Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa ostaa itselleen lahjoja?

Vierailija
18.12.2007 |


Ostin pari kirjaa itseleni jouluostosten lomassa ja paketoin nekin. Mies pyöritteli päätään, eikä tajunnut ollenkaan miksi ihneessä. Mutku musta on vaan niin kiva saada paketteja...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko joskus kauan sitten osti itselleen ja miehelleen pari pakettia ihan siksi, ettei lapset ihmettelisi, miksi pukki ei tuo vanhemmille mitään... noin muutoin he kun ostavat toisilleen lahjat joulualesta. (Mekin toimimme niin miehen kanssa, mutta olemmekin sanoneet lapsille, että pukki tuo lahjoja lapsille, vaikka aikuisetkin olisivat olleet kilttejä) ;=)

Vierailija
2/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on miehen mielestä aivan älytöntä. Mutta voihan sitä leikkiä yllättynyttä niitä paketteja avatessa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena paketoin jotain omia lelujani koska halusin saada enemmän lahjoja..

Vierailija
4/4 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lähinnä siksi, että lahjoja ei voi ostaa itselleen. Itseään voi kyllä hemmotella shoppailemalla jotain kivaa jne. mutta lahjoja ne eivät ole.



Lahjan voi saada vain toiselta ihmiseltä:)



Mutta mikäs siinä, jos ostaa itselleen " lahjoja" mutta hiukan hulluahan se on. Ehkä ymmärtää jos yh joka ei saa keneltäkään lahjoja ostaa itselleen pari pakettia etteivät pienet lapset ihmettele kun vanhempi ei saa mitään, mutta muuten en ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi