Käytetyt kestovaipat - YÄK
Siis kertokaa mulle ihmiset hyvät logiikka siinä, että vauvalle käytetään toisten vanhoja kestovaippoja. Siis ostetaan vaippoja, joihin toisen lapsi/lapset on pissannu ja kakannu! Itse kun en edes toisten vanhoja alusvaatteita itselleni tai lapsilleni laittaisi.
Kommentit (4)
Isompien lasten ja aikuisten tuotokset tosiaan ovat vähän eri juttu. Mutta käytetyissä kestoissa myös imut ym. ovat parempia kuin täysin uusissa. Ja eihän kukaan käytetyistä vauvan vaatteistakaan kysele, onko niihin tullut kertaakaan pissoja. Kyllä pesuissa bakteerit kuolevat.
Vaatteisiinkin on mennyt ihan varmana pissaa, kakkaa, puklua sun muuta töhnää joka kuitenkin pesussa lähtee. Ihan tyytyväisenä olen käyttänyt sekä käytettyjä kestoja että vaatteita (herkkäihoisella!) vauvallani. Vaipat kun ovat ihan ko. eritteitä varten, käyvät hygienian vuoksi silloin tällöin myös 90 asteessa. Ja tämän tietää varmaan jokainen kestovaippailija...
... kyllä ne siis puhtaita on. Ainakin meidän vauvalle on riittänyt käytetytkin. Kyllä mun mielestä aikuisten eritteet on vähän eri asia kuin vauvojen...