Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me lähetettiin joulukortteina kuva vauvastamme tonttuasussa!

Vierailija
18.12.2007 |

Meistä se oli hyvä ja hauska idea. Eka lapsi. Haukkukaa nyt sitten meitä junteiksi jne. Voi tsiisus kun mikään ei teistä ole hyvä!!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit soivat joulukortit persoonattomia ja pöllöjä. Kivoimpia on just lapsikortit. Niissä on tunnelmaa:)

Vierailija
22/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava nähdä kuinka lapset kasvavat, vaikka heitä ei olisi ehtinyt nähdä vuoden aikana. Minun mielestäni lapsikortti kertoo myös vähän henkilökohtaisemmin perheen kuulumisista kuin tavallinen kuvakortti. En myöskään lähetä kortteja muille kuin ystävillemme ja sukulaisille, joten eipä ne joudu kenenkään sellaisen katseltavaksi, joka ei lapsistamme olisi kiinnostunut. Erityisesti iäkkäät, kaukana asuvat sukulaiset ilahtuvat lastemme kuvasta paljon. Toivottavasti saadaan paljon kuvakortteja tänäkin vuonna!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä nuo tuon tyyppiset joulukortit vaan on mauttomia.

Vierailija
24/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ensi vuonna piilotetaan kortteihin joku ' av-palsta' piilomerkki ;) .

Saa mun puolesta nuo synkistelijät jäädä ilman kortteja, jos ei tonttukuvat kelpaa! Ap

Vierailija
25/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet täällä? Eikö sunlaisille oo jossain muualla sopivampi forumi?

Vierailija
26/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tälläkin palstalla haukuttiin niitä kortteja ja oikein mietin, että onkohan se sitten muka niin junttia niitä lähettää. Mutta lähetettiin kuitenkin (lapsilla vielä tonttulakit päässä). Aikaisempina vuosina on ollut itsetehdyt kortit, mutta nyt ei ehditty tehdä. Minusta on ainakin kiva saada lapsikortteja ja kaikki kuvalliset kortit aina säästetäänkin.

Vierailija
27/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uniikkeja ja omaperäisiä......

Vierailija
28/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

32:

Mitä sä teet täällä? Eikö sunlaisille oo jossain muualla sopivampi forumi?

Vierailija
29/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka ei halua omia lapsia, mutta ei ikinä puhu toisten lapsista tuolla tavalla.

Vierailija
30/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilta lapsiperheiltä (4) on tullut oman lapsen kuva. Lapset istuu tonttulakit päässä. Kaikki meidän aikuisten kavereita... Odotettavissa vielä pari muuta. En kestä. En todellakaan halua kuvia toisten lapsista. Ei niitä ainakaan näytille laiteta. Mautonta. Kummit ja mummot asia erikseen, ei ystäville.

Vierailija
31/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auo jossain muualla, kiitos!

Vierailija
32/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttivät lapsikortit, kun ei vielä oltu saatu omia. Siis ei kateutta ärsyttänyt, kun omasta halusta ei vielä oltu yritetty. Nyt on mieli muuttunu. Haluan nimenomaan lapsikortteja. Ne ovat mukavia. Erityisesti semmoiset, jotka on tehty vaivalla.

Vierailija
33/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse otetuista valokuva-korteista. Juu, niitäkin on monen tasoisia, mutta silti =)

Vierailija
34/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan muutenkin tekemisissä paljon perheinä ja olemme ristikkäin kummeja toistemme lapsille, ystäviä kun kerran olemme. Kummalta tuntuisi, jos ei omasta kummilapsesta saisikaan kuvajoulukorttia. Ehkä teillä, jotka ette ystävien lapsista kuvia halua, ei sellaisia tosiystäviä olekaan...

Vierailija
35/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri samaa, että voiko puhua YSTÄVYYDESTÄ, jos ei kestä sitä, että saa ns. ystäviltään kuvan lapsesta. Mielestäni ei.

Vierailija
36/36 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään vuosittain kokoelman sukulaisten ja ystävien lapsikorteista jääkaapin oveen. Niitä sitten vieraatkin katselevat ja kyselevät kuka kukin on. Kyllä näyttää ihmiset niistä pitävän täällä palstailevia muutamia juntteja lukuun ottamatta.

Paljon herättänyt myös ihastusta meidän lapsista tänä vuonna lähetetty joulukortti. Tällättiin tenavat viimeisen päälle juhla kuntoon ja jouluinen rekvisiitta ympärille. Osa ihan varta vasten soittanut ja kiitellyt kortista. Kyselleet missä kortti on teetetty kun on niin ihana. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi