Me lähetettiin joulukortteina kuva vauvastamme tonttuasussa!
Meistä se oli hyvä ja hauska idea. Eka lapsi. Haukkukaa nyt sitten meitä junteiksi jne. Voi tsiisus kun mikään ei teistä ole hyvä!!
Kommentit (36)
Mukava nähdä kuinka lapset kasvavat, vaikka heitä ei olisi ehtinyt nähdä vuoden aikana. Minun mielestäni lapsikortti kertoo myös vähän henkilökohtaisemmin perheen kuulumisista kuin tavallinen kuvakortti. En myöskään lähetä kortteja muille kuin ystävillemme ja sukulaisille, joten eipä ne joudu kenenkään sellaisen katseltavaksi, joka ei lapsistamme olisi kiinnostunut. Erityisesti iäkkäät, kaukana asuvat sukulaiset ilahtuvat lastemme kuvasta paljon. Toivottavasti saadaan paljon kuvakortteja tänäkin vuonna!
Vierailija:
Mun mielestä nuo tuon tyyppiset joulukortit vaan on mauttomia.
Mitäs jos ensi vuonna piilotetaan kortteihin joku ' av-palsta' piilomerkki ;) .
Saa mun puolesta nuo synkistelijät jäädä ilman kortteja, jos ei tonttukuvat kelpaa! Ap
Mitä sä teet täällä? Eikö sunlaisille oo jossain muualla sopivampi forumi?
Viime vuonna tälläkin palstalla haukuttiin niitä kortteja ja oikein mietin, että onkohan se sitten muka niin junttia niitä lähettää. Mutta lähetettiin kuitenkin (lapsilla vielä tonttulakit päässä). Aikaisempina vuosina on ollut itsetehdyt kortit, mutta nyt ei ehditty tehdä. Minusta on ainakin kiva saada lapsikortteja ja kaikki kuvalliset kortit aina säästetäänkin.
32:
Mitä sä teet täällä? Eikö sunlaisille oo jossain muualla sopivampi forumi?
Minulla on ystävä, joka ei halua omia lapsia, mutta ei ikinä puhu toisten lapsista tuolla tavalla.
kaikilta lapsiperheiltä (4) on tullut oman lapsen kuva. Lapset istuu tonttulakit päässä. Kaikki meidän aikuisten kavereita... Odotettavissa vielä pari muuta. En kestä. En todellakaan halua kuvia toisten lapsista. Ei niitä ainakaan näytille laiteta. Mautonta. Kummit ja mummot asia erikseen, ei ystäville.
ärsyttivät lapsikortit, kun ei vielä oltu saatu omia. Siis ei kateutta ärsyttänyt, kun omasta halusta ei vielä oltu yritetty. Nyt on mieli muuttunu. Haluan nimenomaan lapsikortteja. Ne ovat mukavia. Erityisesti semmoiset, jotka on tehty vaivalla.
itse otetuista valokuva-korteista. Juu, niitäkin on monen tasoisia, mutta silti =)
Me ollaan muutenkin tekemisissä paljon perheinä ja olemme ristikkäin kummeja toistemme lapsille, ystäviä kun kerran olemme. Kummalta tuntuisi, jos ei omasta kummilapsesta saisikaan kuvajoulukorttia. Ehkä teillä, jotka ette ystävien lapsista kuvia halua, ei sellaisia tosiystäviä olekaan...
Mietin juuri samaa, että voiko puhua YSTÄVYYDESTÄ, jos ei kestä sitä, että saa ns. ystäviltään kuvan lapsesta. Mielestäni ei.
Minä kerään vuosittain kokoelman sukulaisten ja ystävien lapsikorteista jääkaapin oveen. Niitä sitten vieraatkin katselevat ja kyselevät kuka kukin on. Kyllä näyttää ihmiset niistä pitävän täällä palstailevia muutamia juntteja lukuun ottamatta.
Paljon herättänyt myös ihastusta meidän lapsista tänä vuonna lähetetty joulukortti. Tällättiin tenavat viimeisen päälle juhla kuntoon ja jouluinen rekvisiitta ympärille. Osa ihan varta vasten soittanut ja kiitellyt kortista. Kyselleet missä kortti on teetetty kun on niin ihana. =)
Kalliit soivat joulukortit persoonattomia ja pöllöjä. Kivoimpia on just lapsikortit. Niissä on tunnelmaa:)