyydestä? No, sitten pupuillaan taas uutena vuonna toivossa syysvauva..

Pupuiluintoa jouluna ovuloiville! Ja sitten tammikuussa paljon plussia...

;0)

t. vuma, yk 7, kp 3/23

Vierailija
20/38 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut aika kiireinen viikko näin joulun alla sekä töissä että kotona.. Tilaamani ovistestit tuli (vaikkei mun enää pitänyt niiden kanssa tuhertaa).. liuskoja vielä tilasin nuukuuksissani. Huomenna, kp 11, aijon aloittaa oviksen metsästyksen. Toivon todella saavani selkeitä plussia kun on vähän semmonen alitajuinen pelko etten ole ovuloinut ollenkaan viimeaikoina..

Mutta kaipahan tämä tästä, ja vielä kerran rauhallista joulun aikaa kaikille!

Terveisin Teera kp 10/28-29 yk 4