Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me lähetettiin joulukortteina kuva vauvastamme tonttuasussa!

Vierailija
18.12.2007 |

Meistä se oli hyvä ja hauska idea. Eka lapsi. Haukkukaa nyt sitten meitä junteiksi jne. Voi tsiisus kun mikään ei teistä ole hyvä!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kyllä kaikille sukulaisille ja tutuille vauvani kuvaa pistäisi.

Vierailija
2/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tänä jouluna kun vauvan eka joulu,mutta ei joka vuosi aateltu lapsikortteja lähetellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää, mutta toiv. sukusi tykkää!

Vierailija
4/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille tavan kortit

Vierailija
5/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kuin yksi lapsikortti tänä vuonna.. Viime vuonna niitä tuli oikein urakalla.. =)

Vierailija
6/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran käskit. Mun mielestä nuo tuon tyyppiset joulukortit vaan on mauttomia. En ole koskaan kellekään sellaista lähettänyt enkä lähetä.

Vierailija
7/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minusta kaikkein mukavinta on saada joulukortteina kuvia sukulaisten ja tuttavien tenavista. Kaikkia ei edes näe kovin usein, joten on korteista kiva seurata, kuinka muksut kasvavat. Lähettäkää vain ensi vuonnakin kuva yksivuotiaasta taaperosta. :)

Vierailija
8/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. ehdi nähdä kaikkien muksuja edes joka vuosi, joten on kiva nähdä kun ne kasvaa.

ja koirat ym. on tervetulleita kuvaan kans.

Vierailija
9/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jo toisena vuonna perääkäin lapsen kuva Joulukortissa. Minusta se on kiva ajatus, näkeepä ne kauemmatkin sukulaiset kuinka lapsi on kasvanut.

Vierailija
10/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei lähetetä joulukortteja kuin lähimmille henkilöille. Yhteensä matkaan lähti reilu kymmenen korttia - lapsen kummit, isovanhemmat ja tädit sekä omat kummimme ja muutama ystäväperhe. Ihme touhua täällä tämä ei saa lähettää sitä eikä tuota eikä varsinkaan tätä! Musta on kiva saada jouluna mikä tahansa kortti. Ap

Vierailija
11/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tajusin, että minusta on ihana saada kavereitten ja sukulaisten lasten kuvia joulukortteina. Pidän niistä todella paljon!

Itse en ole sellaisia teettänyt, mutta syynä on ihan vain saamattomuus.

Ehkäpä jo ensi vuonna!

Vierailija
12/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen niitä saanut mutten käsitä miksi???

Vierailija
13/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lähetämme yleensä lapsikortit. Onhan ne nyt paljon persoonallisempia kuin kaupan tarjouskortit. Ja musta on kiva itsekin saada niitä, kun harvoin tulee saatua/otettua kaverienkaan lapsista kuvia saati sitten serkkujen.

Vierailija
14/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kaupasta ostetuista joulukorteista omaperäisempiä ja mieluisempia? Onhan " lapsikuvaan" nähty useimmiten vaivaakin. Meillä esikoisesta tehtiin joulukortit ja on todellakin vastaanottajan ongelma, jos ei voi sietää mauttomana tai tylsänä. Ihan sama meille. Suurin osa kuitenkin tykkää.

Vierailija
15/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaperaisia ja erikoisia kaupan kortit eika itse askarrellut saalittavat tekeleetkaan. Mika nyt joulussa muutenkaan olisi omaperaista.

Itse tykkaan enemman sellaisista valokuvakorteista, jossa lapsilla ei ole tonttuasua vaan jotkut niiden omat vaatteet, saa paremman kasityksen siita, minkalaisia lapset silla hetkella on. Sen sijaan ymparisto, jossa kuvataan tai kortin ulkonako muuten saakin sitten mielellaan olla jouluinen.

Vierailija
16/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista munkin ois vaikea käsittää. Ehkä joku säälii sua ja ajattelee ettet saa muuten tarpeeks kortteja, laittaa ylimääräiset sulle? Mut mistä ne tietää sun nimen ja osoitteen? Mystistä.

Vierailija:

mäkin olen niitä saanut mutten käsitä miksi???

Vierailija
17/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sun ymmärrykses ei riitä näihin asioihin.

Vierailija
18/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvat ja " tiimarin" moskat joutaa pois.

Ja minusta jopa ostokorttikin on kauniimpi kun " puolituttujen" tenavat.

Vierailija
19/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan niitä ystäviltä tulleita kortteja, joissa lapset leipoo pipareita tai tonttuilevat. Tai kortista jonka pari vuotias on piirtänyt. Ystäviltäni olen kysynyt mitä mieltä he ovat lapsikorteista, ja kukaan ei ainakaan päin naamaa ole uskaltanut sanoa ettei pidä niistä.

Vierailija
20/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin säästän vain valokuvakortit. Meillä on kokoelma serkkujen kuvia tallessa. Näyttää siltä, että meillä on nyt enemmän kuvia serkuista kuin omista lapsista ;).